- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Iemand dit toevallig gezien?
Iemand dit toevallig gezien?
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
@Uzza_Sparta
Van dat incident staat me niets bij.
De uitzending was Nederlands ondertiteld.
Ik hoop op een herhaling.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Live Broadcast | Red Bull Stratos - redbullstratos.com
Live de sprong van 38.000 meter hoogte. Vorige week werd het nog afgelast vanwege het weer, nu moet het wel gebeuren.
Respect voor deze daad.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De Oostenrijker is net vanaf een km of 40 gesprongen. Erg gaaf!
Filmpje1
-
- 1291 berichten
- 1029 stemmen
ik wist niet precies waar ik het moest plaatsen dus zet het hier maar ff neer.
Disney koopt Lucasfilms voor 4.05 miljard dollar.
Breaking: Disney to Acquire Lucasfilm, Star Wars Episode 7 Coming in 2015! - ComingSoon.net
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Vanavond Star Trek Night op ARTE TV, met enkele interessante documentaires, na de speelfilm Star Trek (1)
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Docu over de legendarische & tevens mysterieuze cabaretier Rob van Liempt.
mrwhite
-
- 1521 berichten
- 3499 stemmen
Dit MOET je zien 
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Voor de fans van actrice Caroline Munro...
Morgennacht (vrijdag 20/12 dus) is er op ARTE TV een interview met haar te zien als een van de items van het programma ' Tracks' > 01:35 uur.
Het betreft een herhaling (ik heb het zelf op 15/12 al gezien)
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Vannacht is er een herhaling van de 2 uur durende documentaire over Louisde Funès op ARTE TV > 03:00 uur
depri83
-
- 6802 berichten
- 1490 stemmen
Er is weer een editie van het programma 'Wipe' van briljant programmamaker Charlie Brooker (Dead Set, Black Mirror, 10 o'clock live, Screenwipe) uitgezonden op de bbc.
Een hilarische en kritische terugblik op het nieuws en gebeurtenissen van 2013.
Aanrader.
cucciolo
-
- 491 berichten
- 1100 stemmen
Ik zoek een programmareeks waarvan ik heel weinig informatie heb, enige wat ik weet is dat het een man is (journalist/programmamaker?) die over de wereld reist en homofoben aan het woord laat, scherpe vragen stelt enz. Iedere aflevering gaat hij naar een nieuw land. Iemand een idee hoe het programma heet?
cucciolo
-
- 491 berichten
- 1100 stemmen
Dat is em
Bedankt!
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Heeft iemand de documentaire Free to play al gezien? Heeft op IMDb een gemiddelde van 9,2 na 7000 stemmen. Stemfraude of is hij echt zo goed? Te zien op YouTube:
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Gezien ja ... hij is goed (niet zó goed, maar wel goed - 3.5*). De scene is de mijne niet maar het is voor de gamers van vroeger altijd wel een droom geweest om met gaming je brood te verdienen. Mooi om te zien dat dit realiteit aan het worden is. Ook leuk om de varieteit van achtergronden en culteren te zien binnen het wereldje, wordt mooi verweven in het toernooi zelf.
Stemfraude geloof ik niet, wél hardcore fanboys die massaal deze film omarmen.
Maar heb eerlijk geen zin meer om dat soort dingen toe te voegen. Crappy TV-reportages mogen op de site (zolang ze maar op de Nederlandse TV uitgezonden worden) maar als een docu als deze niet op wat gerenomeerde filmfestivals gepasseerd is dan kan het niet op MM. Paar keer een discussie over proberen starten maar weinig oor naar jammer genoeg.
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Oké, interessant. Ik ga 'm ook maar een kans geven dan.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Geproduceerd door Valve en gepromoot op Steam dus de juiste doelgroep (en die is enorm groot) is meteen gevonden.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Gezien ja ... hij is goed (niet zó goed, maar wel goed - 3.5*). De scene is de mijne niet maar het is voor de gamers van vroeger altijd wel een droom geweest om met gaming je brood te verdienen. Mooi om te zien dat dit realiteit aan het worden is. Ook leuk om de varieteit van achtergronden en culteren te zien binnen het wereldje, wordt mooi verweven in het toernooi zelf.
Stemfraude geloof ik niet, wél hardcore fanboys die massaal deze film omarmen.
Maar heb eerlijk geen zin meer om dat soort dingen toe te voegen. Crappy TV-reportages mogen op de site (zolang ze maar op de Nederlandse TV uitgezonden worden) maar als een docu als deze niet op wat gerenomeerde filmfestivals gepasseerd is dan kan het niet op MM. Paar keer een discussie over proberen starten maar weinig oor naar jammer genoeg.
Dus als ik het goed begrijp mag deze documentaire wel op de site als ie toevallig eens op de Nederlandse tv wordt uitgezonden? Lijkt me wel een interessante documentaire.
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Vanavond te zien op Canvas : 20:40 uur > Dockland Belfilm, Robbe de Hert (docu. over de regisseur en het Koninklijk Belgisch Filmarchief., De Cinematek)
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Vanavond te zien op Canvas : 20:40 uur > Dockland Belfilm, Robbe de Hert (docu. over de regisseur en het Koninklijk Belgisch Filmarchief., De Cinematek)
+ Maria Danneels (Of het Leven Dat We Droomden) (1982) om 23u20
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Ik ben op zoek naar een cabaretsketch. Volgens mij was het uit een voorstelling van Lebbis, maar dat weet ik niet meer zeker. De cabaretier vertelde dat hij instapte in een taxi in Egypte. De taxichauffeur reed de bebouwde kom uit en de cabaretier werd doodsbang, had geen water meer, kon niet uit de taxi en dacht dat hij beroofd zou worden. De taxichauffeur zweeg en reed stug verder, steeds verder het niemandland in, tot hij plotseling stopte in the middle of nowhere. De cabaretier werd gezegd uit te stappen, dacht dat de taxichauffeur hem zou vermoorden maar uiteindelijk bleek dat de chauffeur hem juist naar de achteringang van één van de bekendste piramides had gebracht, een plek waar andere toeristen nooit kwamen. Hij verleende hem dus juist een grote dienst. Iemand die weet waar ik deze sketch kan vinden?
Brix
-
- 19675 berichten
- 5113 stemmen
Concert v. Ennio Morricone in de Doelen - Rotterdam, met het Metropole orkest.
Vandaag op TV > NPO Cultura > 11:50 uur
Dk2008
-
- 11166 berichten
- 788 stemmen
Hier toevallig nog naar gekeken? Nederland van Alleman | AVRO
_Se7en_
-
- 2041 berichten
- 1777 stemmen
Ik ben op zoek naar een cabaretsketch. Volgens mij was het uit een voorstelling van Lebbis, maar dat weet ik niet meer zeker. De cabaretier vertelde dat hij instapte in een taxi in Egypte. De taxichauffeur reed de bebouwde kom uit en de cabaretier werd doodsbang, had geen water meer, kon niet uit de taxi en dacht dat hij beroofd zou worden. De taxichauffeur zweeg en reed stug verder, steeds verder het niemandland in, tot hij plotseling stopte in the middle of nowhere. De cabaretier werd gezegd uit te stappen, dacht dat de taxichauffeur hem zou vermoorden maar uiteindelijk bleek dat de chauffeur hem juist naar de achteringang van één van de bekendste piramides had gebracht, een plek waar andere toeristen nooit kwamen. Hij verleende hem dus juist een grote dienst. Iemand die weet waar ik deze sketch kan vinden?
Dat is inderdaad van Lebbis, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen uit welke show. Ik denk 'Het Kwaad' of 'Vuur'.
Eraser2
-
- 387 berichten
- 922 stemmen
Komt uit zijn meest recente show. Branding heet die geloof ik(?)
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Derde keer in volgens mij een week dat ik in het sportjournaal een reportage moet zien over Oranjespelers in hun auto. Wat een bedroevend niveau zeg. En laten ze het alsjeblieft het 'Voetbaljournaal' gaan noemen, want echte sport komt er bij de heren van de NOS bekaaid vanaf (één wedstrijdje van Roland-Garros. Eén!)
Sorry, dat moest er even uit.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 berichten
- 4510 stemmen
En laten ze het alsjeblieft het 'Voetbaljournaal' gaan noemen, want echte sport komt er bij de heren van de NOS bekaaid vanaf (één wedstrijdje van Roland-Garros. Eén!)
Voetbal is ook echte sport. Dat andere sporten vaak er bekaaid vanaf komen is wel waar.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Voetbal wel. Voetballers in auto's niet. De uitzending duurde zegge en schrijve 35 minuten, en dat op de zondag dat de Giro eindigde en Roland-Garros volop aan de gang is. En nog presteren ze het om voetballers in auto's te laten zien!