- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Zo dan, die Slovenen kunnen nog ballen ook! 1-0, mooie goal.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wat een wereldredding van Handanovic.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Lekker goaltje hoor!
Hier nog even de bijzonder correcte reactie van de Zwarte Magiër op de teleurstelling eerder op de dag:
"We hebben na rust alles gegeven,maar
het mocht niet zo zijn",treurde coach
Joachim Löw na de 1-0 nederlaag van de
Duitsers tegen Servië."Maar we mogen nu
niet ons hoofd laten hangen.We hebben
nog alle kans om de achtste finales te
halen en dat gaan we doen ook."
Duitsland kwam al vroeg in de wedstrijd
met tien man te staan na een rode kaart
voor Miroslav Klose.Low:"Het was al met
al een faire wedstrijd en dan is negen
keer geel en éénmaal rood wel veel.Maar
Klose had voorzichtiger moeten zijn".
Zoveel klasse, het is niet elke (bonds)coach gegeven.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel erg correct ja. Low
. Die begint er niet over dat het veld niet goed besproeid was
.
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
En je ben twel voor Oranje omdat je in Nederland woont? Of je bent evenveel supporter van al de 32 de deelnemers?
. Maar bij sportsupporters blijft het (meestal) onschuldig.Hier een goede stukje dat mijn idee samenvat:
(uit Theo Kars - Praktisch verstand)
"Patriottisme is eerder een deugd dan een ondeugd, omdat het berust op irrationele partijdigheid. Een burger wordt geacht de belangen van een land te dienen op grond van de toevallige omstandigheid dat hij daar is geboren. Maar wat als dat land nu een onzinnige oorlog begint of anderszins verwerpelijk handelt? Ben je dan een patriot als je je daartegen verzet, of een landverrader?
Montherland schrijft ergens dat de enige aanvaardbare vorm van vaderlandsliefde het soort patriottisme is dat je ertoe brengt alles aan de kaak te stellen wat er niet deugt in een land. Nog beter is je in het geheel niet te laten leiden door mythische begrippen als 'vaderland' of 'familie', dat wil zeggen 'Blut und Boden'-denken. Wie nuchter denkt, voelt zich wereldburger en heeft meer op met geest- dan met stam- en bloedverwanten - tenzij deze laatsten zijn opvattingen delen."
Maar goed, even later zegt hij ook:
"Een verstandig mens houdt zich afzijdig als nationalistische gevoelens opspelen. Doet hij dit niet en roept hij op tot matiging, zoals zijn verstand hem gebiedt, dan riskeert hij zich de volkswoede op de hals te halen, iets wat Anaton France overkwam. (...) Het enige wat France hiermee bereikte, is dat er een lynchstemming tegen hem ontstond."
Ben dus niet zo verstandig bezig.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Knuffelen heeft Maradona eerst nog even met Tyson voor het toernooi doorgenomen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Maradonna heeft zichzelf toch al is vergeleken met Tyson, dat hij iedereen knock out kon slaan of zo op het voetbalveld? 
Dit was het haha
Leuk die reactie van van der Gijp 
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Ik heb trouwens als minstens twee jaar geen wedstrijd van België gezien, in geen enkele sport.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3893 stemmen
USA moet wel winnen anders heb ik een probleem met veel pools.
rokkenjager
-
- 2863 berichten
- 1704 stemmen
SCHIET DAN GEWOON EEN KEER DIE BAL ERIN!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Heerlijke grensrechters dit toernooi 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik heb trouwens als minstens twee jaar geen wedstrijd van België gezien, in geen enkele sport.
Bedankt voor je antwoord. Ik dach tdat ik wel wat contradicties aan het licht kon brengen maar het zit waterdicht.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Mooie benen?
Ik neem in de rust een koude douche, meer zeg ik niet...
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Inderdaad otherfool. We hebben nu al heel wat grensgevalletjes door zien gaan, die in het verleden heel vaak afgefloten werden. Ik vind die Malinees verder wel erg warrig trouwens.....
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Gaat Slovenië straks nog de poule winnen 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik denk niet dat ze van Engeland zullen winnen. Engeland haalt 7 punten, Slovenië 6. Wel erg knap.
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
Ik denk niet dat ze van Engeland zullen winnen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Engeland wint wel van Slovenië (geen slimme uitspraak bij het toernooi van de verassingen).
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ik dacht ook niet dat ze van de VS zouden winnen 
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Slovenië is een ploeg die er meestal gewoon staat en weinig weg geeft. Had ze ook als 2e door.
VS laat voorin ook wel erg weinig zien.
Montorsi
-
- 9744 berichten
- 2390 stemmen
Slovenië is een ploeg die er meestal gewoon staat en weinig weg geeft. Had ze ook als 2e door.
Ik had ze ook door inderdaad, al had ik deze wedstrijd een gelijkspel staan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik vond Handanovic nog wel zo goed keepen. 
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Ik had ze ook door inderdaad, al had ik deze wedstrijd een gelijkspel staan.
Ik ook.
En dat kan ook nog.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ach NR, zo'n bal gaat loeierhard en zo'n keeper staat te twijfelen of ie nou een voorzet moet verwachten of een schot. Beetje zelfde geval als die keeper van Noord Korea.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2267 stemmen
Prachtig hoe verwarrend dit WK is. Duitsland verloren en hun belangrijkste speler voor twee wedstrijden geschorst. Dit WK staat in het teken van verrassingen. Er zijn geen favorieten deze keer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.