menu

Overig / Televisie / Popstars

zoeken in:
Zit Michael Leveveger er nog in? Stekelig donder haar, vrij gezet. Hij komt uit Den Haag en neemt vaak zijn hele familie mee.

Ken hem van vroeger en zag een paar maanden terug toevallig zijn auditie bij Popstars Ik gun het hem heel erg aangezien hij het elke keer net niet heeft gered.

Nee, die is volgens mij vlak voor de liveshows er uit gevlogen.

Ja, Michael ging er afgelopen week uit. Hij heeft een heel aardige stem (dat erkende de jury gelukkig ook) maar een popster is hij niet echt. Wel een sympathiek joch. Hij gaf zich wel voor de volle honderd procent voor, dat mag ik wel.

En die familie, tja, die was inderdaad in groten getale aanwezig!

Daar kon je letterlijk en figuurlijk niet omheen kijken.

Elineloves schreef:
Nee, die is volgens mij vlak voor de liveshows er uit gevlogen.

Alweer dus helaas

Ben benieuwd waar ie volgend jaar op duikt.

Spartaan1986 schreef:

Alweer dus helaas

Ben benieuwd waar ie volgend jaar op duikt.

Maarten!
Nog 'n week of acht en dan gaan we weer Mollen!

(sorry, even off-topic)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=N8wcD6H94Yw

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Geweldig!
Vind die Henk Jan Smits toch wel ff gemeen met z'n misleiding. Arme Melissa

BenicioDelToro schreef:
(quote)

Maarten!
Nog 'n week of acht en dan gaan we weer Mollen!

(sorry, even off-topic)

'Zet zijn off-topic mode ook even aan'

Zeker Patrice. Heb er onwijs veel zin in

Ik zit nu overigens meer op het .com forum.

Is er geen topic over The Voice ?

Dat is toch 10 keer beter dan popstars ...

Ik vind dat dit topic sowieso omgetoverd zou mogen worden tot 'Talentenjachten topic'.

Anders heb je straks: X-Factor, Idols, Popstars, The Voice..

Spartaan1986 schreef:

'Zet zijn off-topic mode ook even aan'

Zeker Patrice. Heb er onwijs veel zin in

Ik zit nu overigens meer op het .com forum.

Ga ik je daar ook maar eens opzoeken!

Elineloves schreef:
Ik vind dat dit topic sowieso omgetoverd zou mogen worden tot 'Talentenjachten topic'.

Anders heb je straks: X-Factor, Idols, Popstars, The Voice..

Precies! We gooien het hier lekker op de grote hoop.
Vanavond weer The Voice, eerste keer liveshows. Hopelijk vliegt Ewbankje er als eerste uit!

BenicioDelToro schreef:
(quote)

Ga ik je daar ook maar eens opzoeken!

Ik ben niet zo'n Lenny fan. Kan 1 ding heel goed maar voor de rest kan je er te weinig mee.

Ik vond Cheyenne erg goed maar die verloor (onterecht naar mijn mening) van Sarina. Ben en Johnny gaan ver komen.

Lenny is leuk man!
Vraag maar aan Eline!
Ben wel met je eens dat hij wel een beetje beperkt is.

Ik ben in eerste instantie voor mijn oud-schoolgenootje Kim. Sarina vind ik ook erg goed (al viel ze in the battle inderdaad tegen).

Ik zou vanaaf de film van 20.00 pakken en dus de liveshows missen... maar nu nemen we de film van 22.30. Helaas kijkt mijn vriendin absoluut niet te voice, dus heb ik er nog niks aan.

Sinds Robert weg is, boeit het me toch allemaal niet meer.

BenicioDelToro schreef:
Lenny is leuk man!
Vraag maar aan Eline!
Ben wel met je eens dat hij wel een beetje beperkt is.

Ik ben in eerste instantie voor mijn oud-schoolgenootje Kim. Sarina vind ik ook erg goed (al viel ze in the battle inderdaad tegen).

Jullie kijken denk ik naar andere dingen van Lenny. Daarnet zong ie ook weer een Bob Marley liedje. Hoe origineel

Zelfde geld voor Johnny. 1 van mijn favorieten. Hij zong Michael Buble en hij lijkt er qua stem en uiterlijk ook nog eens op. Had wat origineler qua nummer gemogen.

Ben ik trouwens de enige die me kapot ergert aan dat twitter gedoe backstage. Totaal overbodig. 'Kijk ons eens populair bezig zijn'. Beetje jammer, voor de rest is The Voice wel leuk om te kijken

Ja, dat getwitter vind ik ook overbodig. Ze worden zeker gesponsord door Apple...

Gelukkig was Sarina weer in topvorm vanavond! Hup Sarina!

Tja, je hebt daar echt een punt hoor, met die talenten die zo beperkt zijn. Maar dat zou dan ook kunnen gelden voor Joan en zeker voor Jennifer, die zingen ook elk liedje hetzelfde. 't Zal wel hun stijl zijn, maar ik zou ze ook wel iets heel anders willen horen zingen.

Ben doet in feite ook steeds hetzelfde kunstje...

Kan de uitslag zo niet kijken trouwens, wil iemand die hier posten? Thanks!

Ja, wie is dr uit? Heb het dus ook gemist.

Gelukkig wel Lenny kunnen zien optreden!!

Wat ik heb begrepen is dat bij het team van VanVelzen Kiki eruit is en bij het team van Nick en Simon die twee jongens, Joshua en Davy. Kan ik wel mee leven, al zong Kiki wel goed. Maar de concurrentie in het team van VanVelzen in natuurlijk ook erg zwaar!

Balen van Kiki. Ik wil ook met haar trouwen .

Ik vind zusje Ewbank wel appetijtelijk, maar volgens mijn broer die het vaker heeft gezien kan ze niet zo best zingen. Zal wel om haar achternaam er nog even in mogen blijven. Tsja en die rasta-boy, hij zegt niet veel he? Lijkt wel altijd stoned, maar dat past dan weer bij reggae.
Nee, niet veel bijzonders wat ik er van hoorde gister.

En die 2 gasten haha. Een bodybuilder en een donkere r&b-gast bij elkaar. Het leek werkelijk nergens op.

Benieuwd naar de mensen van Jeroen en Angela.

Shemzi (of hoe heet ze?) vs Joshua en Dave
Esther vs. Kiki

De beste zijn door, maar toch jammer van Joshua, gunde hem het wel.

Ja maar had die Joshua serieus verwacht dat ie de Voice zou winnen als ie Popstars al niet wint. Denk het niet

Dat niet nee, maar denk dat ie voor veel mensen wel de gunfactor had.

Zelfde kun je vragen over Raffaëla (of hoe typ je die naam?), ze heeft al eens gewonnen, gaat haar dat een tweede keer lukken?

Had echt helemaal niks met die Davy en Joshua hoor... Gunfactor was ook nergens te bespeuren. Bij mij niet althans.

Vind 't niveau van de teams van N&S en JvdB veel minder dan van de teams van Angela en VanVelzen. Heb goede hoop op Kim!

Maar vanavond eerst Popstars. Hup Ephraïm!

Potverdorie! Zit ik weer in de bios vanavond, kan ik het niet zien. Zag dat je voor uitzendinggemist van The Voice tegenwoordig moet betalen? Niet veel, € 0,99 ofzo, maarja om dat helemaal te gaan overmaken.. Hopelijk is dat bij Popstars niet.

Elineloves schreef:
Potverdorie! Zit ik weer in de bios vanavond, kan ik het niet zien. Zag dat je voor uitzendinggemist van The Voice tegenwoordig moet betalen? Niet veel, € 0,99 ofzo, maarja om dat helemaal te gaan overmaken.. Hopelijk is dat bij Popstars niet.

Ik zou het niet durven zeggen. Maar van Popstars weet ik dat het woensdagmiddag vanaf een uur of een wordt herhaald, dus als je vrij bent kun je dan kijken. Moeten wij hier op het forum wel onze mond houden natuurlijk... anders verklappen we het voor je.

Trouwens, avondje bios is natuurlijk minstens zo leuk (afhankelijk van de film die je gaat zien misschien zelfs véél leuker!). Waar ga je heen?

Trouwens, heb je nog last gehad van die wateroverlast in Limburg? Met een beetje geluk staat het water tot je enkels en kun je woensdag lekker thuisblijven voor de herhaling van Popstars!

Ik ga naar Sint.

Woensdag kan ik inderdaad de herhaling vast wel kijken in mijn pauze. Maar met een beetje geluk staat het water dan zo hoog dat ik echt niet naar mijn werk kan rijden. Momenteel hebben we hier in Maastricht nog geen last er van.

Elineloves schreef:
Dat niet nee, maar denk dat ie voor veel mensen wel de gunfactor had.

Zelfde kun je vragen over Raffaëla (of hoe typ je die naam?), ze heeft al eens gewonnen, gaat haar dat een tweede keer lukken?

Nee zij gaat The Voice ook niet winnen. Zelfde geld voor Nigel (uit Idols 4 geloof ik?). Eigenlijk weet iedereen wel dat Ben Saunders gaat winnen.

Is Nigel ook een afstammeling uit eerdere shows? Wist ik niet. Zou het een verrassing vinden als Lenny wint.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:59 uur

geplaatst: vandaag om 06:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.