• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.840 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.541 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Van Persie misschien eens van rechts proberen en Huntelaar in de spits? Kuijt en vd Vaart brengen helemaal niets vanaf de zijkanten tot nu toe.

Idd goed plan.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Kuyt ??????

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Afellay creert weer twee kansen waar de rest het niet lukt. Toegegeven het is een stuk makkelijk om tien minuten voor tijd in te vallen bij een 1-0 voorsprong maar zelfs dan valt het nog op.

Ik zeg het wordt bijna tijd voor een basisplek. Zeker als we toch al door zouden zijn na vanavond.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Appelvlaai was een blind paard.. had hem makkelijk kunnen afgeven, maar nee, loopt zich dood op de keeper, zo kennen we hem van PSV

Neemt niet weg dat het twee 100% kansen waren, vandaar mij reactie richting metalfist.

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8300 stemmen

Zavo schreef:

Van Persie misschien eens van rechts proberen en Huntelaar in de spits? Kuijt en vd Vaart brengen helemaal niets vanaf de zijkanten tot nu toe.

Daar zat ik de hele tweede helft op te wachten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Baggerman schreef:

Waar-de-loos! En ècht niet om aan te zien.

Als het zo moet hoop ik dat ze er de volgende ronde uitvliegen!

(quote)

Kuyt?????

de Jong???

Kleurloos. Hele pot niet gezien. Bij spelers als Cocu bijvoorbeeld was dat niet erg, betekende dat hij goed had gespeeld. Bij de Jong betekent het gewoon dat hij niks bijdraagt. Wat speelt die jongen de bal vaak terug zeg. Sowieso de hele verdediging had niet door dat Steek al voor de wedstrijd was ingeschoten.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

timbo_ schreef:

Afellay creert weer twee kansen

Uh, volgens mij MIST hij juist twee opgelegde kansen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

wavanbuuren schreef:

Misschien kan iemand Egbers even vertellen dat we ook door zijn als de Denen winnen vanavond?

Alleen als Kameroen wint zijn we nog niet zeker van volgende ronde.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

nee, Van P. werd door twee man gedekt.

Hij had het op zijn minst kunnen proberen, dit was helemaal kansloos en daarna deed hij iets soortgelijks. Totaal niet onder de indruk van Appelvlaai..

Ik heb sowieso deze wedstrijd niemand op echt voldoende kunnen betrappen, op van Bommel na misschien.. VdV en Kuyt slaat in elk geval helemaal nergens op, dat idee zal bange Bert toch moeten laten varen in de 1/8 finales mag ik hopen..

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Zavo schreef:

Huh?? Creert ze en mist ze. Zeg ik ergens iets anders dan?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Inderdaad!

Baggerman

• 10842 berichten
  • 8300 stemmen

Zavo schreef:

Hij weet zich tenminste in de psoitie te manoeuvreren dat hij deze kansen krijgt. Kan ik van Kuyt en Persie niet zeggen.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Huh?? Creert ze en mist ze. Zeg ik ergens iets anders dan?

Maar jij brengt het alsof het positief is. Huntelaar creeerde één van die twee kansen trouwens, Affelay hoefde de bal er alleen maar in te schieten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

We zijn sowieso nog niet door, alleen bij gelijkspel tussen Denemarken en Kameroen. Anders gewoon 3 ploegen op 6 punten mogelijk en dan weer doelpuntsaldo tellen. Maar kan haast niet meer fout gaan.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

timbo_ schreef:

Afellay creert weer twee kansen waar de rest het niet lukt. Toegegeven het is een stuk makkelijk om tien minuten voor tijd in te vallen bij een 1-0 voorsprong maar zelfs dan valt het nog op.

Ik zeg het wordt bijna tijd voor een basisplek. Zeker als we toch al door zouden zijn na vanavond.

In godsnaam geen basisplek zeg, Robben brengen en Elia aan de andere kant, Appelvlaai hebben we nergens voor nodig.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Maar jij brengt het alsof het positief is. Huntelaar creeerde één van die twee kansen trouwens, Affelay hoefde de bal er alleen maar in te schieten.

Inderdaad, de Hunt kwam erin en meteen een mooie kans, maar blind paard Appelvlaai doet wat hij bij PSV al een jaarlang doet, opzichtig falen

Anatolia

• 2666 berichten
  • 1511 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Hij weet tenminste in die posities te komen. Hij heeft nog maar een 20-tal minuten gespeeld, dus gun hem zijn beginnersfouten zou ik zeggen. Affelay, Elia en waarschijnlijk ook Huntelaar kunnen duidelijk voor wat frisse wind zorgen wanneer het weer dreigt mis te gaan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Anatolia schreef:

Hij weet tenminste in die posities te komen.

Inderdaad. Ik vind het echt triest om te zien hoe slecht Sneijder, VdV en Van Persie hun talent en kwaliteiten benutten - die liggen maar wat te draaien met de bal aan de voet en verspelen hem dan. Het spel heeft verdacht veel weg van dat tegen Rusland twee jaar geleden. Erg stroperig en zonder stootkracht.

mikey

• 29004 berichten
  • 5150 stemmen

Affelay: please go back to Eindhoven!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Elia was trouwens ook rampzalig. Mag ook best gezegd worden. Hij heeft niks goeds gedaan.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

moviemafketel schreef:

We zijn sowieso nog niet door, alleen bij gelijkspel tussen Denemarken en Kameroen. Anders gewoon 3 ploegen op 6 punten mogelijk en dan weer doelpuntsaldo tellen. Maar kan haast niet meer fout gaan.

Mag jij mij uitleggen hoe de Denen en Japan op 6 punten gaan komen als Denemarken vandaag wint. Zou het bijzonder knap vinden als die beiden 3 punten binnenhalen als ze tegen elkaar spelen de laatste wedstrijd.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

moviemafketel schreef:

Waar heb jij leren reken mafketel? Als de Denen winnen staan de Denen en de Jappen allebei op 3. Vermits die nog tegen elkaar spelen, kunnen die natuurlijk niet allebei nog op 6 komen.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4924 stemmen

moviemafketel schreef:

Elia was trouwens ook rampzalig. Mag ook best gezegd worden. Hij heeft niks goeds gedaan.

Rampzalig. Pfff, kom op. Wat waren Sneijder, vdVaart en vPersie dan wel niet? Elia had op een gegeven moment wel een heerlijke pass en zo lang heeft-ie niet gespeeld, dus niet zo overdrijven.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Lol je zou denken dat die anti-psv sentimenten zo rond een WK wel enigzins uitgewerkt zouden zijn. Maar zo te zien valt dat toch een beetje tegen (geldt trouwens niet voor iedereen, voordat men zich beledigd voelt ).

Maar wat jullie willen. Geen kansen of kansen missen die er op den duur echt wel een keer in gaan. Ik wist het wel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Kameroen wint vandaag en tegen Nederland en Japan wint van Denemarken. 3 ploegen op 6 punten.

Dat bedoelde ik dus, zei het verkeerd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

HarmJanStegenga schreef:

(quote)
Rampzalig. Pfff, kom op. Wat waren Sneijder, vdVaart en vPersie dan wel niet? Elia had op een gegeven moment wel een heerlijke pass en zo lang heeft-ie niet gespeeld, dus niet zo overdrijven.

Heb al gezegd dat die verschrikkelijk waren. Noemde ze niet voor niks de ZWAKKE 3. Ik begin gewoon fan van Bommeltje te worden. Had nooit verwacht dat nog eens te schrijven.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

orbit schreef:

In godsnaam geen basisplek zeg, Robben brengen en Elia aan de andere kant, Appelvlaai hebben we nergens voor nodig.

Mits fit moet Robben natuurlijk spelen. Maar laat die nu maar mooi op de bank zitten tot aan de achtste finales. Hebben we vanaf dan nog hard genoeg nodig.

Leland Palmer

• 23792 berichten
  • 4924 stemmen

moviemafketel schreef:

Heb al gezegd dat die verschrikkelijk waren. Noemde ze niet voor niks de ZWAKKE 3.

Het ging me er dan ook vooral om dat je zo vreselijk aan het overdrijven was.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Eens met timbo_.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Tenzij kameroen wint vanavond moet je tegen dat zelfde Kameroen gewoon lekker met Hunter, Elia en Appelvlaai spelen voorin. Misschien Robben een kwartiertje laten invallen. Onder het motto de "groten" rust te geven. Misschien dat Brave Bert dan ziet dat het systeem met diepgang toch wel beter werkt dan Vaart en Kuyt in een rol die ze niet aankunnen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.