- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Let op Bert:
Je zet VD Vaart op tien, tegen Van Persie aan zodat zij elkaar in de combinatie kunnen vinden. Elia en Kuyt op de flanken. Sneijder speelt langs Van Bommel. Voilà.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Mijn idee. Met Elia er ergens in de tweede helft in en misschien nog Affellay moeten we het de Japanners toch een beetje lastiger kunnen maken dan de eerste helft. Bij Nederland stond ook iedereen stil.
Daar ben ik zeker mee eens.
Laten we hopen dat Bert er hetzelfde over denkt.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Niet dat Brave Bert het doet, maar Elia voor vd Vaart, Hunter voor Kuijt en van Persie van rechts laten spelen en je gaat deze pot eenvoudig winnen de tweede helft.
Bijna mee eens, zou alleen vd Vaart laten staan en De Jong eruit halen. Slaat echt nergens op om met twee verdedigende middenvelders te spelen tegen een verdedigend Japan. Sneijder een linie terug en vd Vaart op 10.
Maar liever gewoon laten staan zo, want 0-0 zou een mooi resultaat voor Japan zijn. 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen

De Duitsers mogen nog blij zijn als ze door gaan.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Wiel doen het nog het beste.(alweer)
mikey
-
- 29004 berichten
- 5150 stemmen
Waarom zou je de voorhoede re-organiseren als de ballen och niet aankomen? Je moet een sterker aanvallend middenveld maken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De Jong eruit is iedereen het in ieder geval over eens hier.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
Mijn tipgever vanuit Zuid-Afrika liet me zojuist weten dat Elia ergens vanaf de 50ste minuut erin zal komen. Hij heeft Bert daarnet begluurt.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
De Jong eruit, van der Vaart op zijn plaats, Elia op links en Afellay in plaats van Kuyt op rechts. Maar Bert luistert toch niet.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Bijna mee eens, zou alleen vd Vaart laten staan en De Jong eruit halen. Slaat echt nergens op om met twee verdedigende middenvelders te spelen tegen een verdedigend Japan. Sneijder een linie terug en vd Vaart op 10.
Maar liever gewoon laten staan zo, want 0-0 zou een mooi resultaat voor Japan zijn.
Ook prima. Of desnoods Kuijt en Persie omwisselen. Je moet van Persie in elk geval aan het voetballen krijgen. Da's ook belangrijk naar de rest van het toernooi.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Gewoon Van der Vaart eruit halen en nooit meer vanaf links laten starten.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen

De Duitsers mogen nog blij zijn als ze door gaan.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4757 stemmen
Duitsland speelde uitstekend tegen Australië en liet met 10 man gisteren nog meer zien dan Nederland vandaag en tijdens de eerste match. Op de punten moet je inderdaad niet jaloers zijn, op het spel toch zeker wel.
606
-
- 23882 berichten
- 12307 stemmen
Weer niet goed, wel meer actie als maandag.
Kom op Nederland meer actie graag.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Keine Tor chance, das ist doch wahnsinn.
Ja ben ik wel met de Duitse collega's eens.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het machteloze en fantasieloze spel de eerste helft deed mij geregeld aan Feyenoord denken, maar die speelde ook altijd maar een helft goed. 
Denk dat het wel goed komt zo.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Vorige keer was het ook 0-0 bij rust. En vergelijkbaar oninteressante wedstrijd. Toen draaide dat snel bij...
Niet gewisseld....! Zou Affellay toch wel brengen nu.
(mijn dochtertje heeft het niet lang volgehouden. In de gemiddelde Barbapapa aflevering zit meer spanning)
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Ja, maar ze spelen wel op een hoog niveau. Gisteren waren ze ook tegen 10 Serven de betere. Daarom is het ook geen probleem voor Duitsland om gisteren verloren te hebben, want ze worden toch wel eerste in de groep.
Tja, veel landen zijn de betere dit WK maar verloren uiteindelijk of speelden gelijk. De laatste wedstrijd die ze waarschijnlijk moeten winnen is wel tegen Ghana hè. Ik zie ze dus nog niet zo makkelijk door gaan, al hoop ik het wel.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat was puur door de factor geluk. Als we daarvan afhankelijk blijven is het snel voorbij voor Oranje.
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12965 stemmen
Volgens mij heeft Nederland deze wedstrijd al meer op eigen doel gespeeld dan op dat van de Japanners 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
't Is nu al beter te verdragen dan de 1e Helft.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
YES!!!!! Wat een heerlijke poeier!
Fijne keeper ook. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
't Is nu al beter te verdragen dan de 1e Helft.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
hoppaaaaaaaaaaaaaaa begin verdomme toch eens zo de 1e helft. 
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
Wéér een gelukkige goal, het zit Oranje wel mee dit WK.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nu moet Japan komen, krijgen wij meer ruimte. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wéér een gelukkige goal, het zit Oranje wel mee dit WK.
Nou geluk? Was gewoon een prima poeier.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.