menu

Overig / Televisie / Iemand dit toevallig gezien?

zoeken in:
Kijken op één, Canvas en OP12. Morgen maandag zenden ze op Canvas en OP12 Nederland-België hockey live uit.

Iemand de klassieke zangwedstrijd op België gevolgd afgelopen dagen? Ik vond het een terechte winnaar!

Holland Doc - Hitchcock, Selznick and the end of Hollywood - hollanddoc.nl

Nog te zien op TV > NPO DOC > donderdag 24 juli > 22:15 uur en vrijdag 25 juli > 12:20 uur

Goede tip Brix!

Blij dat iemand er iets aan heeft

"Hollywood aan het front."
Oorlogspropaganda in US films
ARTE TV vandaag > 21:50 uur

Het moet nog komen, maar ik stootte er toevallig op in de nieuwsbrief van Canvas:
MeMotv | Canvas

Twee kortfilms van Roland Verhavert: Geboorte en dood van Dirk Vandersteen Jr, en Ansfred Van Antwerpen (1968-1969).

Vandaag 30 september om 23:08 en Dinsdag 7 oktober om 15:57

Dank voor de tip Metalfist !
(Dat had ik anders beslist gemist.)

MeMotv is sowieso wel iets om in het oog te houden trouwens. Recentelijk nog Eline Vere, Maria Danneels (of het leven dat we droomden) en een documentaire over de Cinematek en één over Robbe de Hert via daar opgenomen.

Dat staat zó onopvallend klein aangegeven in mijn TV gids dat ik het nooit eerder opgemerkt heb.

Nogmaals dank.

haha een televisieprogramma dat mensen laat zien die naar televisieprogramma's kijken

Prachtig moment gistermiddag in het Franse parlement. Moest meteen aan Casablanca denken:)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=EFWNtlf8zHA

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=HM-E2H1ChJM

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Iemand toevallig de reeks Jojanneke in de prostitutie gezien? Er waren daar een aantal oude interviews die duidelijk uit een ander programma kwamen, met een mannelijke interviewer. Weet iemand uit welk programma dat komt?

NOAA Okeanos Explorer - oceanexplorer.noaa.gov

Voor de liefhebbers van een beetje wetenschap. De Okeanos is weer aan het duiken, ditmaal in de Marianas Trench. Het leuke is dat het echt live gestreamed wordt, dus je kan gewoon meevolgen (zowel beeld als geluid) wat de wetenschappers daar tegenkomen. Het is niet zo spannend als een docu waar je in twee uur de highlights krijgt, maar het live aspect van plaatsen te zien die nog nooit eerder bezocht zijn geeft het wel iets speciaals.

Zag zopas een documentaire op discovery van de Mapogo-leeuwentroep in Zuid-Afrika (Lions of Sabi Sand: Brothers in Blood). Denk niet dat ik ooit al zo'n schokkende, keiharde natuurdocu heb gezien die tegelijkertijd ook zo eerlijk en emotioneel is. Ben er nog niet goed van. Pff slaap lekker

Gezien, was behoorlijk bruut ja

Jan Mulder is wel lekker bezig bij de Belgische televisie zeg. Ben niet altijd fan van hem, maar zowel bij de wedstrijdanalyses (die op de Belg doorgaans zeer kundig zijn maar nogal droog) als bij de praatprogramma's (zoals Panenka gisteren, hilarisch) is hij echt een verrijking.

(Wie in plaats daarvan naar het verveelde hoofd van Hugo Borst gaat zitten kijken doet zichzelf echt tekort.)

Is hij minder irritant dan bij de NOS? Want daar roept hij me toch altijd een bak onzin.

Jullie mogen hem hebben. Volgens mij kotst elke Nederlander hem inmiddels wel uit. Zo snel ik zijn kop zie zap ik door.

mjk87 schreef:
Is hij minder irritant dan bij de NOS? Want daar roept hij me toch altijd een bak onzin.

Ik vind hem daar wel fris, met flair, een beetje zelfspot en humor. Precies wat ze daar goed kunnen gebruiken. Maar ik zie hem eerlijk gezegd nooit bij de NOS, alleen bij DWDD, en dan vind ik hem doodirritant als het over politiek gaat.

Lv92
Iemand die de serie Baskets kijkt?

Lv92 schreef:
Iemand die de serie Baskets kijkt?

Dat gaat over die clown. Is het wat? Heb wel wat fragmenten gezien, maar ik vond het niet echt boeiend.

Zit nu te kijken naar een documentaire op RTLZ. Over voedsel van de toekomst.
Zonet een item gezien over een onooglijk besje dat alles wat we eten een zoete smaak geeft, de zgn. mirakelbes. Is net zo groot als een krent maar kost kapitalen. Een zo'n besje kost nl. 5 pond omdat het slechts in West-Afrika kan groeien.
In Japan zijn ze nu bezig om deze bes te manipuleren zodat het geschikt wordt voor de grote markt.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:35 uur

geplaatst: vandaag om 04:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.