- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
De keeper doet dit volgens mij toch echt niet goed, hoor. Hij lijkt 'm er zelf in te stompen.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Wat een gezeur over het veld door die Grueter. Ik schakel weer naar Sporza.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Alle andere landen hebben betere verslaggevers. Ik kijk dit op Duitsland.
Die zeiden ook al eerst een eigen goal tegen Denemarken en nu een keepersfout(en dat was het wel zeker). Maar ja boeiend. We zijn door.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En laten ze nou aub volmondig na de wedstrijd zeggen dat het abominabel is geweest. Zelfinzicht geeft inzicht.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Nou geluk? Was gewoon een prima poeier.
Voor mij een dikke flater van de Japanse doelman. Tijdens de eerste helft viel ik bijna in slaap.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Nouja, gezien het hele WK doet Oranje het zo slecht nog niet. Een overwinning moet gekoesterd worden, op wat voor manier die dan ook wordt behaald. Ik denk dat Oranje wel beter gaat voetballen tegen een meer offensievere tegenstander. Wellicht Kameroen, dat in hun laatste wedstrijd alles of niets moet gaan spelen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En laten ze nou aub volmondig na de wedstrijd zeggen dat het abominabel is geweest. Zelfinzicht geeft inzicht.
Ach het was/is weinig creatief, maar ze controleren de wedstrijd wel vrijwel volledig. Professioneel uitgespelen heet dat. Hopelijk valt er nog een tweede.
Geen leuk kijkspel, wel hopelijk 3 punten. Ik vind het prima. 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
cijfer vd Vaart 3,5
Nederland moet wel beter gaan spelen, want zo gaan ze het niet redden. Zeker dit jaar is er kans, omdat de rest ook slecht speelt.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Dat Nigel is een kaart pakt! Over onprofessioneel gesproken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kutverslaggever, schiet in de stress door die hondelul.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Pffff. Daar had je een pingel voor kunnen geven.....
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Kutverslaggever, schiet in de stress door die hondelul.
Ik schrok ook al.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
En een penalty! Nee, een doeltrap.
Reinbo, dat is toch geen penalty waard... hij gaat zelf liggen. Als je daar een penalty voor gaat geven, gaan de spelers nog sneller liggen dan normaal.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Hij kreeg ook een zetje nadat die eerst werd vastgehouden... Al ging hij natuurlijk ook zelf liggen.
Wij zijn voor 99% door. 
mikey
-
- 29004 berichten
- 5150 stemmen
De saaiste wedstrijd tot nu toe en dat tijdens dit toernooi.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het wachten is op repliek van otherool, die zich weer op 5-0 had ingesteld. 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4757 stemmen
Nederland speelt even matig als Engeland maar heeft in beide wedstrijden een tikkeltje geluk. Maar goed, het kan alleen maar beteren...
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
De saaiste wedstrijd tot nu toe en dat tijdens dit toernooi.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Spelbeeld: bal breed, bal breed, bal terug, bal terug, bal naar keeper, loei naar voren, bal kwijt, storen, overtreding.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Holland heeft weer hoerenveel chance precies. Elke ploeg heeft exact één goede kans gehad, Holland schiet hem erin en Japan knalt hem erover. Jammer want dit verdienden ze niet. Viel me ook op hoeveel overtredingen ten opzichte van gele kaarten zijn.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Meteen maar even de cijfers
Steek 7
Wiel 6
Heitinga 6
Matthijssen 5.5
Gio 5
Bommel 7
De Jong 5.5
Kuit 4
Sneijder 5.5
Vaart 3.5
Persie 4.5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Oe de Duitsers maken ons af maar Memmet Scholl noemt het erfolg orientiert. Haha Duitsers die ons lelijk vinden voetballen, maar wel voor het resultaat spelen. Alles is omgekeerde wereld dit toernooi. We worden dus WK. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Jammer dat Japan niet de gelijkmaker scoorde. Ze hielden goed stand, maar het zat net niet mee. Weer die kutbal die door een keeper verkeerd wordt ingeschat.
Als Nederland zo blijft spelen mogen ze er van mij zo snel mogelijk uitvliegen.
Stephan
-
- 7901 berichten
- 1391 stemmen
Het lijkt me duidelijk dat het spel van Nederland niet uit onmacht zo was, maar uit tactische overweging.
Van Marwijk lijkt duidelijk de energie te sparen, zeker nu andere grote landen er in de voorronde al aan moet trekken om door te komen.
Van Persie, Sneijder en vdVaart wisselen lijkt me ook gewoon een kwestie van energie-besparing voor de partijen waar het er om doet.
Ik vrees ook dat we tegen Kameroen heel behoudend gaan spelen om dezelfde reden.
Niet leuk om naar te kijken, maar winnen is ook niet onbelangrijk.
Ik hoop dat in de knock-out fase de wedstrijden leuker gaan worden...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Holland heeft weer hoerenveel chance precies. Elke ploeg heeft exact één goede kans gehad, Holland schiet hem erin en Japan knalt hem erover. Jammer want dit verdienden ze niet. Viel me ook op hoeveel overtredingen ten opzichte van gele kaarten zijn.
2x Appelvlaai vergeten, Metalfist?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.