- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Al komt van der Vaart er sowieso niet meer in denk ik.
Ik zou wensen dat je gelijk hebt, maar Bange Bert gaat gewoon lekker weer met van der Vaart Spelen in de achtste finales let maar op.
En erger nog: als robben weer fit is gaat ie Robben van zijn favoriete rechterkant afhalen en op links zetten, om zodoende zijn billenmaat Brave Dirk te sparen. Bange Bert is namelijk erg voorspelbaar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Allebei even slecht, alleen Sneijder gaf dan nog wel dat passje op Elia tegen Denemarken en vandaag die geluksgoal. Maar ik heb genoeg gezeikt. Ik ben het nu kwijt. Op naar de volgende pot. Nu lekker weer weekje grote landen eruit zien gaan bekijken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Oh de cijfers nog:
Steek 7,5
Tweety 6
Us Heit 7
Mattie 7
Bronckosaurus 5,5
Nasty Nigel 4,5
Boemeltje 8
Cabauter 5
Raffie 4,5
Dominee 4,5
Prince 4,5
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik vind je nog aardig schappelijk, otherfool.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Op de verdediging heb ik weinig aan te merken. Maar in de aanval had ik ook met drieën kunnen gooien, dat is waar. Het echte kwaad zit echter op de bank.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dit moet Frank de Boer en Cocu toch ook doen koken van binnen.
Maar die zijn dan weer bang voor bange Bert.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik denk dat Frank de Boer achter de schermen wel vertelt wat ie er van vindt. Dat is niet echt iemand die zijn mond houdt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
NL heeft een Anelka nodig die Bert eens goed de waarheid vertelt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Voor de wedstrijd tegen Dld is het wel leuk als dit gelijk blijft. Dan mag Ghana niet verliezen. Als ze winnen zouden ze ook met een 0-1 nederlaag door kunnen en zijn.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
NL heeft een Anelka nodig die Bert eens goed de waarheid vertelt.
Dat hij met 6 punten bovenaan staat weet hij waarschijnlijk al. En het beroep van zijn moeder doet niet echt ter zake meen ik.
En was het niet van Persie die jouw idee van de grote 4 aan hem gepitcht heeft?
Je bent gewoon een notoire zeikerd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop trouwens vanavond voor een overwinning van de Denen, dan doet de wedstrijd tegen Kameroen er voor hun niet meer toe.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Is het nou zo moeilijk om te zien dat die Paintsil tegen een medespeler opsprong? Komt Frenkie weer met 'Kennedy ... klets. Kletskoppen.'
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Zwak van Ghana om tegen 10 Australiers 1-1 te spelen ..
Konden ze als enige Afrikaanse land alvast een zekerheidje zijn voor de 2e ronde..
Zal me niks verbazen als ze er nu gewoon na 3 wedstrijden uitliggen. Eigen schuld.
Stephan
-
- 7901 berichten
- 1391 stemmen
Als Bange Bert er echt een plan achter heeft zitten om zo beroerd te spelen vind ik het prima, maar als we op dit moment echt niet beter kunnen is dat net zo schrijnend als Engeland en Frankrijk. Alleen wij pakken door geluksdoelpunten gelukkig de punten.
Terugspelen vanaf de middellijn op de keeper is geen onmacht.. da's opdracht.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop op een gelijkspel zo meteen. Kunnen we ons gaan voorbereiden op de achtste finales. Ik heb er alle vertrouwen in.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dat hij met 6 punten bovenaan staat weet hij waarschijnlijk al. En het beroep van zijn moeder doet niet echt ter zake meen ik.
En was het niet van Persie die jouw idee van de grote 4 aan hem gepitcht heeft?
Mag ik hevig teleurgesteld zijn na zo'n walgelijke middag? Ja, dat mag!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Moest helaas werken maar gelukkig kregen we net op tijd daar een tv in de toko haha. Dus heb na een 25 minuten toch nog de wedstrijd kunnen zien. Wat ik zag was niet best. Weinig uitblinkers en weinig sterke aanvallen. Maargoed, uiteindelijk wel verdiend gewonnen en weer geen goal tegen gekregen. Al had Japan in blessuretijd bijna nog een bal erin geschoten. Maar dat was niet verdiend geweest.
6 punt, 3 goals voor en 0 tegen. En wetende dat Robben er nog niet bij is en dat we nog veel beter kunnen. Ik ben gewoon tevreden. Landen als Engeland, Spanje, Italie, Frankrijk en Duitsland zouden tekenen voor onze situatie.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bedankt Bert.
Bedankt voor je opstelling met 7 verdedigers die toch maar mooi 2x de nul hebben gehouden. Genieten.
Bedankt voor je chagrijnige kop die duidelijk maakt dat voetbal géén feest is, en het WK een al dan niet noodzakelijk kwaad.
Bedankt voor je extreem late wissels, gelukkig maakten ze niet de 2e goal want dat soort frivoliteit is nergens voor nodig.
Bedankt voor het vergallen van het plezier van miljoenen kijkers, voor de tranen van teleurstelling die ik vanmiddag zag, voor de verdampte reputatie van de Nederlandse School in het buitenland.
Bedankt voor het ritueel slachten van alles wat mooi is.
Oranje
Bedankt voor 6 punt uit 2 wedstrijden met 3 goals voor en 0 tegen 
Hebben Duitsland, Spanje, Italie, Engeland en Frankrijk dit ook al?
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Zo zwak is dat niet. Het is vaak zo dat een ploeg met 10 man een tandje gaan bijschakelen omdat ze een man minder hebben. De ploeg met 11 man gaan dan vaak een beetje lackoniek spelen omdat ze weten dat ze een man meer hebben.
Niet geheel logisch zou je zeggen, maar ik heb het zelf ook wel eens gemerkt.
Geloof dat Cruijff ooit met deze stelling kwam.
brucecampbell
-
- 3316 berichten
- 7498 stemmen
Jullie mogen trots zijn op Oranje! 2 wedsrijden gewonnen en de nul kunnen houden. Wij als Belgen kunnen enkel maar dromen van dergelijke resultaten!
Waarom enkele onder jullie zo negatief zijn over Oranje is me dan ook een raadsel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Al had Japan in blessuretijd bijna nog een bal erin geschoten.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Jullie mogen trots zijn op Oranje! 2 wedsrijden gewonnen en de nul kunnen houden. Wij als Belgen kunnen enkel maar dromen van dergelijke resultaten!
Waarom enkele onder jullie zo negatief zijn over Oranje is me dan ook een raadsel.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Steekie keept een uitstekend toernooi. Steek is gewoon een hele goede keeper, hoe hard kos ook probeert te vertellen steeds dat Velthuizen (waar is hij dit WK dan?
) beter dan hem is.
Steek is nu al 1 van de betere keepers dit toernooi en ik voorspel dat hij na Ajax naar een hele grote Europese topclub zal gaan.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Mee eens 
Het spelniveau kan veel beter nog, dat is wel fijn te weten. Want met dit voetbal schakel je Brazilie ofzo niet uit. Maargoed, in deze poule kan Oranje het schijnbaar permiteren op 80% van eigen kunnen te spelen. Met Robben erbij en met 2 tandjes hoger aan tempo komt het wel goed. Ik ben tevreden. Heerlijk toch, 6 punten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
We mogen blij zijn ja.
Trots? Nog niet
Tevreden? Nog niet.
Joy4ever
-
- 4636 berichten
- 1861 stemmen
Gezien op forum van de Bild:
Grusse aus Holland. Wir sind weiter. 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Tja, al dat zeiken is ook wel typisch Nederlands. Welk land heeft tot nu toe ook maar één goede wedstrijd gespeeld? Dus goede passing, hoog tempo, veel schoten op goal. Ik denk geen een.
Misschien dat de Duitsers nog het beste voetbal hebben laten zien, maar hun plaats in de poule zegt daarintegen ook wel weer genoeg.
Het is tot nu toe gewoon een behoorlijk slecht WK, zonder echte uitzonderingen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.