• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.453 stemmen

Breaking Bad

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Nou, ik heb de pilot gekeken. Was zeker de moeite, maar het is nog even in de sfeer van de serie komen. Die actie in de camper met het giftige spul met die 2 gangsterboys was wel geniaal hehe. Volgens mij wordt dit best wel eens interessant om te volgen.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Kan ook haast niet anders dan dat je dit gaat waarderen! Wat een topserie is dit toch. Ik heb net alle 4 de seizoenen afgerond en betrap mijzelf er nu al op dat ik ze gewoon weer kijk bij de VPRO.

Al zitten er episodes tussen waarin niet al te veel gebeurd, boeiend blijft dit altijd!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

SaveMyMovies schreef:

Pas ontdekt!

Schitterend!!!

Zit halfweg eerste seizoen nu, te bekijken op NED3

wat nu op 3 is, is dat halverwege of is het zojuist begonnen zoals hierboven ergens staat?

Ben totaal geen seriekijker (heb alleen ooit twin Peaks uitgekeken op tv) maar ik zapte er langs en bleef hangen.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Ja is deze week op maandag begonnen. Volgens mij knallen ze het eerste seizoen er in sneltreinvaart doorheen met elke dag 1 aflevering. Vanaf seizoen 2 gaat het dan verder met 1 per week. De afleveringen van deze week zijn terug te kijken hoor, dus ben je zo bij

http://www.uitzendinggemist...

laundromat

• 2434 berichten
  • 0 stemmen

Oef! Weer een verslaving er bij! Gister met episode 1 begonen, zo 4 achter elkaar gekeken...goed gemaakt zeg! Ik las ergens dat het na seizoen 5 ophoudt...wel goed denk ik...voor mij :

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Goed bezig laundromat, dit was voor mij de ideale serie om het gemis van Six Feet Under op te vangen. Geniet ervan, het wordt elk seizoen genialer. Nog één seizoen maar ze stoppen dan wel op hun hoogtepunt.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Dat hoop ik maar! Seizoen 4 zal moeilijk te overtreffen worden..

Musicer

• 614 berichten
  • 652 stemmen

Volgens Bol.com officiële Blu-ray release S1 en S2 voor de Benelux in februari-maart (wel lullig dat ze daar nu mee afkomen), maar geeft ten minste wel een teken dat de verkoop redelijk tot goed is en dat S3 nog wel zal komen. Hopelijk moeten we wel weer niet een jaar wachten op nieuws

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Distributie is wel erg naadje wat betreft BrBa.

SaveMyMovies

• 53 berichten
  • 18 stemmen

Eerste seizoen is fenomenaal!

Start vanavond met seizoen 2, hopelijk blijft het even goed!

Met plezier toegevoegd aan SaveMyMovies.com

laundromat

• 2434 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Goed bezig laundromat, dit was voor mij de ideale serie om het gemis van Six Feet Under op te vangen. Geniet ervan, het wordt elk seizoen genialer. Nog één seizoen maar ze stoppen dan wel op hun hoogtepunt.

Dankje SFU mis ik gewoon, maar ga het voorlopig niet herzien...

Eazy

• 569 berichten
  • 298 stemmen

Dat krankzinnige gelach van Walter in S4E11 achtervolgt me nog steeds in m'n dromen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Haha ja, briljant. Bleef mij ook erg lang achtervolgen met als motto that motherfucker is one sick puppy.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Zo, dat is snel gegaan. In enkele dagen seizoen 1 in totaliteit gekeken. Het was even inkomen, aangezien de serie best apart is en een weirde sfeer kent met aan de ene kant een dodelijke ziekte en aan de andere kant de drugszaken, maar het weet me zeker te pakken. Geweldige rol van Bryan Cranston als Walter. Prachtig, vreemd personage waarvan ik denk ik de komende seizoenen zeker ga genieten. Zijn actie in de 1 na laatste aflevering als hij Tuco's drugskantoor opblaast was erg sterk! Ik had alleen wel een sterke cliffhanger verwacht.

SaveMyMovies

• 53 berichten
  • 18 stemmen

Ben zondag begonnen aan seizoen 2 op ned3.

Blijft sterk, go Walter go!

Vind het een uniek scenario met schitterende uitvoering.

Cliffhangers op eind van seizoen vind ik niet zo leuk, ruikt naar platte commercie.

Gelukkig hebben de meeste moderne series dit wel begrepen ondertussen.

SaveMyMovies

• 53 berichten
  • 18 stemmen

Ben trouwens ook begonnen aan goeie serie "Homeland" op ned3 maar volgens deze site is dat een Nederlandse documentaire.

Glacius

• 4297 berichten
  • 3030 stemmen

Ben net begonnen met deze serie en nu al verslaafd. Eerste 4 eps in a row gekeken

SilverGun

• 1151 berichten
  • 818 stemmen

SaveMyMovies schreef:

Ben trouwens ook begonnen aan goeie serie "Homeland" op ned3 maar volgens deze site is dat een Nederlandse documentaire.

Dat is niet dezelfde Homeland.

de-alchemist

• 167 berichten
  • 87 stemmen

Breaking Bad! VPRO is precies op tijd begonnen deze geweldige serie uit te zenden. Ik was net klaar met The Wire en dus klaar voor een nieuwe serie. Vorige week seizoen 1 gezien en zondagavond de eerste van seizoen 2. Ik zit nu al aan de buis vastgeplakt; topper!

Wat acteert de hoofdrolspeler toch sterk! Hij speelt ook de vader in Malcolm in the middle haha

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

merijn82 schreef:

Ja is deze week op maandag begonnen. Volgens mij knallen ze het eerste seizoen er in sneltreinvaart doorheen met elke dag 1 aflevering. Vanaf seizoen 2 gaat het dan verder met 1 per week. De afleveringen van deze week zijn terug te kijken hoor, dus ben je zo bij

http://www.uitzendinggemist...

thnx, die ga ik maar eens volgen

bladerunner63

• 56 berichten
  • 0 stemmen

Musicer schreef:

Nog altijd beter dan België, waar nog geen enkele zender er van gehoord lijkt te hebben. Nu kunnen we wel met NL meekijken natuurlijk

En de volgende dvd-release blijft maar uit...

Telenet Prime Series heeft alle 4 seizoenen uitgezonden ...

Zaterdag 14 januari marathon uitzending volledige 4de seizoen opnieuw

(Willie)

• 425 berichten
  • 85 stemmen

bladerunner63 schreef:

(quote)

Telenet Prime Series heeft alle 4 seizoenen uitgezonden ...

Zaterdag 14 januari marathon uitzending volledige 4de seizoen opnieuw

Digitale kanalen tellen niet .

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Iemand een idee hoe dat nu zit met de VPRO? Ik zie dat er vanavond weer een aflevering op komt; aflevering 2 van seizoen 2...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Erg vreemd inderdaad, ook de episode omschrijving voldoet aan aflevering 202. Zou toch wel heel erg raar zijn.

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Wat is daar precies raar aan dan? Wat ik weet is dat ze seizoen 1 er in een week doorheen hebben gejaagd (elke avond 1 aflevering). Ze eindigden de laatste dag met een dubbele uitzending :het slot van het eerste seizoen en de eerste van seizoen 2. En vanaf nu gaan ze gewoon verder met 1 episode per week, bij waar ze gebleven zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dan klopt het wel, zie je anders zelden dat ze geen week hanteren per episode.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Hartelijk dank voor de uitleg!

merijn82

• 1931 berichten
  • 460 stemmen

Nee ik moet er zelf ook niet aan denken om deze topserie maar eens per week te kunnen zien. Wat een lijdensweg!

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ik neem alles op, betracht geduld en kijk ze over een tijdje (hopelijk) in één lange marathon (of een paar kortere)...

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

Ik ga dit zeker zien, maar wacht nog een tijdje tot de serie helemaal klaar is en dan kijk ik alles in een paar weken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.