menu

Overig / Televisie / De Nieuwe Uri Geller

zoeken in:
Ikzelf vind het een hele vermakelijke Vrijdagavond show. Het lijkt me sterk dat hij weer meedoet, maar ik vind The Mask nogal op Ramana lijken, vooral toen ik z'n cap afdeed...

Nou ik vind het een walgelijk programma. Dat die deelnemers en Geller, goochelaars, zich voordoen als mentalisten is erg irritant maar die verschrikkelijke SBS opklopperij is echt tenenkrommend. SBS 6 bewijst maar weer eens dat het de meest verwerpelijke zender in mijn zenderpakket is.

Mescaline (moderator)
Is idd een onzin programma.. waar ik me iedere x weer aan erger..
En dan vooral aan patti brard.. pff wat een wijf is dat zeg..
En Uri gellar die al vaak genoeg door de mand is gevallen.. heel het sbs6 gebeurden is niksmeer

Patty Brard is tof.

Zolang ze haar mond houd ja.

Kai
Het meest vreselijk zijn die zinnen als;

- "Nu al het meest spraakmakende programma van 2009".

- "De meest hilarische tv fragmenten".

- "Nederland heeft massaal gestemt" ( )

- "... is in heel Nederland het gesprek van de dag"

- "... de grootste talentenjacht ooit"

Inderdaad verschrikkelijk. Die SBS gasten hebben zichzelf hoog (heel hoog) zitten.

Heeft iemand overgens nog een lepel op de tv gelegt om te testen of tie dan echt naar je hoofd vliegt, of hem mentaal proberen te buigen? Bij mij lukte het namenlijk niet.

niethie schreef:
Bij mij lukte het namenlijk niet.

Dat is namenlijk onmogelijk.

Hannibal schreef:
(quote)

Dat is namenlijk onmogelijk.

Weet je dat zeker?

Ik vermoed dat je gelijk hebt. Maar zeker weten doe ik het niet.

combi
Erwinner schreef:
(quote)

Weet je dat zeker?

Combi ook lekker gissen in het duister?

Heb dit één keer gezien. Wel grappig, vooral omdat er ineens allemaal lepels door de huiskamer vlogen. Voor de rest niet veel bijzonders

Zien jullie wel!

combi
Erwinner schreef:
Combi ook lekker gissen in het duister?
kom op man, je lijkt me nuchter genoeg!

combi
Erwinner schreef:
Zien jullie wel!
right

Tss, echt hoor. Ik heb 't opgenomen. Waarschijnlijk komt mijn filmpje volgende week in de uitzending.

HarmJanStegenga schreef:
(quote)

Tss, echt hoor. Ik heb 't opgenomen. Waarschijnlijk komt mijn filmpje volgende week in de uitzending.

Ik nam je eigenlijk niet serieus, en nog steeds niet. Filmpje afwachten dan maar.

Erwinner schreef:
Ik nam je eigenlijk niet serieus, en nog steeds niet. Filmpje afwachten dan maar.

Tsjah, wacht jij het filmpje maar lekker af dan...

combi
HarmJanStegenga schreef:
(quote)

Tsjah, wacht jij het filmpje maar lekker af dan...
dan raak ik er nog niet van onder de indruk.

combi
verleden jaar gekeken allemaal nep!

dit jaar no way

Die Rob en Emiel hebben zelf gezegd dat het allemaal trucs zijn. Vorig jaar was nog wel geinig, maar nu is het niets meer. Wel enorm goede truc van hen vorig jaar dat Rob meteen kan opnoemen wat Emiel bij iemand uit het publiek aanwijst of pakt, zonder iets te zien. Geniale truc.

combi schreef:
dan raak ik er nog niet van onder de indruk.

Nou zeg... het was toch een heel gedoe met al die touwtjes.

AHWA
Spetie schreef:
Die Rob en Emiel hebben zelf gezegd dat het allemaal trucs zijn. Vorig jaar was nog wel geinig, maar nu is het niets meer. Wel enorm goede truc van hen vorig jaar dat Rob meteen kan opnoemen wat Emiel bij iemand uit het publiek aanwijst of pakt, zonder iets te zien. Geniale truc.

Vraag me toch af hoe ze dat dan deden? Dat ze een volgorde hadden ingestudeerd of zo

Dat laten ze in de volgende aflevering van opgelicht zien, hoe ze dat deden.

AHWA schreef:
(quote)

Vraag me toch af hoe ze dat dan deden? Dat ze een volgorde hadden ingestudeerd of zo

Ja ik heb het me ook afgevraagd. Ze hebben hem ook eens bij Jensen laten zien destijds. Maar een volgorde kan niet, want mensen mochten soms zelf wat pakken en laten zien. Erg leuke truc, al zeg je als je hem door hebt waarschijnlijk ook oh is dat nu alles, zoals met zoveel trucs eigenlijk.

Ze zitten allemaal in het complot, het hele publiek is afgelopen week opgepakt door Peter R. de Vries.
Ze moeten allemaal bij Patty Brard in één cel!

Hannibal schreef:
Ze zitten allemaal in het complot, het hele publiek ik afgelopen week opgepakt door Peter R. de Vries.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:40 uur

geplaatst: vandaag om 06:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.