menu

Overig / Televisie / Sons of Anarchy

zoeken in:
Heb zelf ook een afspeellijst gemaakt. Met de beste nummers van de eerste vier seizoenen. Grotendeels dezelfde als die jij ent plaatst Thorak..

Sons of Anarchy - YouTube

What to say about Sons of Anarchy? Well, I was a bit sad after The Sopranos ended but Sons of Anarchy is just as good, if not better.
Charlie Hunnam is a well underrated actor, he's so down to earth. A real English fella.
A shame that he did not keep his own accent, that would've been interesting.

Eerste aflevering van seizoen 5 zojuist gezien en wat een aflevering! Dit seizoen belooft een topper te worden. Er zijn een paar nieuwe personages bijgekomen gespeeld door bekende acteurs, zoals Jimmy Smits

Ben ook heel erg benieuwd naar seizoen 5. De cliffhanger van 4 beloofde natuurlijk al veel goeds dus dat moet wel goed komen.

Ga proberen om te wachten tot ik alles tegelijk kan binnen halen en niet iedere week een aflevering zien want dat ga ik niet overleven. Sowieso nog maandje of twee a drie wachten voor ik begin.

Nieuw seizoen is onderweg!

Dat is wel even schrikken zeg.

Veel schokkender vind ik de ontwikkelingen in aflevering 3, die gaan de serie voor mij een héél stuk minder interessant maken...

Aflevering 3 van seizoen 5? Doel je op (niet lezen als je niet seizoen 5 bedoelde) de dood van Ope? ..

Net seizoen 1 afgekeken. In het begin vond ik dat het niet echt ergens heen ging (te veel losstaande gebeurtenissen) maar vanaf het moment dat Opie en Bobby verdacht worden van de moord op hefner gaat het de goede kant op, vond de laatste paar afleveringen dan ook erg sterk, hopelijk dat ze dat de komende seizoenen vast kunnen houden.

Inland Rabbit schreef:
Aflevering 3 van seizoen 5? Doel je op (niet lezen als je niet seizoen 5 bedoelde) de dood van ...? ..
Ja...

Outblasty schreef:
Net seizoen 1 afgekeken. In het begin vond ik dat het niet echt ergens heen ging (te veel losstaande gebeurtenissen) maar vanaf het moment dat Opie en Bobby verdacht worden van de moord op hefner gaat het de goede kant op, vond de laatste paar afleveringen dan ook erg sterk, hopelijk dat ze dat de komende seizoenen vast kunnen houden.
Seizoen 3 vond ik een dipje in de serie, maar daarna gaat het met 4 weer knallen! Seizoen 5 weet ik nog niet, hoewel het nog maar net begonnen is zit er nu al een ultiem minpunt in...

Eerste drie afleveringen van seizoen vijf gezien. Ik baal echt er flink van dat Opie dood is. Was verreweg mijn favoriete personage. Had lekker die Clay of Trager de pijp uit laten gaan. Wat een aderlating dit.

Inderdaad, Trager begint een redelijk irritant figuur te worden, die mag er van mij zo uit!
Ik vind trouwens dat er wel dat de schrijvers steken in het script laten vallen; de 'ontknoping' aan het eind van afgelopen aflevering was totaal geen verrassing. Sterker nog, het irriteerde me dat ik dit al lang wist en er nog steeds 'geheimzinnig' werd gedaan over wie er nu achter de home-invasions zitten... Dit allemaal terwijl je in de slotscène van afl. 1 al ziet wie er achter zitten...

Was toch al een tijdje bezig dat de schrijvers niet meer weten wat ze moeten doen. Kijk het haast plichtmatig omdat het ooit zo leuk was. Maar elk seizoen valt de laatste tijd tegen. Ook deze. Elke keer komt er ook weer een nieuwe criminal lord die opstaat ook. Ook zo stompzinnig hoe Tara eerst heel slim doorheeft hoe Gemma handeld. Maar even later daarna wel mee helpt met vechten en daardoor weer zo dom handeld. Werkt erg matig.

Inderdaad.

Het geflipperkast tussen Gemma en Tara is heel onrealistisch.. dan haten ze elkaar en dan is het weer oke.
Verder zit er dit seizoen niet een lekkere dikke verhaallijn in. Alles is los zand. Per aflevering weer een nieuw verhaaltje.

Tot nu toe verreweg het minste seizoen.

Heb lang gewacht met het kijken van deze serie maar toen ik eenmaal begonnen was ging het erg snel. Er zit zoveel vaart in deze serie. Elk seizoen heeft even tijd nodig om op te bouwen maar ik vind alle seizoenen tot nu toe erg sterk worden naarmate het aantal afleveringen vordert. Ben nu bij S04e08, veruit de sterkste aflevering van dat seizoen tot nu toe. Helaas alweer ben ik alweer bijna bij, hopelijk wordt seizoen 5 net zo goed.

Tot nu ote vind ik seizoen 5 erg chaotisch, er zit niet echt een degelijke lijn in het verhaal en de ontwikkelingen. Het is meer een rode draad en niet veel meer dan dat.
Daarnaast zijn veel personages opeens karikaturen vanzichzelf geworden en ook dat doet de serie geen goed. De geloofwaardigheid is verder te zoeken dan ooit, vandaar dat ze waarschijnlijk er een voormalig president van de Hells Angels NY chapter bij hebben gehaald als figurant (Frankie Diamonds)???
Daarnaast nog een aantal karakters die het eind niet halen...

Tot nu toe vind ik dit een van de beste seizoenen, misschien dat 4 nog net wat beter was. De afleveringen worden nu alleen wel langer Iemand al opgevallen?

Aangezien de seasonfinale zich volgende week aandient ga ik vandaag beginne naan dit seizoen. Wel erg veel zin in. Ook wel benieuwd waar Thorak nou op doelde in aflevering 3. Emma Jean . Zit Ima nog in dit seizoen eigenlijk?

Naomi Watts schreef:
Aangezien de seasonfinale zich volgende week aandient ga ik vandaag beginne naan dit seizoen.

Veel plezier!

Net de seasonfinal gezien, wel goed maar zeker niet de beste van de 5.

Naomi Watts schreef:
Aangezien de seasonfinale zich volgende week aandient ga ik vandaag beginne naan dit seizoen. Wel erg veel zin in. Ook wel benieuwd waar Thorak nou op doelde in aflevering 3. Emma Jean . Zit Ima nog in dit seizoen eigenlijk?
Ik ga er nog niet op in als je het nog niet gezien hebt, maar ik vond het een van de schokkendste momenten van alle afleveringen tot nu toe! En dan bedoel ik echt vanaf seizoen 1 aflevering 1...

Heb het inmiddels al gezien. Inderdaad een kick in the balls, maar vind dit soort schrijfwerk (lovable characters uit de serie schrijven) wel zeer sterk. Erg schokkend, je wordt er ook stil van maar zo toon je wel durf (en veel series durven dit niet). Al was dat wel één van de weinige sterke dingen van dit seizoen. Ben nu bij 509 maar vind het echt een chaos, en ook de personages beginnen steeds meer hun geloofwaardigheid te verliezen.

orbit
Dit kan ik echt niet volgen, zo matig en zulke oninteressante karakters.. Onbegrijpelijk dat dit tot een heuse serie heeft geleid, daarvoor is het allemaal veel te matig en dunnetjes.

Zoveel negatieve reacties hier.. Kan ik me niet bij aansluiten. Vind dit een van de beste recente series. Heb ook weer erg genoten van seizoen 5. Het was inderdaad niet het beste seizoen maar dat kan ook niet meer, dat is voor mij seizoen 4 en dat zal blijven ook. Nu maar weer een jaartje wachten..

.. Rewatch dan maar!

Snap de negatieve reactie ook totaal niet. De karakters zijn juist heel interessant en in elke aflevering gebeurt er tenminste wat. Dat is bij vele soort gelijke series totaal niet zo.

Heerlijke opening van het derde seizoen

Jaja, ik lig achter maar Dexter en Walking dead mag je ook niet zo maar verwaarlozen.

Pfffrtt ja hoor Jax heeft weer een slim plan bedacht. Laat ik net doen alsof ik Chibs overgeef en natuurlijk laten ze me dan alleen en kom ik met mijn silencer even iedereen omleggen! Kolere wat is dit slecht geworden zeg...

Wat is dit seizoen lastig door te komen zeg.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:58 uur

geplaatst: vandaag om 16:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.