menu

Overig / Televisie / De Nieuwe Uri Geller

zoeken in:
Het is voornamenlijk de tering reclame waaraan ik me erger op SBS 6 :

- Het programma begint (Uri Geller in dit geval)
- 1 act
- reclame
- 2 acts
- reclame

enzovoort....

En dan laten ze de hele avond, dezelfde reclamespotjes zien over de zender zelf.

Kai
Gelukkig heeft SBS vandaag aangekondigd om de 5 minuten, reclame te doen van circa 2-3 minuten. Bij tv series als House etc. hetzelfde geldt voor Net5. Ben blij dat ik geen tv serie's op deze zenders volg.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/media/2009/01/iedere_5_minuten_reclame_bij_s.html

The Last
Trouwens, niet alleen die Rob en Emiel van vorig seizoen zeiden dat het allemaal illusie is. Ook Ramana, die destijds gewonnen had, zei dat het niet allemaal 'echt' is.

Lui (crew)
Natuurlijk is het allemaal nep, het is een show. Ik kijk er iedere week weer met plezier naar, het is altijd best vermakelijk. Al mag er wel gezegd worden dat het dit jaar echt amateurs zijn vergeleken met vorig jaar. En dan gebeurd er zomaar een 'ongeluk' waarbij er bijna iemand om het leven komt, dat is natuurlijk allemaal om de kijkcijfers weer omhoog te halen, aangezien ze verloren hadden van X-Factor die 1.4 miljoen kijkers hadden en De Nieuwe Uri Geller (volgens mij) 1.1 miljoen. Ik ben overigens wel nieuwsgierig wie nou The Mask is

The Last
The Mask is dit seizoen ongetwijfeld dé grote publiekstrekker. Maar ik kijk ook elke week hier met plezier naar, erg vermakelijk en samen met een stel vrienden kunnen we er hartelijk om lachen. Vooral 2 weken terug met die vampier (hoe Uri flipte)

stompzinnigheid van de bovenste plank, maar erg erg vermakelijk.

Lui (crew)
Je hebt helemaal gelijk! Al denk ik niet dat Uri echt zo boos was. Ik denk eerder dat het van te voren gepland was (ook om de kijkcijfers om hoog te halen) en dat hij al lang van te voren wist wat hij van plan was. Zo brengt hij nog wat extra spanning in de show. Vooral die reactie van Vincent toen Uri vroeg wat hij ging doen was briljant.

The Last schreef:
Trouwens, niet alleen die Rob en Emiel van vorig seizoen zeiden dat het allemaal illusie is. Ook Ramana, die destijds gewonnen had, zei dat het niet allemaal 'echt' is.

Joh...

Zo'n show heeft geen enkele meerwaarde als het staged is; gauw vergeten.

kos
Naomi Watts schreef:
Zo'n show heeft geen enkele meerwaarde als het staged is; gauw vergeten.

Het heeft sowieso geen enkele meerwaarde. Snap echt niet dat mensen daar naar kunnen kijken.

En al helemaal onvoorstelbaar als je er in gaat geloven. Je denkt toch niet dat de echte Uri Geller special powers heeft of zo. .

Heeft ook niets te maken met special powers maar met persuasion.

The Last
Ik zie het probleem niet.

Dit soort shows hoor je gewoon te bekijken met in je achterhoofd hoe idioot het allemaal wel niet is. Ik vind het elke keer weer grappig om te zien hoe bloedserieus de kandidaten hun 'speciale krachten' oproepen/gebruiken.

Ik vind gelovigen die bidden ook niet grappig. Kan er de humor niet van inzien.

The Last
Ik ben zelf ook gelovig. En het verschil tussen een bepaald geloof en 'speciale krachten' is voor mij erg groot.

Dit is echt het slechtste programma dat ik ooit gezien heb, en het is echt ongelovelijk dat mesnen hier serieus naar kunnen kijken verschrikkelijk, iedereen kan zien dat dit nep is en dan ook nog eens van die verschrikkelijke tweede rangs BNers die ze gebruiken.

Deze pulp hoor je op youtube te plaatsen en niet op TV !!!

Dit is toch gewoon een goochelshow? Waar maken mensen zich druk om zeg.

Dit is toch gewoon een goochelshow? Waar maken mensen zich druk om zeg.

Bij een illusionist vraag ik me meestal toch af, what the fuck hoe doet die flikker dat toch.
Als ik naar de TV kijk of weet ik ook wel dat veel in scene gezet is, de media geloof ik ook niet alles van.
Maar dit is echt niet normaal ik vind me zelf niet de slimste, maar het niveau va deze show is echt niet normaal, als je kinderen onder de twaalf hier naar wil laten kijken oke iedereen kan toch zien dat als die tweede rang BNers mee spelen, het is gewoon een bar slecht programma en ik kan er gewoon nmet mijn kop niet bij dat mensen hier serieus een avond voor gaan zitten.

Mescaline (moderator)
Programmas als deze scoren goed.. omdat de gemiddelde hollander nogal veel wilt geloven.. heb ik het idee..
Maak er wat poespas omheen.. zet een kop van patty brard erin.. en de mensen gaan kijken.. why?? geen flauw idee.. vind het allemaal maar commerciele crap.. en uri gellar is hoogst irritant..

IcU
Ik vind het wel een grappig programma. Ik kan me er wel mee vermaken.

Programmas als deze scoren goed.. omdat de gemiddelde hollander nogal veel wilt geloven.. heb ik het idee..

Nee je kan mij niet vertellen dat volwasse mensen dit geloven, dit kan echt iedereen zonder moeite doen.

Maak er wat poespas omheen.. zet een kop van patty brard erin.. en de mensen gaan kijken.. why?? geen flauw idee.. vind het allemaal maar commerciele crap.. en uri gellar is hoogst irritant..

Ik weet wat je bedoeld, dat nep gedoe van Uri Geller dat hij kwaad wordt omdat die vampier bloedzuigers op eet ook zo doorzichtig.
Ik zag zelf Dries Roelvink na afloop bedenkelijk kijken waar ben ik in godsnaam mee mee bezig.
En dan ook nog dat belachelijke masker alsof niemand in weet wie het is

Ik snap helemaal niet waarom mensen zoals Patty Brard op TV komen, dat geldt trouwens ook Gerard Jolink verschrikkelijke mensen.

Ik heb het net even opgezocht en ze scoren al onder de miljoen kijkers nog steeds veel ste veel, maar ja ik heb nu drie acts gezien verdeeld over twee shows, en gelukkig hoef ik er niet naar te kijken.

Ik vind het wel een grappig programma. Ik kan me er wel mee vermaken.

Veel plezier

Mescaline (moderator)
Precies Taken!
WIe zit er dan eigenlijk onder het masker?:P hans klok?;)

Gerard Joling.. Gordon.. & Henk jan Smith heeft ook zo irritant hoofd..
Maarja.. Sbs6 is gewoon niks meer.. kijk ik liever life & cooking ofzo.. dat is nog leuk gemaakt
Waarom gaan programmas als laat ze maar lachen.. en boobytrap van tv?!! dat zijn nou vermakelijke programmas!

IcU
Mescaline schreef:

Waarom gaan programmas als laat ze maar lachen.. en boobytrap van tv?!! dat zijn nou vermakelijke programmas!

Binnekort een nieuwe serie Bananasplit met het mega talent Frans Bauer

WIe zit er dan eigenlijk onder het masker?:P hans klok?;)

Lijkt me een beetje sterk dat het iemand met talent zoals Hans klok is, ik las gister wel een stukje in de Telegraaf dat het vermoedelijk John De Mol zou kunnen zijn (:D Wie is de Mol), ze hadden de ogen en wallen vergeleken en ze kwamen overeen.

Gerard Joling.. Gordon.. & Henk jan Smith heeft ook zo irritant hoofd..
Maarja.. Sbs6 is gewoon niks meer.. kijk ik liever life & cooking ofzo.. dat is nog leuk gemaakt

Life & Cooking is wel een gezellig en vermakelijk programma om naar te kijken.
Gerard Joling is gewoon een vreselijk persoon om naar te kijken luisteren of wat dan ook, die (vent) moeten ze echt van de buis aftrappen.

Taken schreef:

Gerard Joling is gewoon een vreselijk persoon om naar te kijken luisteren of wat dan ook, die (vent) moeten ze echt van de buis aftrappen.

Zit Gerard dan niet elke week in Life and Cooking ?

Zit Gerard dan niet elke week in Life and Cooking ?

Kijk het niet zo vaak, maar als hij er is is het een groot irritatie punt.

Taken schreef:
(quote)

Lijkt me een beetje sterk dat het iemand met talent zoals Hans klok is, ik las gister wel een stukje in de Telegraaf dat het vermoedelijk John De Mol zou kunnen zijn (:D Wie is de Mol), ze hadden de ogen en wallen vergeleken en ze kwamen overeen.

(quote)

Oh boy..
Een 'gezellig' programma? De term alleen al doet me al jeuk krijgen op plaatsen waar ik het niet wil hebben.
Gezellig, as in: Met een lekker huispak aan, beentjes opgetrokken en een schaaltje kaasknabbels voor je neus lekker kijken?

U.Geller was net bij Carlo en Irene.
Hij ging iets tekenen en daarna mocht de kijker thuis diep in zijn ogen kijken en raden wat hij getekend had.

En verdraaid ik had het het goed. Ik zat te twijfelen tussen een driehoek of een rondje en besloot ineens een huis te nemen.

Antwoord was een huis!

Stomtoevallig misschien, mja.

Had hij dat bij Jensen een jaar of wat geleden ook al niet gedaan?

Misschien een verdrongen herrinering in dat geval.

Erwinner schreef:
U.Geller was net bij Carlo en Irene.
Hij ging iets tekenen en daarna mocht de kijker thuis diep in zijn ogen kijken en raden wat hij getekend had.

En verdraaid ik had het het goed. Ik zat te twijfelen tussen een driehoek of een rondje en besloot ineens een huis te nemen.

Antwoord was een huis!

Stomtoevallig misschien, mja.

Google even en je kunt binnen een minuut of tien alle trucs -dus echt alle trucs- precies nadoen.
Nu nog even een zooitje imbecielen vinden die in jouw trucs zullen trappen en je kunt rijk worden.

Vooruit, eentje dan. Brhh, oeeehh..waaauuww.. mental mental!

Ik kan je gedachten beïnvloeden - net als Uri Geller | Pink Bullets

robertus65
SBS6 is toch zo'n beetje het afvoerputje waar iedere uitgerangeerde debiel terecht kan.

Don Dijk
Haha. Geweldige reacties op deze vreselijke kermisshow.
Wie heeft trouwens die act gezien met die lamp in de eerste uitzending? Dat ie lamp ''opeens'' aanging toen die BN-er erover wreef??

Gewoon te bestellen op Internet hoor:

Magic Light Bulb :: Novelties, Jokes - Gags :: Our Magic Shop :: MagicKits.com Magic Shop

Ik vind die Vincent wél cool trouwens, lekker satanisch enzo.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:57 uur

geplaatst: vandaag om 04:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.