• 16.406 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.841 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

SS kijk ik altijd even de nachtherhaling, dus. Wil niet veel missen.

Het heeft beiden soms iets.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

moviemafketel schreef:

SS kijk ik altijd even de nachtherhaling, dus. Wil niet veel missen.

Het heeft beiden soms iets.

Ik kijk het ook altijd 's nachts, dan val ik lekker snel in slaap

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

VI vind ik ook duidelijk stukken beter.. er valt genoeg in te lachen en er wordt niet zinniger/onzinniger over voetbal geluld dan op Nederland 1. Soms zitten er prima gasten die veel over voetbal weten, soms niet. Vd Gijp haalt er bepaalde dingen uit die ik anderen weer weinig zie doen op tv.

Het beste zou een programma zijn met Co, Louis en Van Halst ofzo.. maar dat gaat toch niet gebeuren.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1925 stemmen

rep_robert schreef:

Hier op Moviemeter zitten eigenlijk alleen mensen die SS boven Vi prefereren(die ik ken dan he), allemaal oude zakken hier?

Ik kijk trouwens geen van beide. Ik bekijk rond die tijd altijd mijn oude opnamen van "Tussen Kunst & Kitsch".

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Van Halst is echt de beste analist die ik ken, helemaal gelijk orbit.

Van der Gijp zegt ook zulke zinnige dingen, met een flinke scheut humor. Heerlijke vent, aan alles zie je dat hij een voetballiefhebber is.

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

Spanje kon me niet imponeren vanavond. Ze doen leuk tikkie tikkie en een sporadisch mooi moment, maar het rendement is ver beneden pijl. Als je 80% van de tijd op de 16 meter lijn balbezit hebt en je prikt er maar twee in dan is er echt iets mis.

Ik schat dat Spanje er in de eerste knock-out partij uit ligt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Het zou makkelijk kunnen dat Spanje de poulefase niet doorkomt. Ze moeten winnen van Chili. Een gelijkspel betekent een uitschakeling, want Zwitserland zal van Honduras winnen.

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Nou, ik zie die Zwitsers nog wel gelijk spelen.

Dat mepje van Villa trouwens, komt ie goed weg. Als Spanje met 10 man was gekomen hadden ze het misschien nu al moeilijk gekregen. Dat doe je je ploeg toch niet aan.

Tha-Joker

• 1048 berichten
  • 956 stemmen

Inderdaad, ze stellen niets voor. De winst tegen Spanje was nou niet bepaald verdient volgens mij Voor het toernooi zou het natuurlijk het mooist zijn als Chili en Spanje doorgaan.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Cosoco schreef:

Dat mepje van Villa trouwens, komt ie goed weg.

Villa zal nog wel geschorst worden.

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1704 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Die gemiste penalty en het slap inschieten van Fabregas in leeg doel doet dan wel pijn, he.

Je vergeet die ''kopbal'' van Xavi en de twee (gemiste!) kansen van Torres.

Stephan schreef:

Als je 80% van de tijd op de 16 meter lijn balbezit hebt en je prikt er maar twee in dan is er echt iets mis.

Wellicht ietwat simplistisch maar mijns inziens hadden ze gewoon pech.

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Is natuurlijk minder pijnlijk dan tijdens de wedstrijd.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Real zou ook alle prijzen pakken met de aanwezigheid van de grote Ronaldo

Real had zonder Ronaldo nog veel lager geëindigd. Die tweede plek is vooral aan hem te danken.

@Naomi Watts: Gefeliciteerd! Maar eindig alsjeblieft op dezelfde positie als Portugal. We zien elkaar wel in de finale

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Respekked schreef:

Since VI verworden is tot niveautje SBS6 kijk ik het niet meer.

VI/Derksen kijken is ongeveer hetzelfde als naar een restaurant gaan en een bord kots bestellen.

(Vrij naar R. Heertje.)

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

dutchtuga schreef:

@Naomi Watts: Gefeliciteerd! Maar eindig alsjeblieft op dezelfde positie als Portugal. We zien elkaar wel in de finale

Dank. Laten we dat idd maar uitstellen tot de finale. We pakken Brazilie wel . Maar eerst van Chili winnen, groots was het niet maar we moeten ook niet doen of Chili zo out of reach voor ons is. Ik zie Honduras ook nog wel winnen van Zwitserland, maar gewoon je eigen wedstrijd winnen. Ik denk dat het wel mogelijk is, als het vizier maar scherper wordt.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

rep_robert schreef:

Tsjah, dan kan je net zo goed de televisie het raam uit gooien of een leuke EO documentaire opzetten.

Hier op Moviemeter zitten eigenlijk alleen mensen die SS boven Vi prefereren(die ik ken dan he), allemaal oude zakken hier?

Vind Studio Voetbal ook geen hol aan. Die irritante kneus van een Van Gelder irriteert me altijd mateloos.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Real had zonder Ronaldo nog veel lager geëindigd. Die tweede plek is vooral aan hem te danken.

Sowieso is in je eerste seizoen 2 punten achter een TopBarca eindigen dat zo'n beetje het record aantal punten uit hun historie haalt niet bepaald iets om je voor te schamen. En dik meer dan 100 goals scoren.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Gisteren was het ook nog is ernstig vervelend tussen Beenhakker en Advocaat, misselijkmakend.

'Wat is jouw moment van het WK, Dick?'

- 'Tja Jack, dat is toch wel het verhaal van Nol de Ruiter over Leo. Nou, als je ziet hoe Leo hier wordt aanbeden, dan zie je dat het een hele, hele grote is. Heel de wereld kent en waardeert hem.'

En Leo maar knikken

rep_robert schreef:

Ik niet hoor Reppie

Wel een oude zak

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Tipsarevic, Andreev, Ljubicic en Wawrinka, bedankt dat jullie er meteen zijn uitgevlogen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Je vergat Cilic

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)

Sowieso is in je eerste seizoen 2 punten achter een TopBarca eindigen dat zo'n beetje het record aantal punten uit hun historie haalt niet bepaald iets om je voor te schamen. En dik meer dan 100 goals scoren.

Als je ruim tweehonderd miljoen investeerd in je spelersgroep moet je gewoon kampioen worden, en een halve finale in de CL lijkt me ook niet teveel gevraagd. En uitgeschakeld worden in de Copa del Rey door een vierdeklasser mag al helemaal niet .

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Dat is waar. Maar wat betreft kampioenschap ben ik het niet met je eens.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

eRCee schreef:

(quote)

VI/Derksen kijken is ongeveer hetzelfde als naar een restaurant gaan en een bord kots bestellen.

(Vrij naar R. Heertje.)

Wel errug vrij naar R. Heertje.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Naomi Watts schreef:

Als je ruim tweehonderd miljoen investeert

Valt reuze mee hoor, je vergeet de verkoop van Huntelaar, Heinze, Saviola, Sneijder, Robben, De La Red, van Nistelrooij etc.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Kun je op WK ook aan hand van tv beelden geschorst worden dan? Anders heeft die inderdaad een probleem. Zoiets levert wel een wedstrijdje of 3 á 4 schorsing op.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

(quote)

Valt reuze mee hoor, je vergeet de verkoop van Huntelaar, Heinze, Saviola, Sneijder, Robben, De La Red, van Nistelrooij etc.

Het gaat toch niet om de balans. Puur om wat ze uitgegeven hebben aan nieuwe spelers. Dat ze ook spelers verkochten doen daar niets aan af.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Kun je op WK ook aan hand van tv beelden geschorst worden dan? Anders heeft die inderdaad een probleem. Zoiets levert wel een wedstrijdje of 3 á 4 schorsing op.

Wat een onzin. Elk gezond mens zag dat dit meer een reflex was omdat die van Honduras op zijn teen stond. Was niet eens een bewuste klap. De FIFA zou zich ook compleet belachelijk maken anders kunnen ze ook wel Van Persie gaan schorsen en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Het gaat toch niet om de balans. Puur om wat ze uitgegeven hebben aan nieuwe spelers. Dat ze ook spelers verkochten doen daar niets aan af.

tuurlijk gaat het daar wel om. Je doet ook een hoop de deur uit.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Mij niet, jou misschien wel. Het gaat mij om de investeringen. Niet om de totale balans van de spelermutaties. Bovendien blijft het principe hetzelfde. Ik zal het voor jou rephrasen: Robben wegdoen en Ronaldo halen, Sneijder weg doen en Kaka halen, van Nistelrooy weg doen en Benzema halen, De La Red weg doen en Xabi Alonso halen, Heinze wegdoen en Arbeloa halen. Zo kan het ook, en zo klinkt het eigenlijk nog triester .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.