• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.840 acteurs
  • 199.760 gebruikers
  • 9.423.541 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vrienden van me waren in Zuid Afrika gister, en in het stadion is het toch wel enorm sfeerverhogend hoor. En dat gezeik op die bal, ligt gewoon aan de hoogte hoor.

Daar hebben wij wat aan, voor de buis. Ik wil de oooh's en aaaah's horen bij kansen, mooie acties, afstandsschoten, en gejuich na een doelpunt.

Het is een combinatie van de bal en de hoogte. Blijkbaar konden ze geen betere ballen maken.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

En dat gezeik op die bal, ligt gewoon aan de hoogte hoor.

En ook dat ligt voor gedeelte aan spelers. Die linksbenige speler van Denemarken (Agger dacht ik) gaf gewoon zeker drie keer een perfecte crossbal op Rommedahl.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Wanneer hebben die zogenaamde bepalende spelers wél gepresteerd voor Oranje dan?

Als je puur naar wedstrijden kijkt, genoeg.

En jij doelt op toernooien of prijzen. Dat is een beetje makkelijk praten. 2 Jaar geleden lieten ze zien dat ze goed kunnen voetballen, maar dat het team makkelijk te verslaan is. Nu zitten de spelers op hun top. Ze moeten het nu laten zien.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

En ook dat ligt voor gedeelte aan spelers. Die linksbenige speler van Denemarken (Agger dacht ik) gaf gewoon zeker drie keer een perfecte crossbal op Rommedahl.

Eens.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

En jij doelt op toernooien of prijzen. Dat is een beetje makkelijk praten. 2 Jaar geleden lieten ze zien dat ze goed kunnen voetballen, maar dat het team makkelijk te verslaan is. Nu zitten de spelers op hun top. Ze moeten het nu laten zien.

Ja, maar dat zeggen ze elk toernooi vanf 88 dat nú het moment is. Maar goed, we zullen zien.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Naomi Watts schreef:

En dat gezeik op die bal, ligt gewoon aan de hoogte hoor.

Klopt, de hoogte schijnt enorm bepalend te zijn, elke bal is dan gewoon lichter en blijft dus langer zweven. Jammer dat het belangrijkste stadion, die van gisteren dus, dan ook zo hoog ligt. Veel belangrijke wedstrijden gaan hier gespeeld worden. Een aantal andere stadions liggen veel lager en daar zou je veel minder last van de hoogte moeten hebben.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Ja, maar dat zeggen ze elk toernooi vanf 88 dat nú het moment is. Maar goed, we zullen zien.

We hebben het toch over deze bepalende spelers?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Oh ja.

Nou, de laatste toernooien dan dat deze ''bepalende'' spelers aanwezig waren.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1926 stemmen

Nou... Nieuw Zeeland - Slowakije... Ik houd mijn hart vast

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wel verontrustend dat een team als Denemarken Oranje al zo makkelijk kan ontregelen.

Ontregelen is een groot woord. Bovendien lag dat meer aan Nederland zelf, dan aan de Denen. Dat wat iedereen vooraf al zei - dat alle spelers naar de bal toe zouden bewegen - kwam ook uit, waardoor er van fatsoenlijk voetbal ook bijna geen sprake kon zijn. Heb overigens, ondanks het matige spel, nooit het idee gehad dat we het niet zouden redden.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ik vond gister iedereen behoorlijk matig, op Van Bommel en Steek na.. en uiteraard de invallers Elia en ook Affelay maakte een aardige indruk.

Van Persie is geen echte pure spits, misschien kun je met een fitte Robben en Elia misschien toch de Hunt weer eens uitproberen later in het toernooi. Van Persie legt er niet gemiddeld 1 bal in per wedstrijd. VdeV zou ik toch op de bank zetten als het niet loopt, Elia lijkt me dan een veel beter alternatief. VdeV liep duidelijk Sneijder en V Persie in de weg gisteren.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

boozebelly schreef:

Nou... Nieuw Zeeland - Slowakije... Ik houd mijn hart vast

Volgens mij is dat Slowakijke niet zo slecht als iedereen denkt. Kunnen deze poule volgens mij wel overleven,

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

orbit schreef:

Ik vond gister iedereen behoorlijk matig, op Van Bommel en Steek na.. en uiteraard de invallers Elia en ook Affelay maakte een aardige indruk.

Van Persie is geen echte pure spits, misschien kun je met een fitte Robben en Elia misschien toch de Hunt weer eens uitproberen later in het toernooi. Van Persie legt er niet gemiddeld 1 bal in per wedstrijd. VdeV zou ik toch op de bank zetten als het niet loopt, Elia lijkt me dan een veel beter alternatief. VdeV liep duidelijk Sneijder en V Persie in de weg gisteren.

Van Persie is beter in de spits dan de Hunt. Nu al afschrijven, na 1 mindere wedstrijd? In de spits legt van Persie er zeker wel 1 bal per wedstrijd in, gemiddeld.

Voor mijn apart was Elia gisteren de beste man, ook al speelde hij zo kort. Hij heeft in die korte tijd meer goed gedaan dan de rest. van Bommel speelde redelijk.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1339 stemmen

Leuk voor N-Z dat ze meedoen, maar ze hebben natuurlijk geen schijn van kans.

Ik heb ingezet op 0-1 voor Slowakije, omdat ik niet verwacht dat Slowakije een scoorkanon heeft.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Troosteloos gebeuren deze wedstrijd. Lijkt meer op zo'n stadion waar ze gaan strand-volleyballen. Ik wil volle stadions zien verdomme.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Van Persie is beter in de spits dan de Hunt. Nu al afschrijven, na 1 mindere wedstrijd? In de spits legt van Persie er zeker wel 1 bal per wedstrijd in, gemiddeld.

Voor mijn apart was Elia gisteren de beste man, ook al speelde hij zo kort. Hij heeft in die korte tijd meer goed gedaan dan de rest. van Bommel speelde redelijk.

Moeilijk te zeggen of hij er 1 per wedstrijd inlegt, hij is amper fit geweest. Toen hij wel fit was voor Arsenal kwam hij zeker niet tot 1 per wedstrijd. Tuurlijk kan hij scoren, maar een echte goalgetter is toch iets anders. Maar ik zeg ook niet dat hij moet worden vervangen, eerder dat je soms ook aan andere opties kunt denken als het niet loopt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

Ruudje had gewoon mee moeten gaan.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nieuw Zeeland is gewoon beter, moet niet gekker worden.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hoezo? Deze ploeg wint ook gewoon van Servie hoor een paar maand geleden.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja dat is 1 van die weinige uitschieters die elk zwak land wel een keer behaalt. Dit zegt mij vooral wat over het niveau van Slowakije. Schrijnend.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ok, maar daarom is het toch niet heel raar dat Nieuw Zeeland beter is dan Slowakije? Een beetje lood om oud ijzer toch?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Slowakije heeft een betere ploeg dan Nieuw-Zeeland, maar het niveauverschil is niet heel groot. Beide ploegen kunnen winnen. Het is wel erg zwak allemaal, maar dat was te verwachten.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

keepersfoutje

Die hadden we nog niet gezien dit WK, de mistrap.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zijn er serieus mensen die dit gaan kijken terwijl het mooi weer is? Voor een mooie pot thuis blijven ok, maar voor dit?

Helaas kan ik Portugal - Ivoorkust ook niet zien. Erg klote.

boozebelly

• 1428 berichten
  • 1926 stemmen

Wat een niveau weer Van Nieuw Zeeland had ik niet anders verwacht, maar omdat Slowakije er maar wat met de pet naar gooit kan NW-Zeeland het nog best goed bijbenen.

Ik heb het gevoel dat wanneer Slowakije even doordrukt en het tempo wat opvoert ze geheid een paar zullen scoren. Vooral met dat nerveuze keepertje in de goal. 0-2 moet haalbaar zijn.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Zijn er serieus mensen die dit gaan kijken terwijl het mooi weer is? Voor een mooie pot thuis blijven ok, maar voor dit?

Helaas kan ik Portugal - Ivoorkust ook niet zien. Erg klote.

Ik blijf er niet voor thuis. Ik ga de 2e helft ook niet kijken.

Ben wel benieuwd naar Port - Ivoorkust, idd.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

boozebelly schreef:

Wat een niveau weer Van Nieuw Zeeland had ik niet anders verwacht, maar omdat Slowakije er maar wat met de pet naar gooit kan NW-Zeeland het nog best goed bijbenen.

Ik heb het gevoel dat wanneer Slowakije even doordrukt en het tempo wat opvoert ze geheid een paar zullen scoren. Vooral met dat nerveuze keepertje in de goal. 0-2 moet haalbaar zijn.

Inderdaad, vond die Weiss wel wat leuke acties hebben en daarnaast ook één prima paas! Grootste probleem ligt in de opbouw, die bal voorin krijgen is echt een drama voor beide kanten. Wanneer Slowakije het lukt om de aansluiting met de voorhoede te vinden moet het zo 0-1 en 0-2 worden.

Ow, en die blunder van de keeper weer

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De kiwi's met een perenplukker

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Ik blijf er niet voor thuis. Ik ga de 2e helft ook niet kijken.

Ben wel benieuwd naar Port - Ivoorkust, idd.

Ik begon me al zorgen te maken. Uit mijn werk gauw naar huis, kan ik nog een kwartier zien .

DieGo

• 5808 berichten
  • 2388 stemmen

Doelpunt Slowakije

-edit- Buitenspel zo blijkt uit de herhaling, sneu voor N-Z.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.