- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3291 stemmen
Hey waar waren die medestanders een aantal weken geleden
.
Dat Villa trouwens die open kansen er eens in schiet zeg.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Ook fout, één met de voet, één met de kop en één met de hand
Ik verwachte 'm nog serieus ook he 
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Die andere teksten zijn waarschijnlijk geschreven door mensen die er geen verstand van hebben, of die geaccepteerd hebben dat mensen een prachtige traditie verbasterd hebben om zo een mooie krantenkop te kunnen maken,
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Waar Snoeks wel gelijk in heeft is dat er een interessante situatie in deze groep ontstaat. Al zie ik Zwitserland ook nog niet 1-2-3 winnen van Honduras. Je loopt ook zo tegen een tegengoal aan.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Wat is die Navas toch een matige speler en Real Madrid wilt hem graag hebben
Technisch niets laten zien en die voorzetten van hem zien d'r al helemaal niet uit..
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Jaaaaaaaa, was toch nog vet spannend omdat eindelijk mn poolvoorspelling niet in de laatste onderuit ging.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik had uiteraard 3-0 voorspeld. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tevreden maar daar is alles meegezegt. Het veldoverwicht krijgt niet de juiste score mee omdat overwicht te illustreren. Zorgwekkend dat de kansen zolastig verzilverd worden maar wat ik minimaal verwachtte is gebeurd. Met twee goals verschil winnen waardoor een 1-0 winst op Chili volstaat om hun voorbij te gaan. Al wordt het lastig vrijdag maar we hebben alles nog in eigen hand. Honduras vind ik tegen Zwitserland ook nog niet kansloos. Ondanks dat het niet groots was blijft het een lust voor het oog.
Turkeyloverz
-
- 4239 berichten
- 1459 stemmen
Die gemiste penalty en het slap inschieten van Fabregas in leeg doel doet dan wel pijn, he.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Wat zit er nou weer voor onbekende kutsoapie bij VI
.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Waar Snoeks wel gelijk in heeft is dat er een interessante situatie in deze groep ontstaat. Al zie ik Zwitserland ook nog niet 1-2-3 winnen van Honduras. Je loopt ook zo tegen een tegengoal aan.
Jazeker alleen is 6-6-6-0 aannemenlijker dan de 9-3-3-3 waar hij het over had.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Rene lult weer uit zn nek. Hij doet net alsof NL dezelfde selectie als Spanje heeft. Wij hebben niet zulke middenvelders en verdedigers.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kijken er serieus mensen naar VI? Ik ben al een week afgehaakt, dan liever SS.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ik kijk ook eerder naar SS omdat het daar gewoon over voetbal gaat. VI is puur amusement met voetbal als hoofdgedachte en Derksen en Gijp als clown.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, ik ben een weekend weggeweest, en zie nu pas dat Portugal met 7-0 gewonnen heeft. Voor de rest zowat alles gezien.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hier nog eentje. Ik zit er telkens 1 doelpunt naast. Om gek van te worden.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Since VI verworden is tot niveautje SBS6 kijk ik het niet meer. Derksen, zielige zure man. Kuijt voor demagoog uitmaken en zelf de grootste van allemaal zijn. Die gast is in 2 jaar zo ver weggezakt. En ook maar praten over zelf ingenomen voetballers, terwijl hij de vleesgeworden zelfingenomenheid is.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Die suffe Fons G. Is de eerste die ik daar louter zinnige dingen hoor zeggen.
eRCee
-
- 13450 berichten
- 1981 stemmen
Tsjongejonge, echt een koningskoppel die Torres en Villa. 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Since VI verworden is tot niveautje SBS6 kijk ik het niet meer. Derksen, zielige zure man. Kuijt voor demagoog uitmaken en zelf de grootste van allemaal zijn. Die gast is in 2 jaar zo ver weggezakt. En ook maar praten over zelf ingenomen voetballers, terwijl hij de vleesgeworden zelfingenomenheid is.
Inderdaad ja. Die man zou door iedereen genegeerd moeten worden. Hij heeft zich ontwikkeld als een karikatuur van zichzelf en roept alleen nog maar om te shockeren of aandacht te trekken.
Mooi was die ene een keer dat die door van Basten op z'n nummer werd gezet.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ik houd van Derksen
Jullie zijn heerlijk goed in overdrijven, vind het wel een van de betere afleveringen nu. Af en toe een goede lacher en veel gepraat over voetbal, weet echt niet waar jullie het over hebben hoor.
Wel een paar commerciele onzin dingen, maar het hoort erbij. Ook de NOS heeft een boel onzin reportages die nergens over gaan.
Vriendenzooitje bij SS erger ik me weer dood aan, hoop kontlikkerij van Jackie en praten over de vriendschap tussen de gasten onderling. Zoveel wordt er nou ook niet inhoudelijk op het voetbal ingegaan. Gisteren was het ook nog is ernstig vervelend tussen Beenhakker en Advocaat, misselijkmakend.Zie ze bij VI eigenlijk vaker over de wedstrijden praten.
Zet alleen het volume aan bij de samenvattingen en de dag van Oranje in Zuid-Afrika.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Genee-bingo:
Dat zijn duidelijke teksten
inderdaad
Heb je er nog zin in?
Gooien jullie er ook nog maar wat bij.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1925 stemmen
Waarom kijk je er nog naar Moviemafketel? Niks dan ergernis die inhoudsloze sensatieshow.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Tsjah, dan kan je net zo goed de televisie het raam uit gooien of een leuke EO documentaire opzetten.
Hier op Moviemeter zitten eigenlijk alleen mensen die SS boven Vi prefereren(die ik ken dan he), allemaal oude zakken hier? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.