- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik begrijp dat gezeur ook niet. Dit is niet uit te leggen aan naties in rouw om ons heen, zoals Engeland en Frankrijk. Mooi voetbal en resultaat gaan zelden samen. Te vroeg pieken is niet goed.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik moet gewoon nog even de ommezwaai maken van zeer aantrekkelijk voetbal voor het WK naar rampzalig saaie wedstrijden op het WK.
Geef me nog maar even. Hoe verder we komen, hoe meer ik deze idioterie zal pikken. 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8349 stemmen
Ik begrijp dat gezeur ook niet. Dit is niet uit te leggen aan naties in rouw om ons heen, zoals Engeland en Frankrijk. Mooi voetbal en resultaat gaan zelden samen. Te vroeg pieken is niet goed.
Ik ben het zowaar weer eens met je eens Speranza. Twee jaar geleden was men euforisch na de eerste twee groepswedstrijden, iedereen weet hoe het afliep.........
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Er is nog niet gezegd dat dit beter af zal lopen, maar voorlopig hebben we de punten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nou, veel plezier met dat anti-voetbal, ik wil er niks mee te maken hebben. Vanavond juichen voor Kameroen zodat Nederland er alsnog in de poule uit kan vliegen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Pim Verbeek lijkt me ook niet echt een trainer waar je voor door het vuur wil gaan he? Beetje zelfde trieste blik als Bertje, maar wij hebben gelukkig niet zo'n houthakkersteam.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
We kunnen natuurlijk de fout maken Italië dat in hun poule tweede gaat worden te onderschatten in de achtste finales.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Nou, veel plezier met dat anti-voetbal, ik wil er niks mee te maken hebben. Vanavond juichen voor Kameroen zodat Nederland er alsnog in de poule uit kan vliegen.
Gewoon je tv weer opbergen in je garagebox is ook goed 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Paraguay in de 1/8e finale lijkt me wel een leuke pot om redelijk makkelijk door te stomen richting Brazilie. Maken wij wel een Branco-doelpunt, hebben we ook meteen afgerekend met het kanarie-complex.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
@kroonprins
En die Mannschaft missen!?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
@kroonprins
En die Mannschaft missen!?
Nou, nog één wedstrijd dan. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De niet geheel fitte Elia heeft maar heel even gespeeld. Te kort om hem nu opeens af te gaan branden, omdat hij niet zo flitsend speelde als maandag. Vergeet niet dat we vanaf de achtste finales met Robben een extra wapen in stelling gaan brengen. Van Bommel zorgt voor balans en houdt iedereen scherp. Verdedigend doen we weinig fout.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Paraguay in de 1/8e finale lijkt me wel een leuke pot om redelijk makkelijk door te stomen richting Brazilie. Maken wij wel een Branco-doelpunt, hebben we ook meteen afgerekend met het kanarie-complex.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bommel speelt het toernooi van zijn leven. Zijn schoonvader zal trots op hem zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Italië was ook gewoon zwak.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Italië moet groeien in dit toernooi. Schrijf ze niet af.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Van Bommel is al zo gewend aan die ongelooflijk chagrijnige strontkop van Bange Bert, die schrikt daar niet meer van. De rest speelt met de pest in het lijf.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Van Bommel is al zo gewend aan die ongelooflijk chagrijnige strontkop van Bange Bert, die schrikt daar niet meer van. De rest speelt met de pest in het lijf.
Misschien volgen ze jou wel op Twitter. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Grappige bijnaam eigenlijk Bange Bert haha.
Zullen er veel in Nederland zijn die hem zo noemen? Denk het wel toch?
Stephan
-
- 7901 berichten
- 1391 stemmen
We hebben dadelijk in de 8e finales een compleet fit team met nog alle energie over. Dat wordt een feestje 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Zes punten uit twee wedstrijden tegen zware tegenstanders! Dat is gewoon top! Niks geen bange Bert! Ik zal tot 11 juli de vergelijking waarop otherfool doelt niet meer maken. Maar dan ga ik los.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4757 stemmen
Zozo... Ghana had toch ook zeker een rode kaart kunnen krijgen voor die tackle langs achter op de enkels. Het heeft even geduurd maar de scheidsrechters beginnen hun rol te spelen!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
We hebben dadelijk in de 8e finales een compleet fit team met nog alle energie over. Dat wordt een feestje
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als Bange Bert er echt een plan achter heeft zitten om zo beroerd te spelen vind ik het prima, maar als we op dit moment echt niet beter kunnen is dat net zo schrijnend als Engeland en Frankrijk. Alleen wij pakken door geluksdoelpunten gelukkig de punten.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Aanstellert.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als Bange Bert er echt een plan achter heeft zitten om zo beroerd te spelen vind ik het prima, maar als we op dit moment echt niet beter kunnen is dat net zo schrijnend als Engeland en Frankrijk. Alleen wij pakken door geluksdoelpunten gelukkig de punten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Laten we het hopen, want door Sneijder elke keer man van de wedstrijd te maken denkt die jongen zo nog echt dat hij goed staat te ballen.
De Zwakke 3 vandaag moeten zeker 10 tandjes erbovenop gooien.
Al komt van der Vaart er sowieso niet meer in denk ik.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
van der Vaart valt duidelijk buiten de boot.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Laten we het hopen, want door Sneijder elke keer man van de wedstrijd te maken denkt die jongen zo nog echt dat hij goed staat te ballen.
De Zwakke 3 vandaag moeten zeker 10 tandjes erbovenop gooien.
Al komt van der Vaart er sowieso niet meer in denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.