menu

Overig / Televisie / Popstars

zoeken in:
Opzicht moet ik soms wel lachen om wat voor een maffe kandidaten meedoen aan deze show..

De Mystery Popstar vind ik maar een raar iets, als deze niet worden doorgelaten naar een 'volgende ronde' (ik vraag me af hoe deze in Live-Shows gaan optreden) willen ze zich alsnog niet ontmaskeren.

Wat stom dat Dewi ook een mystery popstar is... laten we even alle mensen uit idols 1/2/3 e.d. terughalen omdat ze nu niet meer aan de bak komen.

Madecineman (moderator)
Ze is wel leuk opgedroogd anders

Tsja maar veel erger dan hoe ze in 2003 uitzag, was sowieso al moeilijk. Met dr regenboog haar, dr piercings en haar afgeschoren wenkbrauwen..

rose
Ben het met Eline eens. Slaat werkelijk nergens op.

Ben het ook eens met Madecineman. Ze is zeker mooier geworden.

IcU
Ik heb alleen de voorrondes af en toe gekeken. Die debiele kandidaten zijn wel grappig. Het wordt waardeloos gepresenteerd en er zit een jury van niets. Die Henk Jan is echt een neppe drol.

Ik vind wel dat het programma zeer goed ge-edit wordt. Wat een werk is dat, zeg. Uren aan beeld materiaal, en dan nog zo knap in elkaar zetten.

Klopt IcU, de meeste mensen denken daar niet eens bij na, maar respect voor de mensen die het toch steeds opnieuw flikken, voor de vrijdagavond en de zaterdagavond.

De liveshows zijn een stuk saaier, alhoewel er hier en daar toch een 'popster' bijzit waarbij ik een glimlachje op mijn gezicht krijg.
Het is alleen zo jammer dat het toch niks met die mensen zal worden, écht doorbreken zullen ze niet.

Alleen die idiote gasten die niet kunnen zingen en zichzelf daardoor vreselijk voor schut zetten zijn grappig maar voorderest vind ik het een vreselijk programma

Kindje den Brink. Shocking shocking shocking. Dat wisten we pas een paar maanden.

Gister toevallig een keertje gezien. Niveau matig op 3 na en dat waren Wesley,Kim en Dewi.

Ben er gister ook langs gezapt. Matig niveau inderdaad en verder een typisch vervelende SBS show, met dat constante gejoel van al die koters op de tribune en dat cijfertjes geven . Dan doen ze het bij RTL toch stukken beter.

ace leader
Een paar erg goede audities de eerste 2 afleveringen maar ook een paar mindere zal ik maar zeggen

Wat is dat kale mannetje in popstars toch irritant zeg. Hij werkt me op de zenuwen.

Marc Marie? Haha, ik vind hem wel grappig. '' Is echt goed horrrrr! ''
Al blijft Maurice toch mijn favoriet.

ace leader
Marc Marie is idd grappig

Oh boy, iemand die ''de schepper is met U'' freaks gezien?

606
ace leader schreef:
Marc Marie is idd grappig

Lekker droog die man

Marc Marie is samen met Maurice, toch wel echt grappig. Die andere 2, mwoah..

Die zoon van Marga Bult (mysterie Geel) is echt slecht joh.. ik snap niet dat alle sjonnies in de zaal zo mee zitten doen. Lijkt wel of ie 5 trillende apparaatjes in heeft geslikt.

Mijn god, wat was die vent die Feel van Robbie Williams zong SLECHT! Ik vond die 52% tegen enorm laag.

Ephraïm is wel een knappe vent zeg.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://94.100.124.11/1107300001-1107350000/1107306301-1107306400/1107306362_5_Wie8.jpeg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Maar ik ben vooral benieuwd hoe ver Dean Saunders gaat komen.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://farm5.static.flickr.com/4128/5034555842_786714e7fe_m.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Krijg toch zo af en toe prettige kippenvel vanavand

?

Quote je Henk Jan Smeets nou?

.. die zei hetzelfde namelijk, in de uitzending van vanavond.

Ik zeg wel is vaker dingen die men ergens anders net gehoord hebben

Elineloves schreef:
Ephraïm is wel een knappe vent zeg.

Hihi... die ken ik ('n beetje).
Dat die ietrs met muziek zou gaan doen stond al vast toen hij nog maar een heel klein kereltje was!

Ah echt? Cool. Lijkt me ook wel een vrolijke en sympathieke kerel. Vraag me alleen een beetje af of ie homo is (?)

Gast
geplaatst: vandaag om 06:25 uur

geplaatst: vandaag om 06:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.