• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.873 films
  • 12.195 series
  • 33.961 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.935 gebruikers
  • 9.369.455 stemmen

Meest irritante / slechte reclame?

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

sinterklaas schreef:

Ik denk nu in een half uur tijd al iets van 50 keer die Belsimpel-spot op Youtube gezien te hebben...

Je kunt op YouTube specifieke reclames blokkeren binnen YouTube zelf (zonder adblocker).

Je kunt ook thema's met - aanmerken, zodat je sowieso minder telefoonbedrijven reclames krijgt.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Appointment Twins:

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Pasen is de opvolger van de kerstspot waarin een gezin met rugzak wordt geterroriseerd door een mens in de keuken. Het stukje met de tienurdochter hebben ze, op tv dan, eruit geknipt omdat ze wel erg onsympathiek is neergezet. Jammer dat ze die stem van die man met die snor uit de luizenmoeder erin houden (tuurlijk wel) met zijn kiloknallers en treetjes bier. wat een lnl is dat zeg.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

mikey schreef:

wat een lnl is dat zeg.

Is dat een nieuwe uitdrukking, of wou je lul zeggen.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

dat laatste

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Haha

Ik had zijn stem niet herkend. Ik erger me niet aan hem.

Vind je de Paasreclame van AH wel leuk?

Ik ben fan van Randy Fokke. Alleen is ze in deze spotjes veel te kleurloos t.o.v. de sketches van Sluipschutters.

Die moeder is erbij verzonnen voor het komische effect, maar Randy Fokke kan veel grappiger zijn alleen mag dat nu niet vanwege het script.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

kappeuter schreef:

Ik had zijn stem niet herkend. Ik erger me niet aan hem..

Ik haat hem, intens zelfs. Die AH reklames vind ik wel okay ook al irriteert het me ergens dat AH dat burgerlijke aanprijst zoals een groot gezin en zo. En het irriteert me dat Ahold mega winsten maakt. Maar ja hun zelfscanners (waar ik ook op tegen ben want ik wil service) vind ik soms best handig en snel.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8277 stemmen

Heeft nog niemand deze genoemd:

[embed]https://lbbonline.com/work/63910 [/embed]

Wat een mongolenreclame, zeg!

Over mongolenreclame gesproken: die met dat toverende jongentje en dat downmeisje dat de tv op freeze zet slaat ook werkelijk nergens op!

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

mikey schreef:

(quote)
Ik haat hem, intens zelfs. Die AH reklames vind ik wel okay ook al irriteert het me ergens dat AH dat burgerlijke aanprijst zoals een groot gezin en zo. En het irriteert me dat Ahold mega winsten maakt. Maar ja hun zelfscanners (waar ik ook op tegen ben want ik wil service) vind ik soms best handig en snel.

AH is altijd burgerlijk geweest, het is de supermarkt voor de grote gemeenschappelijke deler en zal nooit hip worden, hoeveel apps, tiktok of wat je er ook tegenaan gooit.

Overigens vind ik die moeder verschrikkelijk met dr grafstem. Randy Fokke was leuk bij de slimste mens, maar de reclames kunnen me gestolen worden.

Wat vinden jullie dan van de reclame van Karwei met dat androgyne irritante kind?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Curry schreef:

AH is altijd burgerlijk geweest, het is de supermarkt voor de grote gemeenschappelijke deler en zal nooit hip worden, hoeveel apps, tiktok of wat je er ook tegenaan gooit.

Ik denk ook juist dat ze burgerlijkheid willen uitstralen. Als ze elitesupermarkt uitstralen haakt een deel van de massa af.

Overigens vind ik die moeder verschrikkelijk met dr grafstem. Randy Fokke was leuk bij de slimste mens, maar de reclames kunnen me gestolen worden.

Die moeder ken ik van de VPRO kinderserie Roos en haar Mannen.

Daar was ze best grappig.

Ben het er wel mee eens dat het een totaal overbodig karakter is.

En dat Randy Fokke vrij kleurloos is in de AH reclames. Wel sympathiek, maar ze heeft amper tekst.

Maar goed, de Jumbo reclames zijn ook erg voorspelbaar.

Wat vinden jullie dan van de reclame van Karwei met dat androgyne irritante kind?

Nog niet gezien denk ik.

mjk87 (moderator films)

• 14512 berichten
  • 4509 stemmen

mikey schreef:

En het irriteert me dat Ahold mega winsten maakt.

Zonder al te veel te willen afwijken, dit is iets dat je vaker hoort maar enorm meevalt. Een paar miljard winst klinkt als heel veel, maar die marges van Ahold liggen ergens rond de 4% (in Europa nog wat lager, in de VS wat hoger). ASML bijvoorbeeld heeft een winstmarge van rond de 30%.

Nu is voedsel wel wat belangrijker dan een computerchip maar een nog lagere marge mondt al snel uit in communisme als in: supermarkten mogen geen winst maken. En van mij mag een bedrijf best winst maken, zeker als die zo bescheiden is. Die marge is ook al jaren redelijk hetzelfde (in 2022 iets lager dan 2021), ook toen er geen zelfscankassa's waren. Ergo: zonder zelfscan zouden je boodschappen gewoon nog duurder worden (en terecht, tenzij je richting een nationalisatie van de voedselketen wil).

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Harry Piekema is in het afvoerputje beland van reclames:

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

mjk87 schreef:

Zonder al te veel te willen afwijken, dit is iets dat je vaker hoort maar enorm meevalt. Een paar miljard winst klinkt als heel veel, maar die marges van Ahold liggen ergens rond de 4% (in Europa nog wat lager, in de VS wat hoger). ASML bijvoorbeeld heeft een winstmarge van rond de 30%.

intussen..... ben ik persoonlijk gestopt met ahold/ ah aankopen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

mikey schreef:

intussen..... ben ik persoonlijk gestopt met ahold/ ah aankopen.

Aha

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

Tv reclames ontloop ik allemaal tegenwoordig.

Helaas radio reclames niet door het werk en ik word echt gek van die pedante reclame van Specsavers met dat antwoordapparaat met een zogenaamd goedbedoeld advies van een man of vrouw (er zijn 2 versies) om naar je gehoor te gaan laten kijken ("Ga eens wat aan je gehoor doen MAN")

Voor deze reclame zou je bijna slechthorend willen worden

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

Die '15 miljoen mensen' reclame van Appelsientje met Roxeanne Hazes.

Dan stropen we de mouwen,

bouwen bruggen met elkaar,

zetten we de schouders eronder

en vinden we niks raar

zum kotzen

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ebenezer Scrooge schreef:

Die '15 miljoen mensen' reclame van Appelsientje met Roxeanne Hazes.

Dan stropen we de mouwen,

bouwen bruggen met elkaar,

zetten we de schouders eronder

en vinden we niks raar

zum kotzen

Ja vreselijk, lijkt wel ene Blöf nummer. Van die cliché teksten...

Maar ik vind Roxeanne Hazes ook mega irritant met die Olay (met retinol!) reclame.

Ze past helemaal niet bij die reclame met haar aso bakkes.

Ebenezer Scrooge

• 2150 berichten
  • 3092 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Ja vreselijk, lijkt wel ene Blöf nummer. Van die cliché teksten...

Maar ik vind Roxeanne Hazes ook mega irritant met die Olay (met retinol!) reclame.

Ze past helemaal niet bij die reclame met haar aso bakkes.

aso bakkes hahaha

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Odido reclame op YouTube die mijn woonplaats uitspreekt. Zo irritant.

Ik snap dat de techniek zo ver is maar ik houd niet van big brother reclames.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8277 stemmen

Alle reclames zijn irritant, maar voor mij zijn de volgende de ergste:

- alle recames met begeleidende stem met zo'n kak-R. Bierjrjtje, mir ipv meer (MIR is een Russisch ruimtestation!), hiejrrr, Gatvejrrr! Kakkejdekak!

- Die Heineken reclame met die toerist: waar in godesnaam benoemt men in Nederland een biertje/pilsje als BIERKE? Een of ander achterlijk gehucht in Limburg ofzo?

- Die reclames over urineverlies of vaginale schimmels? Dames hier op MM: praten jullie ècht tijdens jullie koffie- en theekransjes over dit soort dingen? ('O, ik heb de laatste tijd zo'n jeuk aan mijn kut! Wellicht heb je een vaginale schimmel? Heb je al eens aan Clandestino gedacht??? Douw je er zo in en in vijf minuten: weg jeuk!')

- Van die superslecht nagesynchroniseerde reclames als die van Kinder Surprise.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Baggerman schreef:

- Die Heineken reclame met die toerist: waar in godesnaam benoemt men in Nederland een biertje/pilsje als BIERKE? Een of ander achterlijk gehucht in Limburg ofzo?

In Friesland.

- alle recames met begeleidende stem met zo'n kak-R. Bierjrjtje, mir ipv meer (MIR is een Russisch ruimtestation!), hiejrrr, Gatvejrrr! Kakkejdekak!

Die hoor je wel in grote delen van de Randstad, niet alleen in het Gooi. Hij is onuitroeibaar.

madmadder

• 371 berichten
  • 3054 stemmen

Baggerman schreef:

Dames hier op MM: praten jullie ècht tijdens jullie koffie- en theekransjes over dit soort dingen? ('O, ik heb de laatste tijd zo'n jeuk aan mijn kut!

Ik kan bevestigend antwoorden dat ik wel eens dit soort gesprekken voer en dat ze meestal letterlijk met de geciteerde zin beginnen.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8277 stemmen

madmadder schreef:

Ik kan bevestigend antwoorden dat ik wel eens dit soort gesprekken voer en dat ze meestal letterlijk met de geciteerde zin beginnen.

Haha, wel goed om te horen dat deze (overigens volledige normale en bespreekbaar moeten zijnde kwaal) in jouw kringen gewoon bespreekbaar is!

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik vind de voice-over irritant en overbodig.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

toch koop ik ze

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik ook hoor.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Leuk voor Johan Derksen denk ik.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Dan kijk ik toch liever nog eens het origineel:

Leland Palmer

• 23784 berichten
  • 4892 stemmen

Ik wordt gek van die reclames op Youtube. En dan die van Unibet ertussen, verschrikkelijk.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Leland Palmer schreef:

Ik wordt gek van die reclames op Youtube. En dan die van Unibet ertussen, verschrikkelijk.

Ik krijg heel vaak Hello Fresh.

Die tolereer ik.

De irritante reclames blokkeer ik.

YouTube zou eigenlijk voor 1 euro per maand advertentievrij abonnement moeten hebben. De prijzen zijn nu veel te hoog.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.