• 159.408 films
  • 9.797 series
  • 29.083 seizoenen
  • 608.496 acteurs
  • 355.166 gebruikers
  • 8.896.406 stemmen

Popstars

zoeken in:

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Een nummer als You and I Both als eerste single Een nieuw (net geschreven) liedje zou beter geweest zijn, dan een Jason Mraz nummer kopiëren

Elineloves

• 24024 berichten
  • 3586 stemmen

Oh, daar kende ik het van. Dacht al, klinkt bekend. Maar Wesley had toch ook een cover?

ace leader

• 3343 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ik weet het...ben geen fan van zulke covers van winnaars van talentenshows sorry

Elineloves

• 24024 berichten
  • 3586 stemmen

Ik ook niet hoor. Maar beter een goede cover dan een slecht eigen liedje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Leuk voor Dean. The Rise of the Saunders family. En dan nu de beste vriend van Ben nog in X-Factor 4 en het feest is compleet.

Spartaan1986

• 3564 berichten
  • 2016 stemmen

Ik hoopte dat Simone zou winnen, jammer. Maar gun het Dean ook wel.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

De eerste tussenstand gaf duidelijk een vertekend beeld. Dat Dean Saunders zou winnen stond tevoren vast. Weer vreselijk geïrriteerd aan die vader.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ieder zijn mening, maar om nou gelijk zijn huis leeg te halen is ook wel wat excessief nietwaar? .

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Heb deze finale maar niet meer gekeken, ben een beetje talentenjacht-moe. Hoewel ik echt geen hekel aan hem heb, hoopte ik eigenlijk dat Dean niet zou winnen. Misschien omdat ik ook een beetje Saunders-moe ben...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Henkjan Smits wil even geen Popstars meer

(Mediacourant) Henkjan Smits denkt dat het verstandig is om voorlopig geen nieuwe Popstars te maken. Het afgelopen seizoen gaat de boeken in als het slechtst bekeken seizoen van Popstars ooit.

"Popstars heeft nu een imagoprobleem, laat ik daar niet omheen draaien. Het is doodzonde dat naar een show die zo mooi gemaakt wordt, zo weinig mensen kijken. Het verstandigst is misschien om het programma voorlopig even in de ijskast te zetten", vertelt het jurylid van Popstars in Veronica Magazine.

Ondanks alle kritiek op Popstars én de juryleden, is Smits niet van plan te stoppen met zijn jurywerk. "Ik geniet nog steeds van mijn werk. Alle negativiteit rondom het programma is buiten mezelf. Dat zijn krachten waar ik helaas geen invloed op heb. Ik heb er wel altijd rekening mee gehouden dat het een keer minder zou worden. Je moet zeker niet geloven in je eigen mythe."

Dit voorjaar lanceert SBS 6 een nieuwe talentenshow: The Sing-Off. De presentatie is in handen van Danny de Munk en Tooske Ragas.

Elineloves

• 24024 berichten
  • 3586 stemmen

Danny de Munk, lol... dat gaat me wat worden.

2rkoning

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Robert in de sing-off, potverdorie. En nog er uit ook. Now i'm depressed.

Je bedoelde toch niet Robert Koning? lol

ibendb

• 3900 berichten
  • 2252 stemmen

Popstars. Nooit naar gekeken (is ook een Nederlands programma) maar één kandidate ken ik wel erg goed: Gre Parelmoer!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.