menu

Overig / Televisie / Popstars

zoeken in:
Haha, hij is heel vrolijk en sympathiek (tenminste, dat was hij zes jaar geleden toen ik hem een keer geinterviewd heb nog wel). En ik denk ook homo, maar dat weet ik niet zeker. Volgens zijn MySpace is hij hetero trouwens.

Ik weet niet of je The Voice of Holland een beetje volgt, maar KIm de Boer, die daarin hoge ogen gooit, komt uit hetzelfde dorp als Ephraim.

Ah really? Zij heeft ook wel een flinke favorietenrol inderdaad. Komt flink wat talent vandaan dan. Maarja de vraag blijft natuurlijk wat die mensen er nou daadwerkelijk mee bereiken, als ze winnen.

Ik heb iig een nieuwe favoriet bij TVOH:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=OXdE5aPy2PE

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Helemaal dol van die man in 't groene shirt! Ja, die 40 jarige vader van 3 kinderen. Hij is knap!

Robert ja, die vind ik ook leuk! En Lenny natuurlijk, de Nederlandse Bob Marley!

intezar
Elineloves schreef:
Tsja maar veel erger dan hoe ze in 2003 uitzag, was sowieso al moeilijk. Met dr regenboog haar, dr piercings en haar afgeschoren wenkbrauwen..

Smaken verschillen.

Lenny is inderdaad ook echt cute! Ben wel benieuwd naar vanavond, als hij een ander soort lied gaat zingen en hoe hij het er dan vanaf brengt! Prachtig gezicht heeft die jongen ook, verstopt onder al dat haar.

BenicioDelToro schreef:
Robert ja, die vind ik ook leuk! En Lenny natuurlijk, de Nederlandse Bob Marley!

Robert in de sing-off, potverdorie. En nog er uit ook. Now i'm depressed.

Raffael77
Popstars is om te huilen zo slecht en zeker als je een vergelijking maakt met The Voice.

intezar
Raffael77 schreef:
Popstars is om te huilen zo slecht en zeker als je een vergelijking maakt met The Voice.

Het is toch maar voor vermaak. Ze zijn heus niet op zoek naar echte talenten, althans ik moet nog een echte talent zien.
Ze zijn gewoon tijdelijke 'beroemdheden' om kijkers te trekken.

Over een jaartje zijn ze al vergeten, zo gaat het met die dingen.

Elineloves schreef:
(quote)

Die sing-off was echt een aanfluiting! Robert eruit, David Tapirina (hoop dat ik z'n naam goed spel...) eruit en mutsje Ewbank wél door... Zucht. Vind The Voice steeds minder leuk worden zo...

Ewbank heeft geluk dat ze een bekende broer heeft en daardoor al wat meer 'credits' heeft. Ze zeggen zelf dat ze alleen maar 'kleine' liedjes kan zingen, dit deed ze ook nog eens vals..

Een barbie uiterlijk hebben scheelt ook veel.

Raffael77
Elineloves schreef:
Ewbank heeft geluk dat ze een bekende broer heeft en daardoor al wat meer 'credits' heeft. Ze zeggen zelf dat ze alleen maar 'kleine' liedjes kan zingen, dit deed ze ook nog eens vals..

Een barbie uiterlijk hebben scheelt ook veel.

Ze heeft een fenomenale stem en dat maakt haar goed. Ze zingt als een engel en zou haar direct plaatsen naast Katie Melua of Eva Cassidy (RIP).

Natuurlijk telt het uiterlijk mee maar zeg nou zelf. Als ze daadwerkelijk zo kritisch zijn hadden ze nooit zo snel op de knoppen gedrukt in de voor ronden omdat je namelijk veel meer tijd nodig hebt om te kunnen oordelen of iemand inderdaad talent heeft.

De meesten in The Voice hebben geen onderscheidende stem Jennifer en Joan a.o. wel.

Ben Saunders heeft wel een goede stem maar is wel een dertien uit een dozijn zanger. Hem zou ik zo plaatsen in het groepje als Linkin Park en verwanten. Wel goed zingen is anders dan een unieke stem hebben.

Tja, onderscheidend is ze wel, daar moet ik je gelijk in geven. Maar ik hou gewoon niet van dat overdreven kleine en breekbare.

Joan en ook Lenny onderscheiden zich ook en naar hen kan ik gewoon veel beter luisteren.

Ben Saunders vind ik overschat. Dan vind ik zijn broer Dean (deelnemer in Popstars) eerlijk gezegd beter.

Mijn favorieten zijn Kim en Sarina, met Esther, Lenny en Joan op de 'reservebank'.

Joan vind ik ook zo'n apart geval. Niet omdat ze 'anders' is, maar ik weet het niet. Ze heeft een bepaalde air over zich heen, hetzelfde wat ik ook voel/merk bij meisje Newbank.. En daarom heb ik er weinig mee.

Lenny is wel de koning natuurlijk!

Ben Saunders is overrated, hij viel door de mand toen hij 'nanana' moest doen en die vrouw (ben haar naam even kwijt) zong ook veel beter.

Dean is ook leuk!

Iemand een idee wie Mystery popstar rood is?

Edit : Ik weet het al!

Geef mij maar Sarina. Wat een strot! Al moet ze niet zo zenuwachtig zijn en het 'overdrijven' zoals ze helaas de tweede ronde deed!

Sharon Kips toch? Zij zong echtgoed zeg!
Dat kleine sproetenkopje vind ik zó leuk! Wat een schatje! Verder ben ik niet ondersteboven van het niveau. Maar Dean moet nog komen natuurlijk.

Edit: Die Arubaanse aan het begin was wel erg goed trouwens!

catdog schreef:
Geef mij maar Sarina. Wat een strot! Al moet ze niet zo zenuwachtig zijn en het 'overdrijven' zoals ze helaas de tweede ronde deed!

De auditie van Sarina was echt

Sarina heeft een waanzinnige strot zeg, jesus.

Verder valt Popstars flink tegen vanavond. Dean zal volgende week wel komen.. hoop dat hij sowieso door gaat.

Lol, net wanneer ik het typ, is hij aan de beurt.

No Surrender is wel een prachtig nummer. Ben benieuwd! Leuk om Ben eens in het publiek te zien zitten nu, in plaats van andersom.

Whooohooooot! 93% van de stemmen, en dan was hij nog niet eens heel goed vanavond! Deantje doorrrr.

Valerie ook door naar de liveshows, daar ben ik minder blij mee. Raar zeemeerminkind.

Zeemeerminkind, hihi!
Welke was Valerie ook alweer? Die meiden lijken allemaal zo op elkaar...

De vier waar ik voor was - Sharon Kips, Dean (hij is echt zo veel leuker dan zijn broer!), sproetenkopje Simone en mijn Arubaanse vriendin Darien - zijn door, dus ik ben tevreden.

Volgende week Ephraim nog even door, dan wordt 't misschien nog wat met Popstars!

Inderdaad, de kandidaten die jij opnoemt zijn het ook waard. De rest blijft een beetje mwoah mwoah.

Zeemeerminkind is die lange, smalle blonde. Die telkens zo heel overdreven doet.

http://i.ytimg.com/vi/ov0wNF3jeXA/0.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Oh ja, die. Heeft geen indruk op me gemaakt vrees is... Ik zou bijvoorbeeld niet meer weten wat ze gezongen heeft. Haha, die bijnaam is echt leuk bedacht. Zeemeerminkind!

Weet je van wie ik wél onder de indruk ben? Dat jochie van vijftien, Jeffrey. Ik weet alleen niet zeker of hij door is, misschien weet jij dat?

http://i.ytimg.com/vi/RZIuzMimCAI/0.jpg

Hij zingt en danst echt goed voor zo'n jong jochie. Daar kan Justin Bieber nog een puntje aan zuigen!

Ja he! Hij en Ephraim zijn ook de enige kandidaten waarvan ik weet dat die volgende week nog komen, de rest zou ik niet meer weten wie nog meer door was. Hij was wel echt goed, hoop ook dat hij het haalt tot de live shows. Beetje variatie.

En die Valerie, die speelt ergens een zeemeermin wist ik me te herinneren.. in een musical.. of voor mijn part in het dolfinarium, maar toen zat ze zo heel overdreven op de grond met een walgelijk accent een Nederlandstalig lied te zingen, terwijl ze met dr mauw de vloer boende.. Sindsdien moet ik dr niet.

Ik zit de herhaling van TVOH te kijken en ik ben tot de conclusie gekomen... dat Lenny een hele mooie man is. En normaal heb ik het niet op haarballen.

https://www.youtube.com/watch?v=V8oIK9IdQaQ

Don Dijk
Hijs chill man.

Die mag mij wel eens komen verplegen hoor!

Elineloves schreef:
(quote)

Ik ben nog steeds depressief er van. Na de herziening van de sing-off is het nog steeds vreselijk onterecht. Ik ga een boze mail sturen naar ze!

Zet mijn naam er ook maar onder! Signed: Eline en Benicio!

Elineloves schreef:
Die mag mij wel eens komen verplegen hoor!

Oi oi oi... Mijn fantasie gaat meteen met me aan de haal!

Dat zal indruk maken daar! Zal ze leren!

Gast
geplaatst: vandaag om 06:16 uur

geplaatst: vandaag om 06:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.