- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
Droopy
-
- 357 berichten
- 406 stemmen
Is iemand ook opgevallen dat op het moment dat Sjors op de stoel staat je een shot krijgt van een medewerker en zijn PC. Op die PC is duidelijk te zien dat het hier om een bedrijf gaat waar de werkdruk erg hoog ligt 
Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
't is volgens mij freecell
moeilijkheidsgraad is toch wat moeilijker 
Droopy
-
- 357 berichten
- 406 stemmen
Volgens mij is het Patience. Ik hoop dat ze hem nog eens uitzenden. Dan kunnen we kijken wie er gelijk heeft Hobbes 
Phooze
-
- 2544 berichten
- 597 stemmen
Over LEUKE reclames gesproken... die nieuwe van Black-Smirinoff Ice vind ik wel cool. Dat die vrouw zit te wachten op een blind date met ene Brad en dan komt er zo'n pooier voor rijden in een glimmende sportwagen met als kentekenbord "The Brad"
Erg grappig 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Joetje
-
- 86 berichten
- 226 stemmen
Het schijnt trouwens wel zo te zijn dat hele irritante reclames beter blijven hangen. Kijk, heel Nederland kent nu Postkrediet wel. 
empirekees
-
- 1597 berichten
- 2401 stemmen
En dan te bedenken dat die man van de Frisia reclame ooit een serieuze nieuwslezer was bij het RTL4 journaal.
Ik ben toen ik 6 was geinterviewt door deze man genaamt Edward Niesink
Wolverine
-
- 526 berichten
- 887 stemmen
Traumatische jeugdervaring neem ik aan dat interview?
Clydorn
-
- 161 berichten
- 812 stemmen
Irritante kut reclame.. die van Tele 2 en Postkrediet
Meesterlijke reclame.. Van Mora met 'Rappende oudjes' en die van Delta Loyd met die 'dikke bak' die een parkeerplaats/achterbuurt in rijdt, richting een paar stoere negers, en waaruit een 'dikke bas' te horen is.. Vervolgens gaat het raampje omlaag.. de koppen van die twee.. briljant! kan er geen genoeg van krijgen
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Die van Delta Loyd is inderdaad erg goed.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Die van Frisia, Postkrediet etc. blijven natuurlijk ontzettend irritant.
Leuke reclame van de laatste tijd is die nieuwe van Achmea, met die twee schoonmaaksters. Leuk bedacht.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Nike-reclames vind ik altijd erg tof
. En de Gouden Gids-reclames hè...
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Die reclame met die twee huishoudsters zag ik laatst in de bioscoop,erg leuk idd. 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3278 stemmen
Ik heb een enorme hekel aan die reclame van de kamer van koophandel, wat een irritante stem heeft die vent zeg.
cornelis
-
- 4744 berichten
- 681 stemmen
Heel stom, die radiospot van de Kamer van Koophandel, waarin de ene ondernemer de ander voorliegt over een betaling.
Wouter
-
- 18718 berichten
- 3085 stemmen
Ik heb een enorme hekel aan die reclame van de kamer van koophandel, wat een irritante stem heeft die vent zeg.
Ik begrijp uberhaupt niet zo goed waarom die reclame bestaat. Krijgen ze daar meer klanten door? Lijkt me niet.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Alle reclames voor waspoeders. Ik haat ze gewoon...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
De reclames van KPN met Carice van Houten en Arnon Grunberg zijn op dit moment mijn favorieten. Geniaal!
Weetje: deze spotjes zijn geregisseerd door Willem van de Sande Bakhuyzen (Cloaca).
kos
-
- 46682 berichten
- 8841 stemmen
Dit is natuurlijk de meest geniale van de laatste jaren:

starbright boy (moderator films)
-
- 22394 berichten
- 5066 stemmen
De telefoongids natuurlijk!, Ben het met kapp eens, geweldige reclames. En dat Willem van der Sande Bakhuyzen ze maakte wist ik niet, maar ik sta er niet van te kijken.
Clydorn
-
- 161 berichten
- 812 stemmen
(Delta Loyd)

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3278 stemmen
En die reclame voor brood op de radio vind ik ook verschrikkelijk. Brood!!! Waarom in hemelsnaam reclame maken voor brood??? Wie maakt die reclame dan ook? De belangenvereniging voor bakkers of zo?
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
(Delta Loyd)
De bassie variant is ook erg leuk, maar toch minder dan deze.
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3278 stemmen
Wat is er mis met brood?
Niets, maar waarom daar reclame voor maken. En nog een irritante ook.