menu

Overig / Televisie / Popstars

zoeken in:
Pff Soren viel weer ver terug daarnet. Wat een dramatisch slecht optreden. Wat een verschil met Sharon en Simone.

Simoontje blijft toch de leukste, en Sharon deed het ook weer prima.

Volgende week 4 eruit. Dat ruimt op

Ah serieus? Dan gaat het opschieten ja.

Ja ze willen met 5 kandidaten naar de finalemaand.

speranza
Een paar keer naar gekeken. Maar dit spreekt me echt niet aan.

Bye bye Sam, dag Angela, doeg Rody en auf wiedersehen ( )Bertha. Jammer van Bertha maar verder ben ik tevreden.

ace leader
Ja, ik ook. Alleen jammer van die laatste inderdaad.

Jammer van Bertha inderdaad. Verder zitten de besten er gelukkig nog in.

Hup Darien!

speranza
Gisteren ook gekeken. Sharon en Simone spreken mij het meeste aan.

Ik vind Darien eigenlijk niet veel soeps. Hoop toch echt dat Dean en Simone gaan uitmaken wie er wint. Had Bertha ipv Carlijn verwacht bij de laatste 5.

Simone is echt een schatje. Maar de broedertjes Saunders gaan winnen, denk ik.

De jury en Nance moeten Carlijn wel hebben zeg. Niet dat ik fan van haar ben maar ze kraken haar enorm af en halen haar optreden zelfs nog als vergelijking met een ander optreden erbij.

Simone is in 1 klap gedeeld favoriet met Dean denk ik zo. Wat een fantastisch optreden van haar.

Ik heb het zojuist afgezet, vond er niks aan en zit er ook helemaal niet in. Vond ze allemaal niet schitterend. Kijk de herhaling wel.

Mooi, Carlijn eruit, volgende week hopelijk Dean (wishful thinking) en dan mogen de drie meiden het samen uitvechten.

Ik zal er niet op rekenen

Ik hoop dat Simone wint maar ik denk dat Dean wint.

Dean is helemaal niet zo goed vind ik. Hij doet eigenlijk altijd hetzelfde. Net als zijn broer wordt hij schromelijk overschat.

Agree en vooral gehyped.

Simoontje is ook mijn nummer één, inderdaad. Al denk ik nog steeds winst voor de gebroeders Saunders.

Zo, zap net even in.. Direct één van mijn favoriete NL nummers, 'Stil in mij', en wat deed Dean het goed zeg.. En daarna Sharon met het prachtige 'Margherita'. Nice.

De finale die ik hoopte: Dean en Simone

Leuke finale inderdaad. Dean wint.

Ik hoop dat Simone wint maar ik denk dat Dean wint.

speranza
Sharon was met afstand de beste. Onbegrijpelijk dat juist zij er uit ligt.

het lijkt toch echt een vooropgezet spelletje, Dean hier in de finale, Ben bij TVOH...kan haast geen toeval zijn en als ze volgende week beiden winnen geloof ik niet meer in de eerlijkheid van dit soort prgramma's, ze werden beiden van te voren gehypt, vooral Ben,maar ook Dean,bij sbs werd van te voren al aangekondigt, het broertje van Ben zit bij popstars,komt dat allen zien.......en ineens had Henkjan commentaar op Sharon terwijl hij daar altijd helemaal weg van was...

speranza
Helemaal mee eens. Erg jammer dat het zo moet. Ik heb met beiden helemaal niets.

Doe dan Simoontje maar. Jong, en is nog te kneden.

dean is zo beperkt en geen soul

Mug
sara-pezzini schreef:
geloof ik niet meer in de eerlijkheid van dit soort prgramma's

Euhm, het is toch al jaren bekend dat dit soort programma's het niet moeten hebben van eerlijkheid? Maar gelukkig gaat er weer een zieltje verloren lees ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:14 uur

geplaatst: vandaag om 06:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.