- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Elia en de ZWAKKE 3 waren allemaal rampzalig. Ik overdreef niet hoor.
Je kan het niet met me eens zijn, dat kan natuurlijk. Ik heb Elia iig niks goeds zien doen. Het was een dramatisch slechte pot. Je moet er toch niet aan denken dat Nederland in de 1/8e finales op deze manier zou VERLIEZEN? Zou grootste anti-climax in tijden zijn. Er moet van alles veranderen, maar Bertje durft dit niet. Dat irriteert me aan hem.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Tegen Brazilië moeten we zeker uit een ander vaatje gaan tappen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Maar dan komt Van der Vaart weer met zo'n zielig verhaal in de Telegraaf dat als Nederland slecht speelt hij het altijd gedaan heeft. En dat hij na dat geweldige seizoen bij Real (Nog geen 15 basisplekken) toch wel wat meer krediet verdient.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik heb Elia iig niks goeds zien doen.
Assist op Afellay bij zijn eerste kans was een meer dan prima pass.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Bedankt Bert.
Bedankt voor je opstelling met 7 verdedigers die toch maar mooi 2x de nul hebben gehouden. Genieten.
Bedankt voor je chagrijnige kop die duidelijk maakt dat voetbal géén feest is, en het WK een al dan niet noodzakelijk kwaad.
Bedankt voor je extreem late wissels, gelukkig maakten ze niet de 2e goal want dat soort frivoliteit is nergens voor nodig.
Bedankt voor het vergallen van het plezier van miljoenen kijkers, voor de tranen van teleurstelling die ik vanmiddag zag, voor de verdampte reputatie van de Nederlandse School in het buitenland.
Bedankt voor het ritueel slachten van alles wat mooi is.
Oranje 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Moet ik al gaan juichen dan als iemand een balletje naar dezelfde kleur schiet? Jullie zijn wel erg snel tevreden hoor. Pff gasten verdienen miljoenen en dan hebben ze een goede pot gespeeld,omdat ze een passje hebben gegeven. Die 3e pot moeten ze als ze er al zijn inderdaad maar voor het volk thuis gaan spelen, want die 10 miljoen voelen zich vandaag redelijk bedrogen ondanks het resultaat.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het resultaat is heilig. De prijs voor het mooiste voetbal hoeven we dit jaar niet meer te winnen. Daar kopen we namelijk helemaal niets voor. We liggen op koers. Enkele aanpassingen zijn nodig om dat te bereiken waarvoor Nederland naar Zuid-Afrika is gekomen.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
And the story of the goalkeepers continues.......
Benieuw naar wat otherfool van zijn vriend Kingson vindt 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Bedankt Bert.
Bedankt voor je opstelling met 7 verdedigers die toch maar mooi 2x de nul hebben gehouden. Genieten.
Bedankt voor je chagrijnige kop die duidelijk maakt dat voetbal géén feest is, en het WK een al dan niet noodzakelijk kwaad.
Bedankt voor je extreem late wissels, gelukkig maakten ze niet de 2e goal want dat soort frivoliteit is nergens voor nodig.
Bedankt voor het vergallen van het plezier van miljoenen kijkers, voor de tranen van teleurstelling die ik vanmiddag zag, voor de verdampte reputatie van de Nederlandse School in het buitenland.
Oranje
Moet het dit keer met je eens zijn.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Godver, dit is écht wel het WK van de blunders... 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als Afrikanen geen goed keepersbeleid gaan starten, zullen ze werkelijk nooit, maar dan ook nooit WK worden. Zonde, want ze hebben echt wel leuke spelers, maar de intelligentie van een aardbei.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jij zal wel genoten hebben van het Inter-spel van Nederland ja.
Maar als je ook al een hekel hebt aan het spel van Inter dan snap je dat ik me vanmiddag echt heb lopen verbijten. In ieder geval lekker kunnen schelden en wat negatieve energie kwijtgeraakt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Bert van Marwijk treed wellicht in de voetsporen van José Mourinho. Sterker nog. Hij overtreft hem. De wereldtitel telt namelijk nog zwaarder dan twee Champions League overwinningen met Porto en Inter. Ik begin erin te geloven dat Oranje het eindelijk gaat flikken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wil jij grijs muisje nooit meer in 1 adem noemen met The Special One, speranza?
And the story of the goalkeepers continues.......
Benieuw naar wat otherfool van zijn vriend Kingson vindt
Ik heb even niet opgelet, zat-ie weer te hannissen? 
Een overwinning voor Australië maakt dat Duitsland (vanaf vandaag definitief mijn 100% favoriet) in het laatste potje eventueel aan een punt genoeg heeft. Dus ik vind het wel goed zo. Toch nog iets positiefs vandaag.
Neeeeeee 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Penalty! En rood voor de Aussies...
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Alles op de verdediging! Ik heb 2-2 voorspeld..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat was toch geen rood. Moet hij zijn arm dan achter zijn rug houden. Wel een pingel, maar geel had toch volstaan, of zelfs helemaal geen kaart. Was niets opzettelijk aan, daarvoor ging de bal ook veel te hard.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Bedankt Bert.
Oranje
Je vergeet er een:
Bedankt voor de 6 punten. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wil jij grijs muisje nooit meer in 1 adem noemen met The Special One, speranza?
Ik heb even niet opgelet, zat-ie weer te hannissen? 
Een overwinning voor Australië maakt dat Duitsland (vanaf vandaag definitief mijn 100% favoriet) in het laatste potje eventueel aan een punt genoeg heeft. Dus ik vind het wel goed zo. Toch nog iets positiefs vandaag.
Neeeeeee
Ja was weer een enorme blunder. Met deze keeper hoeft Duitsland zich geen zorgen te maken of ze van Ghana winnen.
Het blijft trouwens wel erg lullig dit soort situaties. Hij sloeg de bal toch ook weer niet echt uit het doel. Van mij hoeft zo'n vent geen rood te hebben, maar ja, het zijn de regels.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Elia en de ZWAKKE 3 waren allemaal rampzalig. Ik overdreef niet hoor.
Je kan het niet met me eens zijn, dat kan natuurlijk. Ik heb Elia iig niks goeds zien doen. Het was een dramatisch slechte pot. Je moet er toch niet aan denken dat Nederland in de 1/8e finales op deze manier zou VERLIEZEN? Zou grootste anti-climax in tijden zijn. Er moet van alles veranderen, maar Bertje durft dit niet. Dat irriteert me aan hem.
Je hebt 6 punten! Never change a winning team.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8349 stemmen
Tegen Brazilië moeten we zeker uit een ander vaatje gaan tappen.
Yep. Maar laat Brazilië eerst maar eens afrekenen met Portugal, Ivoorkust en misschien Spanje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tegen Brazilië krijg je ook een heel ander tegenspel met veel meer ruimte. Ik vond het een prima oefenpot voor het echte werk.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8349 stemmen
Je hebt 6 punten! Never change a winning team.
Eens, kijk maar eens naar Frankrijk, Engeland, Spanje, Italië, Duitsland. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.