menu

Overig / Televisie / De Nieuwe Uri Geller

zoeken in:
Nee hoor, was echt. Is en blijft toptelevisie.

Nu zowat iedereen zeker weet dat The Joker, Andrew Melia is is er nu ene She-Mask. Ik vind dat het programma langzaam echt begint te leunen op apparte typetjes.

Lui (crew)
Andrew Melia is gewoon ingehuurd door SBS en de She-Mask is ook gewoon gevraagd mee te doen. Net zoals vorig jaar Hayashi gevraagd is om voor de Mask te spelen.

Ik heb het dit seizoen eigenlijk nog geen enkele keer gezien.. vraag me ook af of het de moeite waard is om het op uitzendinggemist te gaan kijken.

606
kijk het niet geloof er niks van heel die geller

Ich bin Derrick
Elineloves schreef:
Ik heb het dit seizoen eigenlijk nog geen enkele keer gezien.. vraag me ook af of het de moeite waard is om het op uitzendinggemist te gaan kijken.

Het is absoluut aan te raden, fantastische acts zitten er tussen.

Gisteren won 'The Joker' De Nieuwe Uri Geller 2010.

(afbeelding)

Achter The Joker bleek zoals al verwacht werd, de britse Goochelaar Andrew Melia schuil te gaan. In de finale kwam hij opdagen als half Joker half Andrew en liet tijdens de uitslag Sudesh, Nuno, She Mask en Rinke achter zich.

(afbeelding)

De She Mask bleek illusioniste Sittah te zijn die al lange tijd met Hans Klok samen werkte. Ze wilde eerst als zichzelf meedoen aan de show, maar ze had dan waarschijnlijk geen kans omdat ze al een beetje ervaren en bekend was.

(afbeelding)

Ik vond het een geslaagde finale met leuke acts en zeker een terrechte winnaar. Natuurlijk geloof ook ik niet in deze 'boven natuurlijke krachten' maar ik vond het wel een vermakelijke show.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:32 uur

geplaatst: vandaag om 14:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.