- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat is gewoon zodat het aantrekkelijker word om naar te kijken voor vrouwen. Die 'begrijpen' het dan beter. Moet jij toch snappen NAOMI 
Maar indeed, een rode kaart is toch echt overdreven.
Goed punt
.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Sorry, toen ik het gisteren één keer zag leek het erger. Hij stond dus op de tenen bij Villa? Allebei een gele kaart volstaat inderdaad.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Aan zijn reactie te zien wel, en dat gaf hij later ook aan in een interview. Hoe vaker je 'm ziet, hoe kleiner die klap wordt eigenlijk. Ik vond 'm gister ook erger, tot de herhaling kwam.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Zeer vreemde constatering.
Een argument zou fijn zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik zeg ook niet dat het een harde klap is. Maar als op het WK achteraf bestraft mag worden gaat Villa gewoon geschorst worden en komt hij er niet met één wedstrijd vanaf.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ze dit deden had van Persie ook al op het matje moeten komen lijkt me. Als ze hier een schorsing voor geven dan verloedert het voetbal wel enorm. Maar het zou kunnen hoor, maar belachelijk zal het wel zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Aan zijn reactie te zien wel, en dat gaf hij later ook aan in een interview. Hoe vaker je 'm ziet, hoe kleiner die klap wordt eigenlijk. Ik vond 'm gister ook erger, tot de herhaling kwam.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Beetje jammer om het gelijk te gaan gooien op mijn Suarez haat (wat het dus niet is). Bovendien past Suarez beter in het plaatje van die Honduras speler. Ook een beetje vreemd dat voor Villa de wereld te klein is en ik niemand hoor over van Persie tegen Japan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat bedoel je met van Persie tegen Japan? Dat hij in zijn val per ongeluk het gezicht van een Japanner raakte of dat hij zijn hand naar achter deed zonder enige kwade opzet? Scheids zag het allebei prima en besloot geen kaarten te geven en terecht natuurlijk.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Als ze dit deden had van Persie ook al op het matje moeten komen lijkt me. Als ze hier een schorsing voor geven dan verloedert het voetbal wel enorm. Maar het zou kunnen hoor, maar belachelijk zal het wel zijn.
Je blijft dat vergelijken, maar bij van Persie was het een wedstrijdsituatie in een strijd om de bal, bij Villa was de bal in geen velden of wege te bekennen en gaf hij een bewuste klap (geen harde, maar wel een klap). Totaal niet te vergelijken dus.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, maar wel illustrerend voor jullie selectieve manier van dingen in het hokje van wat niet op een voetbalveld thuishoort of wat een schorsing verdient. Bovendien was die trap van van Persie gewoon opzet, als je rolt kan je been onbewust nooit zo hoog gaan. Of naïef of een roze bril. Ik vind dit nou niet echt buiten proporties, maar een aai over de bol bij detegenstander verdient dus ook al een schorsing in jullie optiek?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vrees dat je de FIFA niet gaat overtuigen NW.
Maar Spanje gaat desalniettemin door, dus maak je geen zorgen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Koelman.com » Blog Archive » Undercover bij het Algemeen Dagblad
ge-ni-aal
. wat een held.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vrees dat je de FIFA niet gaat overtuigen NW.
Maar Spanje gaat desalniettemin door, dus maak je geen zorgen.
Blatter zal elke strohalm wel aangrijpen in Zwitserland's voordeel
. Ik heb die illusie ook niet maar vind de reacties wel wat overdreven. We hebben Villa nodig dus ik hoop op het beste. En als ie dan geschorst wordt, laat het dan 1 match zijn.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Vind Studio Voetbal ook geen hol aan. Die irritante kneus van een Van Gelder irriteert me altijd mateloos.
Beide programma's missen het een en ander. Studio Voetbal heeft matige gasten omdat het in Zui-Afrika is en VI is regelmatig te flauw. Toch neig ik dit WK steeds meer naar het laatste programma terwijl het door het jaar heen juist andersom is.
Alleen die Derksen blijft me irriteren. Hoor hem nog tegen Viggo Waas zeggen ''Zodra voetbal cabaret wordt, haak ik af."
Vraag me oprecht af wat hij daar dan iedere dag doet.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Flater van Green tegen de VS. Welke flater?
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Koelman.com » Blog Archive » Undercover bij het Algemeen Dagblad
ge-ni-aal
. wat een held.
Was mijn tweet de aanleiding of toevallig zelf op gestuit?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Komt op nogal veel manieren binnen vandaag.
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
effe geïnstalleerd voor in de kroeg.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Komt op nogal veel manieren binnen vandaag.
.
Yep lees het ook binnen tien minuten of zeer veel verschillende plaatsen. Ben altijd benieuwd hoe zoiets nu precies gaat.
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Nee, maar wel illustrerend voor jullie selectieve manier van dingen in het hokje van wat niet op een voetbalveld thuishoort of wat een schorsing verdient. Bovendien was die trap van van Persie gewoon opzet, als je rolt kan je been onbewust nooit zo hoog gaan. Of naïef of een roze bril. Ik vind dit nou niet echt buiten proporties, maar een aai over de bol bij detegenstander verdient dus ook al een schorsing in jullie optiek?
Van Persie had volgens mij zelfs 3 keer rood kunnen krijgen die wedstrijd.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Yep lees het ook binnen tien minuten of zeer veel verschillende plaatsen. Ben altijd benieuwd hoe zoiets nu precies gaat.
Het was vanmorgen 08.30h al op het radionieuws. Zo snel is dat toch allemaal niet?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Van Persie had volgens mij zelfs 3 keer rood kunnen krijgen die wedstrijd.
Dank je wel Anatolia. Ik dacht dat ik mesjogge was. Had inderdaad meer dan éénmaal rood kunnen krijgen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha, dat Koelman verhaal heb ik net gelezen op een andere site. Absoluut geweldig! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Haha, lees ik nou serieus dat Naomi de eventuele rode kaart voor Villa onzin vind? 
Veel duidelijker rood kan je ze niet krijgen. Dat was een heel opzettelijk bewussie...zonde, want iemand als Villa heeft dat nooit nodig.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zoals verwacht heeft bondscoach Raymond Domenech van Frankrijk flink ingegrepen. Hij heeft Patrice Evra, Sidney Govou en Eric Abidal uit de basisopstelling voor de cruciale laatste groepswedstrijd tegen Zuid-Afrika geschrapt.
Vooral het verwijderen van Evra getuigt van grote durf. De linkervleugelverdediger van Manchester United wierp zich de afgelopen dagen als grootste lastpost op binnen de Franse nationale selectie en ageerde openlijk tegen de Franse bond alsmede Domenech. Die heeft nu ook de aanvoerdersband ontnomen en Alou Diarra tot nieuwe captain benoemd.
In de basisopstelling wordt Evra vervangen door Gaël Clichy van Arsenal. Dat vormt niet de enige wijziging. Sidney Govou, die in de eerste twee WK-duels tegen Mexico en Uruguay geen deuk in een pakje boter schopte, moet ook op de reservebank plaatsnemen. Hij wordt vervangen door Djibril Cissé, die zijn debuut op dit WK maakt.
Eric Abidal, die openlijk schutterde tegen Uruguay door diverse verdedigingsfouten en ook de strafschop bij de 0-2 veroorzaakte, wordt vervangen door Sebastien Squillaci.
De Franse opstelling voor de kraker tegen Zuid-Afrika: Lloris, Sagna, Gallas, Squillacci, Clichy, A.Diarra (cap), Diaby, Valbuena, Gourcuff, Ribéry, Cissé.
Frankrijk moet vanmiddag winnen van Zuid-Afrika om nog uitzicht te houden op de achtste finales. Al blijft het afhankelijk van de uitslag in de andere wedstrijd in groep A, tussen Mexico en Uruguay die tegelijk wordt gespeeld. Als de Latijns-Amerikaanse landen een puntendeling overeenkomen, kan Frankrijk sowieso al naar huis toe.
Domenech
. Ik had twijfels bij de coach capaciteiten van Domenech, maar be ner van overtuigt dat het echt niet aan hem ligt. Lijkt me echt een down to earth gozer, die sterren zijn het probleem.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Had hij andere opties dan? Dit is voor 99% toch hun laatste duel. Dan ga je niet de galbakken opstellen die het werken onmogelijk hebben gemaakt.
Iedereen is daar schuldig. De spelersgroep is door en door verrot, Domenech had na EK 2008 zelf op moeten stappen want hij pas niet bij deze groep en de Franse Bond had Domenech na EK 2008 sowieso moeten ontslaan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Frankrijk natuurlijk 
Ik wil ze nog een keer af zien gaan en gefrustreert rond zien lopen!
Tussendoor zappen naar Ned 3.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2382 stemmen
Tussendoor zappen naar Ned 3.
Je favoriete ZAPP-serie is ook bezig? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.