• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.790 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.524 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik begrijp dat gezeur ook niet. Dit is niet uit te leggen aan naties in rouw om ons heen, zoals Engeland en Frankrijk. Mooi voetbal en resultaat gaan zelden samen. Te vroeg pieken is niet goed.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik moet gewoon nog even de ommezwaai maken van zeer aantrekkelijk voetbal voor het WK naar rampzalig saaie wedstrijden op het WK.

Geef me nog maar even. Hoe verder we komen, hoe meer ik deze idioterie zal pikken.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8349 stemmen

speranza schreef:

Ik begrijp dat gezeur ook niet. Dit is niet uit te leggen aan naties in rouw om ons heen, zoals Engeland en Frankrijk. Mooi voetbal en resultaat gaan zelden samen. Te vroeg pieken is niet goed.

Ik ben het zowaar weer eens met je eens Speranza. Twee jaar geleden was men euforisch na de eerste twee groepswedstrijden, iedereen weet hoe het afliep.........

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Er is nog niet gezegd dat dit beter af zal lopen, maar voorlopig hebben we de punten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Nou, veel plezier met dat anti-voetbal, ik wil er niks mee te maken hebben. Vanavond juichen voor Kameroen zodat Nederland er alsnog in de poule uit kan vliegen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Pim Verbeek lijkt me ook niet echt een trainer waar je voor door het vuur wil gaan he? Beetje zelfde trieste blik als Bertje, maar wij hebben gelukkig niet zo'n houthakkersteam.

(afbeelding)

(afbeelding)

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

We kunnen natuurlijk de fout maken Italië dat in hun poule tweede gaat worden te onderschatten in de achtste finales.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

Nou, veel plezier met dat anti-voetbal, ik wil er niks mee te maken hebben. Vanavond juichen voor Kameroen zodat Nederland er alsnog in de poule uit kan vliegen.

Gewoon je tv weer opbergen in je garagebox is ook goed

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Paraguay in de 1/8e finale lijkt me wel een leuke pot om redelijk makkelijk door te stomen richting Brazilie. Maken wij wel een Branco-doelpunt, hebben we ook meteen afgerekend met het kanarie-complex.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

@kroonprins

En die Mannschaft missen!?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

@kroonprins

En die Mannschaft missen!?

Nou, nog één wedstrijd dan.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De niet geheel fitte Elia heeft maar heel even gespeeld. Te kort om hem nu opeens af te gaan branden, omdat hij niet zo flitsend speelde als maandag. Vergeet niet dat we vanaf de achtste finales met Robben een extra wapen in stelling gaan brengen. Van Bommel zorgt voor balans en houdt iedereen scherp. Verdedigend doen we weinig fout.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

@Reinbo

Niks van!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Paraguay in de 1/8e finale lijkt me wel een leuke pot om redelijk makkelijk door te stomen richting Brazilie. Maken wij wel een Branco-doelpunt, hebben we ook meteen afgerekend met het kanarie-complex.

Van Paraguay winnen we niet zo maar. Die fout moeten we niet gaan maken. Ze speelden heel sterk tegen Italië.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bommel speelt het toernooi van zijn leven. Zijn schoonvader zal trots op hem zijn.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Van Paraguay winnen we niet zo maar. Die fout moeten we niet gaan maken. Ze speelden heel sterk tegen Italië.

Italië was ook gewoon zwak.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Italië moet groeien in dit toernooi. Schrijf ze niet af.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Van Bommel is al zo gewend aan die ongelooflijk chagrijnige strontkop van Bange Bert, die schrikt daar niet meer van. De rest speelt met de pest in het lijf.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Van Bommel is al zo gewend aan die ongelooflijk chagrijnige strontkop van Bange Bert, die schrikt daar niet meer van. De rest speelt met de pest in het lijf.

Misschien volgen ze jou wel op Twitter.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Grappige bijnaam eigenlijk Bange Bert haha.

Zullen er veel in Nederland zijn die hem zo noemen? Denk het wel toch?

Stephan

• 7901 berichten
  • 1391 stemmen

We hebben dadelijk in de 8e finales een compleet fit team met nog alle energie over. Dat wordt een feestje

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Zes punten uit twee wedstrijden tegen zware tegenstanders! Dat is gewoon top! Niks geen bange Bert! Ik zal tot 11 juli de vergelijking waarop otherfool doelt niet meer maken. Maar dan ga ik los.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4757 stemmen

Zozo... Ghana had toch ook zeker een rode kaart kunnen krijgen voor die tackle langs achter op de enkels. Het heeft even geduurd maar de scheidsrechters beginnen hun rol te spelen!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Stephan schreef:

We hebben dadelijk in de 8e finales een compleet fit team met nog alle energie over. Dat wordt een feestje

Gelukkig weer iemand die het begrepen heeft.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als Bange Bert er echt een plan achter heeft zitten om zo beroerd te spelen vind ik het prima, maar als we op dit moment echt niet beter kunnen is dat net zo schrijnend als Engeland en Frankrijk. Alleen wij pakken door geluksdoelpunten gelukkig de punten.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2267 stemmen

otherfool schreef:

Aanstellert.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Als Bange Bert er echt een plan achter heeft zitten om zo beroerd te spelen vind ik het prima, maar als we op dit moment echt niet beter kunnen is dat net zo schrijnend als Engeland en Frankrijk. Alleen wij pakken door geluksdoelpunten gelukkig de punten.

Geluksdoelpunten kun je alleen maken als je op de helft van de tegenstander bent. Niet zo overtuigend als velen willen maar op beslissende momenten staan de grote twee en straks de grote drie op. Voor de duidelijkheid: van der Vaart valt duidelijk buiten de boot.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Laten we het hopen, want door Sneijder elke keer man van de wedstrijd te maken denkt die jongen zo nog echt dat hij goed staat te ballen.

De Zwakke 3 vandaag moeten zeker 10 tandjes erbovenop gooien.

Al komt van der Vaart er sowieso niet meer in denk ik.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

speranza schreef:

van der Vaart valt duidelijk buiten de boot.

Vind hem anders beter spelen dan Sneijder.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

Laten we het hopen, want door Sneijder elke keer man van de wedstrijd te maken denkt die jongen zo nog echt dat hij goed staat te ballen.

De Zwakke 3 vandaag moeten zeker 10 tandjes erbovenop gooien.

Al komt van der Vaart er sowieso niet meer in denk ik.

Die jongen heeft over drie weken vijf prijzen binnengesleept.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.