- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Vrienden van me waren in Zuid Afrika gister, en in het stadion is het toch wel enorm sfeerverhogend hoor. En dat gezeik op die bal, ligt gewoon aan de hoogte hoor.
Daar hebben wij wat aan, voor de buis. Ik wil de oooh's en aaaah's horen bij kansen, mooie acties, afstandsschoten, en gejuich na een doelpunt.
Het is een combinatie van de bal en de hoogte. Blijkbaar konden ze geen betere ballen maken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
En dat gezeik op die bal, ligt gewoon aan de hoogte hoor.
En ook dat ligt voor gedeelte aan spelers. Die linksbenige speler van Denemarken (Agger dacht ik) gaf gewoon zeker drie keer een perfecte crossbal op Rommedahl.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Wanneer hebben die zogenaamde bepalende spelers wél gepresteerd voor Oranje dan?
Als je puur naar wedstrijden kijkt, genoeg.
En jij doelt op toernooien of prijzen. Dat is een beetje makkelijk praten. 2 Jaar geleden lieten ze zien dat ze goed kunnen voetballen, maar dat het team makkelijk te verslaan is. Nu zitten de spelers op hun top. Ze moeten het nu laten zien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En ook dat ligt voor gedeelte aan spelers. Die linksbenige speler van Denemarken (Agger dacht ik) gaf gewoon zeker drie keer een perfecte crossbal op Rommedahl.
Eens.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
En jij doelt op toernooien of prijzen. Dat is een beetje makkelijk praten. 2 Jaar geleden lieten ze zien dat ze goed kunnen voetballen, maar dat het team makkelijk te verslaan is. Nu zitten de spelers op hun top. Ze moeten het nu laten zien.
Ja, maar dat zeggen ze elk toernooi vanf 88 dat nú het moment is. Maar goed, we zullen zien.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1027 stemmen
En dat gezeik op die bal, ligt gewoon aan de hoogte hoor.
Klopt, de hoogte schijnt enorm bepalend te zijn, elke bal is dan gewoon lichter en blijft dus langer zweven. Jammer dat het belangrijkste stadion, die van gisteren dus, dan ook zo hoog ligt. Veel belangrijke wedstrijden gaan hier gespeeld worden. Een aantal andere stadions liggen veel lager en daar zou je veel minder last van de hoogte moeten hebben.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ja, maar dat zeggen ze elk toernooi vanf 88 dat nú het moment is. Maar goed, we zullen zien.
We hebben het toch over deze bepalende spelers?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Oh ja.
Nou, de laatste toernooien dan dat deze ''bepalende'' spelers aanwezig waren.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Nou... Nieuw Zeeland - Slowakije... Ik houd mijn hart vast 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6115 stemmen
Wel verontrustend dat een team als Denemarken Oranje al zo makkelijk kan ontregelen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik vond gister iedereen behoorlijk matig, op Van Bommel en Steek na.. en uiteraard de invallers Elia en ook Affelay maakte een aardige indruk.
Van Persie is geen echte pure spits, misschien kun je met een fitte Robben en Elia misschien toch de Hunt weer eens uitproberen later in het toernooi. Van Persie legt er niet gemiddeld 1 bal in per wedstrijd. VdeV zou ik toch op de bank zetten als het niet loopt, Elia lijkt me dan een veel beter alternatief. VdeV liep duidelijk Sneijder en V Persie in de weg gisteren.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Nou... Nieuw Zeeland - Slowakije... Ik houd mijn hart vast
Volgens mij is dat Slowakijke niet zo slecht als iedereen denkt. Kunnen deze poule volgens mij wel overleven,
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik vond gister iedereen behoorlijk matig, op Van Bommel en Steek na.. en uiteraard de invallers Elia en ook Affelay maakte een aardige indruk.
Van Persie is geen echte pure spits, misschien kun je met een fitte Robben en Elia misschien toch de Hunt weer eens uitproberen later in het toernooi. Van Persie legt er niet gemiddeld 1 bal in per wedstrijd. VdeV zou ik toch op de bank zetten als het niet loopt, Elia lijkt me dan een veel beter alternatief. VdeV liep duidelijk Sneijder en V Persie in de weg gisteren.
Van Persie is beter in de spits dan de Hunt. Nu al afschrijven, na 1 mindere wedstrijd? In de spits legt van Persie er zeker wel 1 bal per wedstrijd in, gemiddeld.
Voor mijn apart was Elia gisteren de beste man, ook al speelde hij zo kort. Hij heeft in die korte tijd meer goed gedaan dan de rest. van Bommel speelde redelijk.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Leuk voor N-Z dat ze meedoen, maar ze hebben natuurlijk geen schijn van kans.
Ik heb ingezet op 0-1 voor Slowakije, omdat ik niet verwacht dat Slowakije een scoorkanon heeft.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Troosteloos gebeuren deze wedstrijd. Lijkt meer op zo'n stadion waar ze gaan strand-volleyballen. Ik wil volle stadions zien verdomme. 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Van Persie is beter in de spits dan de Hunt. Nu al afschrijven, na 1 mindere wedstrijd? In de spits legt van Persie er zeker wel 1 bal per wedstrijd in, gemiddeld.
Voor mijn apart was Elia gisteren de beste man, ook al speelde hij zo kort. Hij heeft in die korte tijd meer goed gedaan dan de rest. van Bommel speelde redelijk.
Moeilijk te zeggen of hij er 1 per wedstrijd inlegt, hij is amper fit geweest. Toen hij wel fit was voor Arsenal kwam hij zeker niet tot 1 per wedstrijd. Tuurlijk kan hij scoren, maar een echte goalgetter is toch iets anders. Maar ik zeg ook niet dat hij moet worden vervangen, eerder dat je soms ook aan andere opties kunt denken als het niet loopt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nieuw Zeeland is gewoon beter, moet niet gekker worden. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hoezo? Deze ploeg wint ook gewoon van Servie hoor een paar maand geleden. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja dat is 1 van die weinige uitschieters die elk zwak land wel een keer behaalt. Dit zegt mij vooral wat over het niveau van Slowakije. Schrijnend.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja, ok, maar daarom is het toch niet heel raar dat Nieuw Zeeland beter is dan Slowakije? Een beetje lood om oud ijzer toch?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Slowakije heeft een betere ploeg dan Nieuw-Zeeland, maar het niveauverschil is niet heel groot. Beide ploegen kunnen winnen. Het is wel erg zwak allemaal, maar dat was te verwachten.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
keepersfoutje 
Die hadden we nog niet gezien dit WK, de mistrap.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zijn er serieus mensen die dit gaan kijken terwijl het mooi weer is? Voor een mooie pot thuis blijven ok, maar voor dit?
Helaas kan ik Portugal - Ivoorkust ook niet zien. Erg klote.
boozebelly
-
- 1428 berichten
- 1926 stemmen
Wat een niveau weer
Van Nieuw Zeeland had ik niet anders verwacht, maar omdat Slowakije er maar wat met de pet naar gooit kan NW-Zeeland het nog best goed bijbenen.
Ik heb het gevoel dat wanneer Slowakije even doordrukt en het tempo wat opvoert ze geheid een paar zullen scoren. Vooral met dat nerveuze keepertje in de goal. 0-2 moet haalbaar zijn.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Zijn er serieus mensen die dit gaan kijken terwijl het mooi weer is? Voor een mooie pot thuis blijven ok, maar voor dit?
Helaas kan ik Portugal - Ivoorkust ook niet zien. Erg klote.
Ik blijf er niet voor thuis. Ik ga de 2e helft ook niet kijken.
Ben wel benieuwd naar Port - Ivoorkust, idd. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Wat een niveau weer
Van Nieuw Zeeland had ik niet anders verwacht, maar omdat Slowakije er maar wat met de pet naar gooit kan NW-Zeeland het nog best goed bijbenen.
Ik heb het gevoel dat wanneer Slowakije even doordrukt en het tempo wat opvoert ze geheid een paar zullen scoren. Vooral met dat nerveuze keepertje in de goal. 0-2 moet haalbaar zijn.
Inderdaad, vond die Weiss wel wat leuke acties hebben en daarnaast ook één prima paas! Grootste probleem ligt in de opbouw, die bal voorin krijgen is echt een drama voor beide kanten. Wanneer Slowakije het lukt om de aansluiting met de voorhoede te vinden moet het zo 0-1 en 0-2 worden.
Ow, en die blunder van de keeper weer 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik blijf er niet voor thuis. Ik ga de 2e helft ook niet kijken.
Ben wel benieuwd naar Port - Ivoorkust, idd.
Ik begon me al zorgen te maken. Uit mijn werk gauw naar huis, kan ik nog een kwartier zien
.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2388 stemmen
Doelpunt Slowakije
-edit- Buitenspel zo blijkt uit de herhaling, sneu voor N-Z.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.