menu

Overig / Televisie / Sons of Anarchy

zoeken in:
Iemand bekend met de serie Sons of Anarchy, over het wel en wee van een motorbende in een gehucht in Amerika.
Seizoen 1 is afgelopen en er zijn 13 afleveringen uitgezonden.
Keihard drama met in de hoofdrollen oa. Ron Perlman (Hellboy) en Katey Sagal (married with children) en verder nog wat bekende gezichten.
Wat mij betreft mogen ze het uitzenden op de nederlandse tv, goede serie.

Mijn interesse is er zeker naar, maar helaas ben ik iets te verzadigd met de series die ik tegelijkertijd volg. Daarbij wacht ik vaak een seizoen of 2-3 af of de serie daadwerkelijk de potentie heeft om door te gaan. Zoveel gecancelde series werkt nogal ontmoedigend.

ik heb afgelopen nacht de serie voor een deel gezien op me werk waarna ik hem ben wezen opzoeken op internet met succes. ik ben hem nu binnen aan het slepen. wel een top serrie

Meesterlijke serie, nog niet helemaal ontdekt lijkt het door veel mensen maar erg de moeite waard! Soort Sopranos met bikers, haalt best wel een beetje dat niveau durf ik soms te zeggen.

Ik vind het een hele leuke serie om te kijken. Genoeg spanning en vind het verhaal erg goed uitgewerkt.

Donkerwoud schreef:
Mijn interesse is er zeker naar, maar helaas ben ik iets te verzadigd met de series die ik tegelijkertijd volg. Daarbij wacht ik vaak een seizoen of 2-3 af of de serie daadwerkelijk de potentie heeft om door te gaan. Zoveel gecancelde series werkt nogal ontmoedigend.

Vind het ook een leuke serie, maar vind het juist jammer dat er van die series altijd 3 seizoenen uitkomen, ze worden namelijk altijd uitgemolken!
Maar het is inderdaad ook frustrerend als je naar iets kijkt waar geen einde aan komt, zoals het geval was bij Invasion, Jericho en Daybreak!

Heb nu de twee seizoenen volledig bekeken en ik ben 100% fan. Spanning van het hoogste niveau, actie, mooie one-liners en ook nog een boodschap proberen mee te geven, knap werk.
Kan me ook helemaal vinden in de vergelijking die wordt gemaakt met the sopranos (dit was ook de eerste gedachte die bij me opkwam). Het is ook één van die series waar als je begint te kijken je niet kunt stoppen, het is bijna dwangmatig .
Vind ook seizoen 2 beter dan seizoen 1 en dat bewijst dat het de goede richting opgaat. Er komt ook nog een seizoen drie met als Original Air date in america september 2010. Hopelijk wordt de lijn van de twee vorige seizoenen doorgetrokken, maar daar twijfel ik niet aan.
Een absolute aanrader !!

Ride into this world!

Net het 1ste deel van seizoen 3 gezien......en ik daarin wordt zeker de lijn van de eerste 2 seizoenen doorgetrokken.

Eigenlijks is het nog te vroeg om te zeggen, maar vaak met eerste afleveringen van zijn het net oude diesels. Het 1ste deel heeft in ieder geval wel weer een goed einde.

deze week duurt me nu in ieder geval al weer te lang

Ja begon niet sterk, serie heeft misschien ook iets teveel storylines opgezet waardoor het iets te soaperig word. Maar het einde van Ep1S3 liet weer zien welk niveau het kan halen, ga weer lekker genieten.

Eerste episode van seizoen 3 was weer super goed!

Amel M.
Lekker begin van Season 3

Macmanus schreef:
, serie heeft misschien ook iets teveel storylines opgezet waardoor het iets te soaperig word.

Net deel 2 gezien, je kon hier wel eens gelijk hebben.
Misschien iets soaperig, maar zeker teveel storylines.

De zoektocht naar Abe (inclusief de Ieren), Het hele wanted verhaal met gemma en dan nog eens de misschien opkomende oorlog met The Mayans ( kon het engels soms slecht verstaan)

Het zal wel goed komen, maar het is zeker wel veel voor een begin.

iig weer een leuke aflevering, en genoeg stof voor een knallend 3e seizoen

soort goede tijde slechte tijden , maar dan : goede motors slechte motors(A)
hahah
wat ik tot nu toe heb gezien vond ik leuk .. en zeer spannent en boeiend ...
een potensiele verslaving is geboren (A)

Vanaf 21 november op RTL7.

Erg goede serie. Ik ben in 2 dagen tijd bij seizoen 2, aflevering 5 aangekomen.
Toch hoop ik dat seizoen 3 het laatste seizoen wordt, dit lijkt me echt zo'n serie die teveel in herhalingen gaat vallen en aan kwaliteit gaat verliezen na deze seizoenen.

Anders dan Macmanus vindt ik het echter niet bij The Sopranos halen, maar dat zegt meer over The Sopranos...

606
Ben benieuwd, ga het zeker volgen.

Inmiddels bij seizoen 3 episode 5 aangekomen, de serie word steeds harder en grimmiger en daarmee ook wel beter. De serie kijkt heel vlot weg en gaat me nog zeker niet vervelen. Mischien toch maar nog een paar seizoenen

606
Eerste 2 afleveringen waren goed, mooi begin van een serie die ik graag ga volgen.

Echt een geweldige, ruige serie. Elk aflevering is om te genieten.

Woensdagavond, 1 december 2010, was de laatste aflevering van seizoen 3 op de Amerikaanse buis en wat was die weer retespannend. Er komt een seizoen 4, en deze begint waarschijnlijk in september 2011

WAT??? September 2011 pas?? Pfff da's nog lang wachten.
Ik heb zelf nog nergens iets gelezen over een seizoen 4 trouwens...
Zolang er op IMDb nog iets over staat ga ik ervan uit dat het er nog niet aan zit te komen, ze zijn er daar normaal gesproken alrijd vrij snel bij met betrouwbare informatie

Ik ben wel blij dat Stahl eindelijk dood is!

606
Aflevering 3 en 4 waren weer erg goed, vooral 4 had een mooie scene.

JVD
Heb net de laatste aflevering van seizoen 3 gezien....binnen 2 weken alle 3 de seizoenen afgekeken.

Een serie die toch wel steeds beter wordt. Ik weet niet of er een 4e seizoen gaat komen, maar de serie laat je zeer zekers hopen van wel....wat een einde zeg....pffff, goed gedaan hoor!!

Ondanks dat de serie soms wat 'soap' achtig geschreven is, blijft het boeien....

Wat wel een probleem kan worden voor een evt. 4e seizoen is de hardheid van het geheel.....de serie wordt alleen maar harder en harder....De stad Charming verandert binnen 3 seizoenen van een redelijk rustig stadje in een enorm slagveld.....

Al met al.....er is niet één acteur die irriteert of je niet boeit.....van mr. Hellboy tot Peggy Bundy

Zelfs Stephen King heeft ergens nog een klein bijrolletje....zéér vermakelijk!!!!!!

Allemaal goed gecast!!!

4 sterren als ik ze kon geven.......alleen Dexter zou 5 sterren van me krijgen...hèhèhè

JVD schreef:
Heb net de laatste aflevering van seizoen 3 gezien....binnen 2 weken alle 3 de seizoenen afgekeken.

Een serie die toch wel steeds beter wordt. Ik weet niet of er een 4e seizoen gaat komen, maar de serie laat je zeer zekers hopen van wel....wat een einde zeg....pffff, goed gedaan hoor!!
Same here, ook in 2 weken alle 3 de seizoenen gezien!
De twist aan het eind was wel erg gaaf gedaan en erg onverwacht ook.
Toch weet ik niet helemaal zeker of ik op een 4e seizoen zit te wachten, het lijkt me erg moeilijk om deze lijn vol te houden en het zou erg zonde zijn om de huidige serie te vernaggelen...

Thorak schreef:
WAT??? September 2011 pas?? Pfff da's nog lang wachten.

Haha inderdaad, is lang wachten. Maar elk eerste aflevering van een seizoen begint in september. Dus ik vermoed dat het met seizoen 4 het niet anders zal zijn.

Thorak schreef:
Ik heb zelf nog nergens iets gelezen over een seizoen 4 trouwens...
Zolang er op IMDb nog iets over staat ga ik ervan uit dat het er nog niet aan zit te komen, ze zijn er daar normaal gesproken alrijd vrij snel bij met betrouwbare informatie

Ja vind ik ook vreemd. Want op Wikipedia staat het er al, en op een fansite ook...

Thorak schreef:
Ik ben wel blij dat Stahl eindelijk dood is!

Haha ik ook. Wat een kreng was dat, maar ze speelde haar personage wel zeer goed

Thorak schreef:
Toch weet ik niet helemaal zeker of ik op een 4e seizoen zit te wachten, het lijkt me erg moeilijk om deze lijn vol te houden en het zou erg zonde zijn om de huidige serie te vernaggelen...

Oh, ik denk dat er nog heel wat staat te gebeuren. Dit denk ik mede door de einde van seizoen 3, de dood van Jackson zijn vader bijvoorbeeld

Jawel, met het verhaal kunnen ze nog genoeg doen, daar zal het niet aan liggen. Maar kunnen ze het ook interessant houden zonder dat het te veel herhaling gaat word en? Eigenlijk gebeurd er nu ook al 3 seizoenen hetzelfde, dat gaat op een moment tegen staan...

606
Aflevering 5 was weer een mooie aflevering, een stukje was best hard.
Het gebeuren met die rug op het laatst wow dat moet zeer doen.

Voor mij was seizoen 3 toch de mindere. Waar in de eerste 2 seizoenen nog veel drama met actie werd gecombineerd, was het hierin alleen maar drama. Niet verkeerd verder. Maar na 2 knallende seizoenen verwachte ik persoonlijk dat die lijn werd vastgehouden. Maar eerlijk is eerlijk, de season final was om te smullen.

S1: 5*
S2: 4.5*
S3: 3.5*

606
Mooie aflevering gister, met aantal zeer goede scenes.

Heb seizoen 1, 2 en een deel van 3 gezien. Elke aflevering heeft een eigen boodschap. In het begin lijkt het een onsamenhangend zooitje. Seizoen 1 was verfrissend en goed te doen. Pas bij seizoen 2 werd de serie naar mijn idee écht goed. Het verhaal is helder en de soms erg verrassend. Als je goed oplet bij de film, loop je wel tegen wat foutjes aan. Soms een tikkie overdreven. Over het algemeen een goede serie voor heel wat film/serie-liefhebbers. Romantiek, drama, actie en humor zit er allemaal in. Hij staat in mijn top 10 van beste series! Na een paar afleveringen wil je meer!!

Gast
geplaatst: vandaag om 15:34 uur

geplaatst: vandaag om 15:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.