menu

Overig / Televisie / Sons of Anarchy

zoeken in:
Oei. Veelbelovend .

Ik hoop niet dat het zo'n enorm sterke cliffhanger is dat je echt verder MOET kijken. Bij series die ik echt heel goed vindt wacht ik altijd liever op de dvd/BD release zodat ik het achter elkaar kan kijken.

Na al de negatieve verhalen wat betreft S3 valt het me echt reuze mee. Erg goed dit. En ja Sagal .

Nou ja, verhalen over S3. Seizoen is absoluut erg goed, maar vind het persoonlijk wat minder dan de eerste twee, maar dat zegt meer over die twee seizoenen.

Naomi Watts schreef:
Ik hoop niet dat het zo'n enorm sterke cliffhanger is dat je echt verder MOET kijken.
Ik begon zelf weldegelijk mijn interesse een beetje te verliezen bij S3, maar door die laatste scène wil ik wél S4 zien! Het is wat mij betreft dus wel zo'n cliffhanger...

schram101 schreef:
Nou ja, verhalen over S3. Seizoen is absoluut erg goed, maar vind het persoonlijk wat minder dan de eerste twee, maar dat zegt meer over die twee seizoenen.
Helemaal mee eens.
Het probleem van S3 vond ik dat het een beetje veel van het zelfde werd en daardoor is het een minder seizoen dan de eerste 2. maar slecht is het opzich zeer zeker niet! Alleen het vernieuwende is er een beetje af. Maar het eind van S3 belooft wel een hoop voor S4 en die ga ik zeker wel weer kijken!

Probleem met seizoen 3 is vooral het ongeloofwaardige karakter. Dat hele stuk met die Ally Walker was wel erg ongeloofwaardig imo. Seizoen 4 lijkt dit soort dingen niet te hebben, maar de koek lijkt een beetje op. Hopelijk laatste seizoen en lekker met een bang eruit. Ben bang FX kennende dat ze dat niet gaan doen.

Zou wel beter zijn als S4 het laatste seizoen zou zijn ja, er zijn al te veel series te lang door gegaan. Aangezien S3 nu al niet meer kan waarmaken waar S1 en 2 zo sterk in waren word het hoog tijd voor een afsluitend seizoen, nu het nog een redelijk aanzien heeft.
Goed voorbeeld is Lost, dat raakte na S3 ook volledig de weg kwijt, of X-files vanaf S5..

Ooow ik kom er nu pas achter dat er al 3 aflveringen van S4 zijn uitgezonden! Vanavond weer een en ander te kijken dus!!!
Zo te zien in de trailer doet Danny Trejo ook mee!
Het lijkt een heftig seizoen te worden, maar trailers zijn vrijwel altijd misleidend...

Jaja, maar ik wacht gewoon tot alles is uitgezonden. En dan de hele mikmak pindakazen. Iedere keer een week wachten zal mn dood betekenen.

Ik heb ze alle 3 inmiddels bekeken en het is weer erg interessant. Er worden weer een aantal nieuwe personages geintroduceerd en die kunnen dit wel eens een interessant seizoen maken. De club komt steeds meer in het nauw en ze gaan toch steeds verder in wat ze doen wat zelfs de club nu in 2en lijkt te splitsen! Ik ben erg benieuwd naar het verloop.

Het derde seizoen was weer erg goed. De laatste twee episodes die ik nog open had staan waren ook weer een sterk slot stuk. Stahl die weer lekker los gaat, enkele storyline twists en de finale is grandioos. Heelijk hoe je toch constant weer verrast wordt en het plaatje in een ander daglicht komt te staan. Die brief transitie ook, briljant . Muziek blijft echt top. Met zo'n einde is het lastig om te blijven wachten tot het vierde seizoen gereleased wordt maar hopen dat ik het vol hou.

Volgens mij zijn ze al aardig op weg inmiddels toch? Er van uit gaande dat dit seizoen ook (maar) 13 afleveringen telt.

Ik wacht altijd op de dvd/blu-ray release.

Vanavond word aflevering 4 uitgezonden in Amerika. Zo heel erg op weg zijn ze dus nog niet. Meestal worden die afleveringen in HD kwaliteit geupload overigens, dus om de beeld kwaliteit hoef je niet op de officiele release te wachten.

Die HD tv releases zijn nog wel iets anders dan 1080p Thorak .

Oke, dacht dat ze al iets verder waren. Jammer.

Ik wacht gewoon tot alles is uitgekomen en download dan de hele mikmak. HD vind ik in dat geval goed genoeg.

Zojuist de Pilot gezien, ben erg benieuwd hoe het verder gaat. Erg sterk begin. Hou normaal gesproken helemaal niet van series met een serieuze ondertoon, maar deze heeft net dat 'randje' waardoor het me weer aanspreekt.

Pffff net S04 E07 gezien, dit is zeker het beste seizoen tot nu toe! De afgelopen afleveringen zitten echt vol aktie en spanning!
Dat ik bij seizoen 3 nog begon te twijfelen over het verloop van de serie... dat is nu echt in één klap van tafel geveegd!

Netjes Thorak. Dat geeft me hoop, als het seizoen klaar is eens aan beginnen.

Ik heb er nu ook spijt van dat ik niet tot het eind van de serie gewacht heb, nu zit ik iedere week weer te wachten voor ik weer verder kan.

Bij een serie als SoA en andere serie met een story arc door heel het seizoen heen kan ik dat ook niet opbrengen. Sterkte ermee .

Thorak schreef:
Ik heb er nu ook spijt van dat ik niet tot het eind van de serie gewacht heb, nu zit ik iedere week weer te wachten voor ik weer verder kan.

Ik heb er geen last van, er zijn nog zat andere TV-series om naar te kijken en om de week door te komen. Zoals Homeland, The Walking Dead, Bones, Terra Nova, Sanctuary, Nikita, enz.
Ik kom bijna niet meer toe aan films

Met The Walking Dead heb ik dat ook, althans in mindere mate. Dit seizoen vind ik minder boeiend als het eerste.

Wow het liep al een tijdje naar de gebeurtenis aan het eind van deze aflevring toe, maar dat het ook daadwerkelijk zou gebeuren verraste me toch wel! Nu gebeurden er wel vaker dingen die niet bleken te zijn wat je dacht, maar de laatste scène van ep.12 was toch redelijk overtuigend! Nu ben ik helemaal benieuwd wat ep. 13 en 14 gaan brengen en eventueel seizoen 5 (als die er komt)!

Ben 2 weken bezig en ben aangekomen bij seizoen 4. Moet zeggen 1 & 2 zijn echt goed, 3 vind ik wat minder. Ben benieuwd wat 4 gaat worden, begin er vanavond aan. Moet wel zeggen dat ik The Sopranos veel beter vind.

Echt helemaal verslaafd aan deze serie. Ik ben nu halverwege seizoen 4 en het is ongelofelijk spannend.

Luppie00 schreef:
Moet wel zeggen dat ik The Sopranos veel beter vind.
Pannekoeken zijn lekker, maar ik hou meer van vrouwen.
Wat hebben de Sopranos nou met Sons of Anarchy te maken? Compleet ander soort serie van hele andere makers...

Thorak schreef:
(quote)
Pannekoeken zijn lekker, maar ik hou meer van vrouwen.
Wat hebben de Sopranos nou met Sons of Anarchy te maken? Compleet ander soort serie van hele andere makers...

Ja klopt, alleen zag ik eerder in dit topic al een vergelijking. Dus ik dacht, ik ga ook even vergelijken.

Momenteel halverwege seizoen 4 en wow! De serie wordt alsmaar beter. Inmiddels mijn favoriete series Prisonbreak en 24 ingehaald. Geniaal!

Topserie!

Op de Facebookpagina van de serie word net bekend gemaakt dat er nog minstens twee seizoenen bijkomen!

Mocht de serie het niveau vast kunnen houden is dat natuurlijk geweldig nieuws!

Ik heb het nu net ook gelezen, daar wordt een mens blij van!

Nog niet zo lang geleden (ben nu bij het einde van seizoen 2) en ik vind het heerlijk.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:34 uur

geplaatst: vandaag om 15:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.