menu

Overig / Televisie / Popstars

zoeken in:
Heb je ook feiten daarover dan?

Elineloves schreef:
Heb je ook feiten daarover dan?

Het feit dat heel Nederland kotst over Jennifer Ewbank, maar ze het notabene haalt tot de halve finale.

Mug
Het publiek wordt voortaan gebrainwasht door de producenten en media wie er dient te winnen. Zelfs zonder ook maar iets te zien van dit soort programma's kan ik garanderen wie er als winnaar uit de bus komt, want dat wordt de consument door gladde pr voorgeschoteld. Niet dat het trouwens 'spannend' is geweest de afgelopen jaren.

Ja, dat snap ik, maar ik bedoelde eigenlijk meer of er wel eens dingen (intern) 'uit waren gelekt' of dat er harde bewijzen/feiten op papier stonden, ofzo. Maar dat is dus niet zo?

Beetje jammer dat de beste zangeres naar huis moest...
Laat Simone de finale dan maar winnen.

speranza
BenicioDelToro schreef:
Beetje jammer dat de beste zangeres naar huis moest...
Laat Simone de finale dan maar winnen.
Die zie ik ook liever winnen als Dean. Al kan ze niet tippen aan Sharon.

Cupido schreef:
(quote)

Het feit dat heel Nederland kotst over Jennifer Ewbank, maar ze het notabene haalt tot de halve finale.

Heel Nederland? Een handvol deranged fans die zich hatelijk uiten vertegenwoordigen nu opeens heel Nederland? Bovendien krijgt Ewbank er voor elke hater 10 sympathisanten bij.

Inderdaad jammer van Sharon, van de halve finalisten was zij toch veruit de beste.

Het maakt mij nu niet veel meer uit wie er gaat winnen, maar ik verwacht dat Dean gaat winnen.

speranza schreef:
(quote)
Die zie ik ook liever winnen als Dean. Al kan ze niet tippen aan Sharon.

Ik kan die hele familie Saunders inmiddels niet meer luchten of zien, dus ik hoop echt niet dat ze volgende week allebei gaan winnen....

speranza
Ik ook niet. Maar ik vrees van wel. En dan die belachelijke vader. Vreselijk irritant.

Van allebei de kandidaten was het eigenlijk vanaf het begin al duidelijk. Stiekem hoop ik wel nog op een verrassing, maar dat zal wel niet.

Naomi Watts schreef:
(quote)

Heel Nederland? Een handvol deranged fans die zich hatelijk uiten vertegenwoordigen nu opeens heel Nederland? Bovendien krijgt Ewbank er voor elke hater 10 sympathisanten bij.

Hoezo opeens een handvol deranged fans? Overal op internet werd ze genadeloos de grond in geboord.

En toch kreeg ze telkens genoeg stemmen, blijkbaar. Het is wel makkelijk om te roepen dat haar broer een grote vinger in de pap had, maar dat kon je dan ook zeggen over meisje Ten Brink die een 'Bekende Nederlander' als papa had.

Het blijft op zijn minst opmerkelijk. Net als die Johnny Rosenmuller die na mot met de studiobaas de eerste volgende liveshow mocht oprotten. En wat te denken van twee kandidaten van Idols 4, waarbij eentje in een liveshow de procedure weggaf van het programma (Asnat) en een ander een grote mond gaf aan de jury (Sandy). Beiden mochten vervolgens dezelfde avond nog naar huis.

speranza schreef:
Helemaal mee eens. Erg jammer dat het zo moet. Ik heb met beiden helemaal niets.

Gek, ik had juist helemaal niks met Sharon Zo heeft iedereen wat

Spannend hoor.

Dean brengt het wel schattig.

Het maakt me in principe niet uit wie wint, ik vind ze vanaf het beginnen tof, zaten ook allebei in mijn top 3... Maar toch blijf ik Simoontje heel cute vinden.

melvddonk
Simone deed het inderdaad ook goed, maar ik heb dit vorige week gezien en toen vond ik Simone weer helemaal niets.. (maar ze was verkouden vorige week geloof ik?)

Vond ze in het Theater trouwens ook beide errug goed. Simone deed toen Miley Cyrus en Dean deed Bad day geloof ik.

Waar is Marc Marie? Zit ie er bij? Vorige week ook al niet, geloof ik.

44 Dean 56 Simone! Nice.

ace leader
Elineloves schreef:
Waar is Marc Marie? Zit ie er bij? Vorige week ook al niet, geloof ik.

die is bezig met z'n eigen show en probeert er straks zo snel mogelijk bij te zijn (dacht ik)

ace leader
Elineloves schreef:
44 Dean 56 Simone! Nice.

ik had zin om 1x op simone te stemmen

ace leader schreef:
(quote)

die is bezig met z'n eigen show en probeert er straks zo snel mogelijk bij te zijn (dacht ik)

Pfft, de overloper!

rose
Net voor de 1e x gezien. Die meid zingt als de beste. En de nummers zijn duidelijk allemaal veel beter gekozen dan bij TVOH.

Zoefffff, daar ging Dean met zijn stemmen.

melvddonk
Wat duren die finale's toch altijd lang zeg.

Net alsof het nog spannend en verrassend is.

melvddonk
Haha, idd. Ik zie Marc Marie weer zitten.

melvddonk
Vind Dean toch een stuk leuker als Ben. En ook leuker als Simone trouwens.

Jammer van Simoontje, hoop dat zij er wel komt. Meiske is zo jong en puur.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:18 uur

geplaatst: vandaag om 11:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.