menu

Overig / Televisie / Glee

zoeken in:
catdog schreef:
Dus hoeft niks te bekenen voor het aantal episodes

Het zal niet uitmaken wanneer het al dan niet uitgezonden wordt: 'Glee's' 22-Episode Final Run May Be Cut Short - Hollywood Reporter - hollywoodreporter.com

Goede finale, al voelde het einde wel aan als een series finale ipv een seizoensfinale.

De kijkcijfers waren bedroevend slecht voor de finale. Glee is nu FOX minst bekeken programma. Laten we hopen dat we toch nog 13-18 afleveringen krijgen.

Ze flikken het weer. Net als 5x13 voelt ook 5x20 aan als een series finale. Ik ben dan wel heel benieuwd wat ze ons als echte finale gaan geven in Seizoen 6. Leuke episode. Vond vooral de liedjes deze keer weer erg sterk en de verhaallijntjes werden leuk, en op een positieve noot afgesloten. Jammer dat Santana er niet inzat en dat Brittany toch eigenlijk vrij weinig te doen had.

Hopelijk toch eindelijk weer wat Brittana in Seizoen 6. Helaas nu wachten tot, waarschijnlijk, Januari. Maar mocht in het ergste geval gezegd worden: Glee komt niet met een zesde seizoen, dan is dit een mooi einde voor de show.

Het laatste seizoen zal waarschijnlijk 13 aflevering hebben.

Een production insider zegt dat het zal gaan om 10-12 afleveringen.

Oei dat gaat er triest uitzien zo. Zonde.

catdog schreef:
Oei dat gaat er triest uitzien zo. Zonde.

Het is inderdaad erg zonde.

AHWA
Of je krijgt 10 goede afleveringen en minder filler.

True maar dat betekend ook gelijk minder songs en dat zou ik jammer vinden.

AHWA schreef:
Of je krijgt 10 goede afleveringen en minder filler.

klopt maar ze zullen zowiezo veel moeten laten vallen. Met 10 afleveringen kan je niet vertellen wat je in 24 afleveringen kan vertellen, ookal bestond die 24 afleveringen uit 1/4 filler.

AHWA
Daar zal Glee niet zo veel moeite mee hebben. Die proppen een storyline die normale series over meerdere afleveringen uitsponnen in 1 episode. Dat is wel vaker gebeurd. Het gaat alleen nog maar om liedjes en om Rachel, de rest is bijzaak, met alle respect voor de rest van de cast. Mijns inziens dan.

Wat AHWA zegt. Rachel is en blijft de queen en de andere personages, ach, die mogen af en toe ook wel een minuutje screentime. Zelfs Blaine is niet meer zo prominent aanwezig.

Ze zullen absoluut veel tijd steken in Rachel, zij is altijd het echte hoofdpersonage geweest en nu ze net een nieuwe verhaallijn gestart hebben in 5x20 verwacht ik dat ze ook het meeste zal krijgen in seizoen 6. Niet meer dan logisch als je het mij vraagt.

Heb ook seizoen 5 afgerond. Een paar slechte afleveringen gehad, maar ook zeer goede en mooie momenten gezien. Glee mist de magie van de eerste seizoenen maar blijft geweldig, en ik hoop dan ook dat er een volledig seizoen 6 komt.

tbouwh schreef:
Heb ook seizoen 5 afgerond. Een paar slechte afleveringen gehad, maar ook zeer goede en mooie momenten gezien. Glee mist de magie van de eerste seizoenen maar blijft geweldig, en ik hoop dan ook dat er een volledig seizoen 6 komt.

Een volledig seizoen komt er zowiezo niet. Met wat geluk krijgen we wel 13 afleveringen.

Wegens persoonlijke redenen stopt Chris Colfer met Glee.

AHWA
Lees nu dat z'n Twitter gehackt is.

Ai, das toch wel een aderlating... Het wegvallen van Monteith was al een klap maar zonder Colfer wordt het nog moeilijker er een net einde aan te breien

Lea Michele @msleamichele · 4m
Before this gets out to the media, I would like to announce to my fans that I am pregnant #BabyBoy

De hacker is sterk bezig!

Uitgebracht door een zeer betrouwbare bron:

Seizoen 6 zal bestaan uit 14 aflevering (1 meer dus dan verwacht)

Het filmen begint op 3 september. (ondertussen bevestigd door Chris, en Kevin's manager)

Naya komt terug MAAR niet als hoofdrol maar als recurring guest. Hetzelfde voor Amber en Jenna. Alle 3 worden verwacht voor ongeveer 3-4 afleveringen.

De sophomores zijn allen niet teruggevraagd en er is hun verteld dat ze niet zullen gebruikt worden. Ook niet voor 1 aflevering, al kan dat nog veranderen maar er is weinig kans. Unique zou een lief gekregen hebben en de castings waren zelfs al begonnen maar ook dat is geannuleerd.

Oh wat jammer zeg van Naya, maar niet onverwacht. Maar zullen ze dit wel echt gaan doen? Een heel seizoen met alleen Lea in de vrouwelijke cast? (tel Jane niet mee)

Niks bekend over Mark, Dianna, Harry en Heather?

catdog schreef:
Oh wat jammer zeg van Naya, maar niet onverwacht. Maar zullen ze dit wel echt gaan doen? Een heel seizoen met alleen Lea in de vrouwelijke cast? (tel Jane niet mee)

Niks bekend over Mark, Dianna, Harry en Heather?

Niets bekend over hen.

Het is zonet door FOX aangekondigd dat seizoen 6 13 afleveringen zal hebben.

Beter dan niks. Ik hoop dat er, ondanks het verdwijnen van enkele cruciale personages en het dalen van de populariteit, een goed einde aan gebreid kan worden, want dat verdient Glee wel.

Dit komt net binnen, ik weet niet 100% of het waar is, maar het is toch even een shock. Glee-star Becca Tobin's Boy...

Het is inderdaad waar.

Triest.. Tobin was voor zover ik weet wel al definitief de serie uit, reken er niet op dat zij uberhaupt nog terug zou komen, evenals Benoist, Jenner, Artist etc

Gast
geplaatst: vandaag om 02:54 uur

geplaatst: vandaag om 02:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.