- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik snap niet wat daar triest aan is aangezien ze nu duidelijk een stuk beter zijn.
En alleen maar praten over geld uitgeven maar negeren dat je ook een hoop binnenkrijgt is natuurlijk enorme onzin.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het ging mij puur om het contrast tussen de aankopen en prestaties, niet het financiële beleid.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Er kan nu geen enkele twijfel meer bestaan over de aanstaande WK titel van Brazilië!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik snap niet wat daar triest aan is aangezien ze nu duidelijk een stuk beter zijn.
En alleen maar praten over geld uitgeven maar negeren dat je ook een hoop binnenkrijgt is natuurlijk enorme onzin.
Je weet niet of ze nu beter zijn, als ze die anderen gewoon de kans hadden gegeven, waren ze wellicht nóg beter. Ben niet zo onder de indruk van Ronaldo en Kaka bij Real 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Er kan nu geen enkele twijfel meer bestaan over de aanstaande WK titel van Brazilië!
Bij mij niet nee.. maar waar doel jij op? Iets specifieks?
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Voorafgaande aan de wedstrijd tegen Ivoorkust waren er nog velen die daarover twijfelden. Ik ben sinds die tijd niet meer on line geweest.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Voorafgaande aan de wedstrijd tegen Ivoorkust waren er nog velen die daarover twijfelden. Ik ben sinds die tijd niet meer on line geweest.
Ah. Ik ben het met je eens hoor, onverzettelijk sterk elftal! Ik heb al eerder aangegeven, je kunt best een goaltje tegen ze maken of misschien wel 2, zij maken er toch meer..
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik heb het over een echte tegenstander blinde vink 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat een onzin. Elk gezond mens zag dat dit meer een reflex was omdat die van Honduras op zijn teen stond. Was niet eens een bewuste klap. De FIFA zou zich ook compleet belachelijk maken anders kunnen ze ook wel Van Persie gaan schorsen en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.
Ja hoor. Dit is natuurlijk puur rood. Alleen een gek zou anders oordelen.
Ik vond die van Behrami een stuk minder erg.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Volgens mij kijk je te veel vrouwenvoetbal
. Nee, wat mij betreft geen rood, als een van Persie in het gezicht mag schoppen mag zo'n tikkie ook wel. Als dit rood is, dan is de betutteling wel in de voetbalwereld gearriveerd. Ik hoop dat de FIFA stukken verstandiger is dan mensen die dit rood vinden, laat staan 3 á 4 wedstrijden schorsing. Eéntje maximaal.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je objectiviteit is in één klap helemaal verdwenen, Naomi. Als mensen in het veld ineens mogen slaan in het gezicht, dan kunnen ze de spelers beter direct bokshandschoenen aan laten trekken.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
'Wat is jouw moment van het WK, Dick?'
- 'Tja Jack, dat is toch wel het verhaal van Nol de Ruiter over Leo. Nou, als je ziet hoe Leo hier wordt aanbeden, dan zie je dat het een hele, hele grote is. Heel de wereld kent en waardeert hem.'
En Leo maar knikken 
Ik niet hoor Reppie 
Wel een oude zak
Ben je toch ook weer niet zo'n ouwe lul he 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik hoop écht dat Frankrijk de poulefase overleeft. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je objectiviteit is in één klap helemaal verdwenen, Naomi. Als mensen in het veld ineens mogen slaan in het gezicht, dan kunnen ze de spelers beter direct bokshandschoenen aan laten trekken.
Dit is toch geen klap? Dit is een corrigerende tik
. Je doet alsof ie een rechtse heeft uitgedeeld. En dan nog eens, wat noem je dat van van Persie dan, als we het dan toch over over objectiviteit gaan hebben.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Die kunnen het doelsaldo helemaal niet meer goed maken. Laat staan dat ze kunnen scoren. Zuid-Afrika is ongeveer het zwakste team van dit W.K.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dit is toch geen klap? Dit is een corrigerende tik
.
En wie denkt Villa wel dat hij een corrigerende tik uit mag delen? Wat een mafkees.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Nee, Frankrijk scoort er op los.
Vandaar dat ik zei: die kunnen het doelsaldo helemaal niet meer goed maken (Frankrijk krijgt het al lastig).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En wie denkt Villa wel dat hij een corrigerende tik uit mag delen? Wat een mafkees.
Ik wil jou wel eens zien reageren als iemand vol met zijn stalen noppen op je tenen gaat staan. Zo gek vind ik het niet. Waarom ie nou gelijk een mafkees is.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Als ik zo'n tikje van een kameraad krijg dan ga ik echt niet miepen hoor. Misschien even krabben omdat het een beetje kriebelt.
Ach ja, het professionele voetbal is nou eenmaal zo geworden.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Vandaar dat ik zei: die kunnen het doelsaldo helemaal niet meer goed maken (Frankrijk krijgt het al lastig).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als ik zo'n tikje van een kameraad krijg dan ga ik echt niet miepen hoor. Misschien even krabben omdat het een beetje kriebelt.
Ik wou net zeggen. Ik dacht al dat het aan mij lag. Echte kerels bestaan dus nog wel
. Wel jammer dat het voetbal nu vol betutteling is inderdaad, maar als dit al een 'klap' is.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Tja. Enigszins heb je gelijk het stelt niet heel veel voor, maar je kunt het niet tolereren. Als je dit niet alsnog bestraft verleg je de grenzen en denken spelers dat ze er vaker mee wegkomen. Schorsing van een wedstrijd zou ik gepast vinden. Ik zou de beelden nog wel een keer willen zien, iemand een link?
Joy4ever
-
- 4635 berichten
- 1860 stemmen
. We zijn nog niet eens begonnen met de 1/8 finales. Ik kom iig niet meer bij als Brazilië geen WK wordt. De aanval en verdediging van Brazilië is weliswaar van wereldklasse, hun middenveld daarentegen is pure middelmaat. Maar goed, we gaan het wel zien. Als voetballiefhebber hoop ik iig dat je ernaast zit met je voorspelling.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Dat is gewoon zodat het aantrekkelijker word om naar te kijken voor vrouwen. Die 'begrijpen' het dan beter. Moet jij toch snappen NAOMI 
Maar indeed, een rode kaart is toch echt overdreven.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Net alsof zij vrienden zijn? Als ik zo'n tikkie krijg, dan zou ik uiteraard ook een tikkie teruggeven aan een vriend, puur voor de gein. Dit is het W.K. voetbal. Sterkter nog: de scheidsrechter MOET een rode kaart geven aan Villa volgens het handboek.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zeer vreemde constatering.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als Suarez zo'n tikkie had gekregen, lag hij nu nog kermend op de grond.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Tja. Enigszins heb je gelijk het stelt niet heel veel voor, maar je kunt het niet tolereren. Als je dit niet alsnog bestraft verleg je de grenzen en denken spelers dat ze er vaker mee wegkomen. Schorsing van een wedstrijd zou ik gepast vinden. Ik zou de beelden nog wel een keer willen zien, iemand een link?
Mee eens hoor, roep beiden spelers even bij elkaar, of geef geel. Maar rood of zelfs 4 wedstrijden schorsing is wel heel overdreven. Aan de reactie van David te zien stampte die speler expres op zijn teen. Ze waren ook al licht geïrriteerd toen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.