menu

Overig / Televisie / Glee

zoeken in:
Ik wil even kwijt dat Adam Lambert echt ontzettend knap is #fangirl en dat hij echt een aanwinst is voor de serie. Positief verrast.

Elineloves schreef:
Ik wil even kwijt dat Adam Lambert echt ontzettend knap is #fangirl en dat hij echt een aanwinst is voor de serie. Positief verrast.

Ben je weer aangehaakt?

Yes, tijdje alweer. Laatst op één dag een flink aantal afleveringen achter elkaar gekeken, daarna door blijven kijken. Werkt voor mij wel beter wanneer ik in een ruk door kan kijken merk ik. Had telkens moeite om er weer in te komen, dat is nu veel minder het geval.

Film Pegasus (moderator)
Had ik ook wel wat. Ik ben gestopt met de wat mindere aflevering Previously Unaired Christmas. Daarna de reeks helemaal terug herbekeken tot en met de recente aflevering Bash. Op die manier lijkt de sfeer vanaf reeks 4 beter mee te vallen dan verwacht. Vanaf Frenemies heeft de serie blijkbaar ook meer de reeks terug op de sporen. Het zal wat zoeken geweest zijn sinds het wegvallen van Finn om terug langere verhaallijnen te vinden en dan nog eens de overvloed van personages aan bod te laten komen. De verhuis naar NY is zeker niet slecht, ook al is het daarmee anders dan we van Glee in Ohio gewoon waren.

Ik vond het wel een verademing om even zonder de 'nieuwe garde' te zijn, maar back to basic met (een aantal) karakters van het begin.

Tof dat je iig weer aangehaakt bent.

Ik kijk onwijs uit naar de volgende aflevering. De songs daarin zijn namelijk echt fantastisch met Mercedes die twee van mijn all time favorite songs zal gaan doen! Ben blij dat ze weer terug is in de serie

De reeks is inderdaad terug op het juiste spoor. Het doet deugd om eens 6 hoofdpersonages te hebben in plaats van 12/13.

Glee Will Time Jump?and Won't Be in New York?for Final Season | E! Online UK - uk.eonline.com

Nou, dit legt een hele hoop uit over waar de show heengaat! Het stemt me positief. Veel spoilers.

Sws 24 episodes volgend seizoen (yeey!). Een switch up van locatie. Een time jump. Personages die met enige regelmaat zullen terugkeren (ook de "newbies"). Iig weer Brittany, Sue, Will en Tina terug voor het einde van het seizoen.

Misschien een wat rare keuze nu ze net "nieuw" beginnen en NYC vorm begint te krijgen maar dit maakt me wel erg nieuwsgierig en houdt de serie onvoorspelbaar voor het in een soort "Smash" meets "Friends" belandt.

Kan niet wachten tot we meer te horen krijgen over wat seizoen 6 juist zal inhouden. Al hoop ik wel dat Rachel een nieuwe LI krijgt.

De aflevering van vorige week was erg goed. Realistische situaties en een fantastische muziekkeuze. Bij 'Nothing's Gonna Harm You' was ik toch even aan het fangirlen. Ook de episode van deze week was erg goed. Nogmaals wordt bewezen dat 'Love is a Battlefield' een geweldig nummer is. Echter stoor ik mij aan Samcedes. Nog steeds vind ik die twee niet samen passen.

ibendb schreef:
Echter stoor ik mij aan Samcedes. Nog steeds vind ik die twee niet samen passen.

Mij stoort het complete gebrek aan chemie vooral. Ik heb liever Samchel dan Samcedes.

Het is bevestigd door meerdere (vertrouwde) bronnen: Naya Rivera is ontslagen bij Glee en is al sinds dinsdag 2 weken geleden niet meer gezien. Dit is ook de dag dat de ruzie gebeurde. Blijkbaar had ze ruzie met Lea (dit is ook ondertussen bevestigd door die inside bronnen) maar dit was niet de enige reden. Er was iets veel groters aan de hand want Naya wou niet alleen niet meer terugkeren voor seizoen 6, ze hebben Santana ook uit de seizoensfinale geschreven terwijl men nog maar 2 weken moest filmen.

AHWA
Divaneigingen? Fiction becomes reality.

Film Pegasus (moderator)
Ik kan enkel berichten terugvinden waarop die geruchten worden tegengesproken? Misschien wat voorbarig en binnenkort toch gewoon weer te zien in Glee?

Ik zou het onwijs jammer vinden, maar Naya reageert ook nergens op en het lijkt me dat ze de geruchten al wel zelf opgemerkt heeft inmiddels. Er lijkt dus een kern van waarheid in te zitten.

Sowieso liep er al wat mis toen Columbia, die de muziek van Glee beheert, de stekker uit Naya's solo carriere trok in Januari

AHWA schreef:
Divaneigingen? Fiction becomes reality.

Zou ik toch niet zo zeker van zijn. Die geruchten over een ruzie met Lea zijn ondertussen ook al quasi de grond in geduwt. Het zou gaan over Naya vs de producers.

Film Pegasus schreef:
Ik kan enkel berichten terugvinden waarop die geruchten worden tegengesproken? Misschien wat voorbarig en binnenkort toch gewoon weer te zien in Glee?

Alle betrouwbare spoiler sources bevestigen dat Naya volledig uit de seizoenfinale is geschreven en dat er al een lange tijd geen plannen meer zijn voor Naya als hoofdrol in seizoen 6.

Film Pegasus (moderator)
Kan natuurlijk, al hoop ik zeker dat Naya kan blijven. Zou een gemis voor de serie zijn...

Heel erg zonde. Er zou een "Troubletones" song in de finale zitten (Mercedes, Brittany & Santana). Ik hoop wel dat ze bewust zijn van de keuze die ze maken.

In 5x13 brengen ze Brittana weer bij elkaar en wordt er zelfs gesproken over het feit dat ze samen naar New York zullen vertrekken. Dan verdwijnen ze voor 3 episodes, komt Santana terug zonder aankondiging van waar Brittany nu is. Laten ze Brittany dan eindelijk terugkeren in 5x20 maar dan in een aflevering waar Santana niet meer inzit? Ik denk dat dit veel kijkers en vooral Brittana fans zal gaan frustreren. Ik vraag me ook vooral af of het karakter van Brittany nu niet uit de toon zal gaan vallen zo zonder Santana in de New York setting.

Gelukkig zit ze nog in de episode van morgen met een cover van Lauryn Hill.

Film Pegasus (moderator)
Naya Rivera written out of Glee finale.

Volgens dit artikel klopt het inderdaad dat Naya Rivera niet (meer) meespeelt in de finale van dit seizoen. Wel wordt er evengoed gezegd dat het niets te maken heeft met Lea Michele en dat ze voor de rest ook niet ontslagen is.

AHWA
Ik vind Naya Rivera geen gemis voor de serie. Weinig ontwikkeling doorgemaakt de afgelopen tijd. Ze lijkt alleen nog maar mee te doen voor de allang niet meer zo onvoorspelbare en leuke oneliners. Haar relatie met Demi Lovato's personage is door het slijk gehaald, en dat hele Brittana gebeuren lijdt daar ook onder.

Film Pegasus (moderator)
Ondertussen heeft Naya Rivera's woordvoerder ontkent dat ze van Glee werd ontslagen en dat ze bij haar platenmaatschappij buiten gevlogen is: Naya Rivera's rep denies sh.... Blijkbaar zitten de roddels haar niet mee...

Het wordt even afwachten. Gisteren vond een shoot plaats voor 5x20 en daarin werd gesproken over dat Santana in 'Reno' zit. Dat kan best een vervolg krijgen

Film Pegasus (moderator)
Fox reageert nu zelf op de geruchten rond Naya Rivera: Naya Rivera Not Fired From Glee, Fox Says.

Ik verwacht in juni een persbericht met: Naya rivera zal niet langer een hoofdrol zijn maar is nog altijd welkom voor het 6e en laatste seizoen. We wensen haar veel geluk met haar verdere carriere.

Slecht nieuws over seizoen 6: de show keert deze herfst niet terug en zal ten vroegste begin 2015 terug uitgezonden worden. Ook is het aantal episodes nog niet beslist en het lijkt erop dat FOX erop hoopt dat seizoen 6 een shortened seizoen wordt. Ze moeten nog onderhandelen met Ryan Murphy maar het is duidelijk dat FOX niet om Glee staat te springen.

Film Pegasus (moderator)
Jammer, maar was gezien het voorbije seizoen wel wat te verwachten.

Zonde. Had op een volledig seizoen gehoopt. Kan eigenlijk nog gebeuren. Geen enkele show van FOX loopt namelijk goed en als Ryan Murphy een leuk plannetje presenteert denk ik dat FOX ons na alle tegenslagen dat wel gunt. Maar het is dus afwachten.

Maar de koek is wel langzamerhand aan het opraken merk ik. Ik kijk het nog steeds met veel plezier maar Cory is een groot gemis en Dianna eigenlijk ook wel. De spark is weg, al hebben de acteurs er nog duidelijk plezier in.

Ik hoop gewoon dat ze ons die 22, of eigenlijk 24 die ze contractueel nog over hebben, geven. Ik wil echt een nieuwe LI voor Rachel en dat gaan ze niet in 10-13 afleveringen kunnen.

Maar eigenlijk is het geen verassing dat het pas in 2015 terugkomt. Er werd volgens mij vorige maand al gesproken over het feit dat ze alle resterende episodes in 1 run willen schieten. Dus hoeft niks te bekenen voor het aantal episodes

Gast
geplaatst: vandaag om 18:58 uur

geplaatst: vandaag om 18:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.