- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik vind zo'n potje als dit totaal niet boeiend. Vele malen oninteressanter dan die zogenaamd saaie slecht 0-0 potten van tegenstanders die tenminste aan elkaar gewaagd zijn.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind zo'n potje als dit totaal niet boeiend. Vele malen oninteressanter dan die zogenaamd saaie slecht 0-0 potten van tegenstanders die tenminste aan elkaar gewaagd zijn.
True. Ik ga zo wel een dvd kijken of wat anders doen ofzo denk ik. Totaal niet leuk dit. Spanje 10 klasses beter. Alleen een stiekeme 1-1 omdat Spanje de kansen nog niet benut zou het nog een beetje leuk maken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Als Frankrijk, Nederland, Engeland of Brazilië zo goed en zelfverzekerd zouden spelen tegen de mindere goden zou het dit WK zeker een keer of 10 5-0 of zo worden. Tegenstander zien als trainingspartner, lekker aanvallen en dan die bal erin schieten. Alleen dat laatste gaat nog wat moeizaampjes.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik den dat Naomi Watts alvast gerust kan zijn. Zo te zien aan het begin van deze wedstrijd gaat Spanje dit toch makkelijk winnen.
Deels wel, maar ik zit ook nog stevig in de stress. Qua spel zeker zeer goed, al mag het tempo nog wel hoger maar ik erger me enorm aan die Hondurezen, en Villa die dan ook nog hapt. Ik hoop niet dat dit zich doorzet en Spanje straks met tien man staan. Ook het onscherpe vizier van Torres, dingen die de scheids dat net niet ziet, dat kaarten gevraag etc. Ze zijn wel dominant, maar dat waren ze tegen Zwitserland ook. Ik ben echt als de dood dat het noodlot weer toeslaat straks.
Op deze voet doorgaan, koel blijven en de kansen afmaken. Qua spel zeer tevreden maar die goals moeten nu echt gaan vallen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Deels wel, maar ik zit ook nog stevig in de stress. Qua spel zeker zeer goed, al mag het tempo nog wel hoger maar ik erger me enorm aan die Hondurezen, en Villa die dan ook nog hapt. Ik hoop niet dat dit zich doorzet en Spanje straks met tien man staan. Ook het onscherpe vizier van Torres, dingen die de scheids dat net niet ziet, dat kaarten gevraag etc. Ze zijn wel dominant, maar dat waren ze tegen Zwitserland ook. Ik ben echt als de dood dat het noodlot weer toeslaat straks.
Op deze voet doorgaan, koel blijven en de kansen afmaken. Qua spel zeer tevreden maar die goals moeten nu echt gaan vallen.
Je zit inderdaad stevig in de stress als ik dit zo lees. Wedstrijd is na het eerste kwartier ook wel teruggezakt.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Nou nou wat was het spannend....
Honduras kan niks tegen dit Spanje.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat kon Villa nou gebeuren toen hij vanaf 11 meter schoot... 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Grappig om de Spaanse verslaggever elke keer op de achtergrond te horen schreeuwen.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Verdomme Spanje, die 5-0 die ik had ingevuld was toch mogelijk, waar al die kansen verprutsen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Spanje speelt gewoon goed voetbal, die kleintjes zijn onbelangrijk. Of ze nou Korea, Honduras of Japan heten, daar moet je gewoon minimaal 10 kansen tegen afdwingen.
Je hebt er werkelijk geen kaas van gegeten. Natuurlijk maat het uit of je tegen een handba opstelling speelt of tegen amateurs die het op de aanval gooien...
Bovendien waarom zou je 10 kansen moeten afdwingen als je veel meer hebt aan één doelpunt? 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je filmpje alweer afgezet A&L?
Niet gedaan, want dan red ik VI Oranje niet om 22.20 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Ik snap niet dat Torres die pingel niet mocht nemen. Die jongen heeft vertrouwen nodig en dan is zo'n penalty erin schieten toch altijd even lekker. Even je doelpuntje maken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je hebt er werkelijk geen kaas van gegeten. Natuurlijk maat het uit of je tegen een handba opstelling speelt of tegen amateurs die het op de aanval gooien...
Bovendien waarom zou je 10 kansen moeten afdwingen als je veel meer hebt aan één doelpunt?
Denk jij dat als Malaga op bezoek komt bij Barcelona het dan uitmaakt of ze met 4 of 6 verdedigers spelen? En dat Guardiola daar zijn team op aan gaat passen? En Messi opdracht geeft achter z'n back aan te rennen?
Dat zijn gewoon veredelde oefenpotjes.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
In de Primera Division zijn de kwaliteitsverschillen bij lange na niet zo groot als deze pot.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Ik snap niet dat Torres die pingel niet mocht nemen. .
Kwestie van topscorer willen worden bij Villa
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Kan iemand Frank Snoeks uitleggen dat een hattrick drie goals in één helft zijn?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
In de Primera Division zijn de kwaliteitsverschillen bij lange na niet zo groot als deze pot.
Nou kun je nagaan. Als je gewoon normaal aanvallend begint tegen Nieuw-Zeeland, Japan, Algerije of Korea dan rol je ze zo op. Dan maakt het echt niet uit hoe die ploegjes spelen.
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1861 stemmen
Kan iemand Frank Snoeks uitleggen dat een hattrick drie goals in één helft zijn?
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
O jee, niet die discussie weer. Hattrick is verbasterd, verneukt, en betekent niet meer zoals het oooooooit bedoeld is...
Drie keer scoren is gewoon een hattrick. Punt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
In cricket komt de hattrick maar heel zelden voor, maar in andere sporten -zoals voetbal en hockey- wel vaker. Daar wordt de term gebruikt wanneer een bepaalde speler in één wedstrijd driemaal scoort. Daarbij geldt dan officieel nog de strikte voorwaarde dat de drie doelpunten in één helft gescoord worden zonder dat er een doelpunt van een andere speler tussendoor is gemaakt. In dat geval spreekt men van een 'officiële', 'echte', 'zuivere' of 'onvervalste' hattrick. Vermelding verdient in dit verband ook de "Duitse hat-trick", waarvan wordt gesproken indien het 3e doelpunt wordt gescoord in de verlenging van een (beker-)wedstrijd.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Het zou in het geval van Villa nog steeds een hattrick zijn maar geen "zuivere".
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
De echt, echt, echt zuivere hattrick is toch links been, rechts been, en met het hoofd, en dan in één helft, zonder dat iemand anders er tussendoor scoort.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2382 stemmen
A hat-trick occurs in association football when a player has scored three goals in a single game. In common with other official record-keeping rules, goals in a penalty shootout are excluded from the tally.[16]
Jimmy O'Connor who played for Shelbourne in Ireland has the quickest hat trick in history, scoring three goals in 2min 13sec.
There are several variations of the definition, including the "Flawless (or German)" hat-trick, which differs in that the three goals must be scored consecutively and within one period of play.[17] Another variation is the "Perfect" or "Golden" hat-trick, in which the three goals are scored with the player's right foot, left foot and head. It has become traditional for the scorer of a hat-trick to claim the match ball as a personal souvenir of the feat.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
De echt, echt, echt zuivere hattrick is toch links been, rechts been, en met het hoofd, en dan in één helft, zonder dat iemand anders er tussendoor scoort.
Ook fout, één met de voet, één met de kop en één met de hand
Die Snoeks blijft er maar over door zeuren. Laat dan eerst iemand anders nog maar scoren...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.