• 16.377 nieuwsartikelen
  • 180.080 films
  • 12.394 series
  • 34.331 seizoenen
  • 651.507 acteurs
  • 199.673 gebruikers
  • 9.418.993 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik zie elke wedstrijd live van City. jij ook zo te horen? Hij speelt geweldig, hij maakt iedereen het voetbal onmogelijk (en dat hoort ie te doen). Drenthe zit op de bank tegen de beste ter wereld, en als ie speelt houdt ie zich niet echt goed staande.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Vitesse. .

Meen je dat nou. Minpunt voor Vitesse. Al maken de cheerleaders dat wel weer goed . Zou bij elke club ingevoerd moeten worden.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik zie elke wedstrijd live van City. jij ook zo te horen? Hij speelt geweldig, hij maakt iedereen het voetbal onmogelijk (en dat hoort ie te doen). Drenthe zit op de bank tegen de beste ter wereld, en als ie speelt houdt ie zich niet echt goed staande.

In Madrid had ie destijds al niet zo'n goede binnenkomer.

(afbeelding) .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

how kom je aan deze wijsheid?

Omdat geen 1 club een rivaliteitsbinding met PSV heeft. Ook Ajax niet. Mensen vinden PSV wel vaak vervelend door de vervelende speelstijl en het dooie publiek.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ook thuis is het een trieste bedoeling. Ik zat er vorig jaar bij PSV - Atlético, eigenlijk een behoorlijke genante vertoning.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Meen je dat nou. Minpunt voor Vitesse. Al maken de cheerleaders dat wel weer goed . Zou bij elke club ingevoerd moeten worden.

Eh, bij Vitesse is er altijd een enorme afkeer tegen Ajax. Het stadion zit (wat ik ook altijd van Vitesse kennissen hier hoor) alleen helemaal bijna vol tegen NEC en Ajax. Ik ben zelf de laatste 5 jaar bij Vitesse-Ajax geweest in het thuisvak op Zuid en dan merk je het ook wel...

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Omdat geen 1 club een rivaliteitsbinding met PSV heeft. Ook Ajax niet. Mensen vinden PSV wel vaak vervelend door de vervelende speelstijl en het dooie publiek.

Ah, op zo'n manier daar zit we wat in misschien. Maar een Twente dan? Die haat met Groningen is ook alleen maar opgebloeid omdat er verder niks is.

Ook Ajax niet. Mensen vinden PSV wel vaak vervelend door de vervelende speelstijl en het dooie publiek.

Mensen vinden Ajax ook vaak enorm vervelend, nou en.

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Eh, bij Vitesse is er altijd een enorme afkeer tegen Ajax. Het stadion zit (wat ik ook altijd van Vitesse kennissen hier hoor) alleen helemaal bijna vol tegen NEC en Ajax. Ik ben zelf de laatste 5 jaar bij Vitesse-Ajax geweest in het thuisvak op Zuid en dan merk je het ook wel...

Oh, dan is dat ook veranderd blijkbaar.

En wij noemden ze nog wel altijd de Rijnjoden. .

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Oh, dan is dat ook veranderd blijkbaar.

En wij noemden ze nog wel altijd de Rijnjoden. .

Ik zei al, het is een hype om Ajax te haten

Hier noemen ze NEC altijd ODW. Over de Waal. Jaja, ze zijn creatief daar bij Vitesse...

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

Die is bekend ja.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik heb mezelf nooit de voetbalkenner genoemd hoor. Dat doe jij schijnbaar.

En er zijn genoeg Ajacieden waar ik niks in zie. Ook in Oranje. Alleen zijn de (oud) Ajacieden van nu in Oranje gewoon allemaal uitstekend.

En ik vind genoeg Ajacieden van nu kut. Net of ik blij ben met spelers als Ogararu, Kennedy en Wielaert.

Seedorf, De Jong, Stekelenburg, Huntelaar. Je hemelt ze zo verschrikkelijk op. Seedorf is prima bij Milaan en niet bij het Nederlands elftal. De Jong en Stekelenburg krijgen bij gebrek aan beter een plekje en Huntelaar is 1 van de weinige spitsen die bij een topclub speelt, maar geen potten gaat breken voor ons op het WK.

Wat Derksen al zei, laat de 7 figuranten er alles aan doen dat van Persie, Sneijder, Robben lekker aan het voetballen komen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Seedorf is prima bij Milaan en niet bij het Nederlands elftal.

Fail! Seedorf wordt niet goed gebruikt bij het NL elftal. dat is iets heel anders.

De Jong en Stekelenburg krijgen bij gebrek aan beter een plekje

Prima spelers, de Jong is over een paar jaar één van de beste VM's van de wereld. Stekelenburg is een prima keeper, maar geen van der Sar nee.

en Huntelaar is 1 van de weinige spitsen die bij een topclub speelt,

. van Persie (Arsenal) en Kuyt (Liverpool) dan?

maar geen potten gaat breken voor ons op het WK.

Prima spits, al zou ik wel gaan voor Robin.

Wat Derksen al zei, laat de 7 figuranten er alles aan doen dat van Persie, Sneijder, Robben lekker aan het voetballen komen.

Derksen aanhalen bewijst al van weinig voetbalverstand .

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Seedorf, De Jong, Stekelenburg, Huntelaar. Je hemelt ze zo verschrikkelijk op. Seedorf is prima bij Milaan en niet bij het Nederlands elftal. De Jong en Stekelenburg krijgen bij gebrek aan beter een plekje en Huntelaar is 1 van de weinige spitsen die bij een topclub speelt, maar geen potten gaat breken voor ons op het WK.

Ja, ik vind het ook vreselijk goede spelers. Minus de Jong, want die hemel ik trouwens nooit erg op. Maar ik sluit me wel aan bij Naomi. De Jong is een heel goede balafpakker en iemand die echt goed in dit systeem past.

Knap dat je weet trouwens dat Huntelaar geen potten zal breken. Zijn statistieken tonen toch echt een killer aan.

En ik ben het met Derksen eens dat die 4 spelers je bepalende spelers zijn die zo goed mogelijk in stelling moeten worden gebracht. Dat heb ik nooit ontkend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De Jong kan maar net die missende schakel zijn. Heel Spanje lag in een scheur dat Senna destijds genaturaliseerd werd tot Spanjaard. Who had the last laugh?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb in ieder geval een totaal ander EK als jullie gezien. Echt we hebben ons kapot lopen ergeren aan het tikkie-terug-voetbal van de Jong. Bij hem viel dat ook gewoon extreem op. De middellijn zag hij als een soort Berlijnse muur waar hij absoluut niet overheen mocht lopen of schieten.

De poule-wedstrijden waren verder oogstrelend. Gaf een heerlijk superieur gevoel, totdat de meester Hiddink himself daar een einde aan maakte nauurlijk

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

moviemafketel schreef:

Bij hem viel dat ook gewoon extreem op. De middellijn zag hij als een soort Berlijnse muur waar hij absoluut niet overheen mocht lopen of schieten.

Mooi zo, dat moet ie ook aan anderen overlaten. Bal afpakken en inleveren graag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Een VERDEDIGENDE middenvelder die ballen terug speelt. Een schande. Ik vind het vreemd dat je een VM het gebrek aan aanvallend spelinzicht verwijt. Laat VdV, Sneijder, Robben en van Persie dat doen aub.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Beter de discussie volgen, dan had je deze opmerking niet gemaakt.

Met concurrent bedoelde ik rivaal. Hier is Ajax-PSV meer beladen dan Ajax-Feyenoord.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

In de ArenA en de Kuip niet. daar zitten de supporters, niet thuis voor de buis.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja maar dan graag inleveren met een trap naar voren in plaats van een nutteloze pass naar achter, wat tijd kost en verder niks bijdraagt.

Dus afpakken en meegeven aan Sneijder of zo. Maar het liefst zie ik hem gewoon niet tussen de lijnen. Ben benieuwd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nee de Jong en de bal naar voren dat helpt. Zo in de voeten van Pique, pass naar Ramos, Ramos naar Iniesta en Iniesta draaft naar naar de achterlijn geeft voor op Xabi Alonso, Xabi kopt door, en Torres rost hem binnen. Way to go .

Quido

• 14649 berichten
  • 6113 stemmen

Tering, op Sport1 staat een korte samenvatting van NL - VS, en daarin drie herhalingen van het De Jong-incident. Had het nog niet gezien, maar je ziet dat been gewoon 'knakken' (op 1.12).

kos

• 46753 berichten
  • 8898 stemmen

moviemafketel schreef:

Ja maar dan graag inleveren met een trap naar voren in plaats van een nutteloze pass naar achter, wat tijd kost en verder niks bijdraagt.

Behalve het spel verplaatsen en ruimte voor je team creëren. . Zelf wel eens gevoetbald toevallig?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Leuk hoe de fantasie op hol kan slaan als je jarig bent.

Als jij natte dromen krijgt van tikkies terug Jaap, dan is dat prima.

Ik houd van een voetballer met inzicht, op welke positie die ook staat.

Je kan verdedigende EN aanvallende geniën hebben. De Jong is een werkmier die eigenlijk Nederlands elftal onwaardig is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Slaat mijn fantasie op hol? Ik denk toch echt dat ik meer kans maak om een succesvol coach te worden dan jou.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

kos schreef:

(quote)

Behalve het spel verplaatsen en ruimte voor je team creëren. . Zelf wel eens gevoetbald toevallig?

Yep 15 jaar hoezo? Was verdediger en en speelde niet elke bal terug naar de keeper of naar degene naast me. Het spel echt snel openbreken is met de steekpass naar de middenvelders of de lange bal naar de snelle buitenspelers. Tikkie terug haat ik in het voetbal. Kost tijd en zorgt er niet voor dat je de tegenstander van hun stuk brengt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. OMG, ik heb playmates zinniger over voetbal horen praten.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Ik zie net pas dat Naomi Watts jarig is. Van harte

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dank je .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.