• 15.735 nieuwsartikelen
  • 177.873 films
  • 12.195 series
  • 33.961 seizoenen
  • 646.802 acteurs
  • 198.935 gebruikers
  • 9.369.455 stemmen

Meest irritante / slechte reclame?

zoeken in:

depri83

• 6802 berichten
  • 1490 stemmen

ZAP! schreef:

(quote)
- hij kwam uit het niets in me op, een tijdje terug, en nog eens... en nog eens... ik denk omdat ik een gelijksoortig product van inferieur merk had gekocht. Want ik geef eerlijk toe, ik vind het idd lekker fris en lekker anders (al kan ik dus niet over het originele Heinz product oordelen).

alexander038

• 957 berichten
  • 1295 stemmen

Die Vitae pro en Lidl reclames met een groep mensen in beeld hebben de lat toch weer hoger weten te leggen qua dieptepunt.

brigadierdog1

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Vitae Pro! Echt verschrikkelijk! De eerste reclame op tv die ik echt zo snel mogelijk uitzet!

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

brigadierdog1 schreef:

Vitae Pro! Echt verschrikkelijk! De eerste reclame op tv die ik echt zo snel mogelijk uitzet!

Maar ook die op de radio, ik denk dat ze daar een ongelimiteerd budget hebben aan reclamegeld, ik hoor die op het werk wel 30 x per dag. Hele drammerige vervelende spotjes. Krijg je eerst "Claim boswalia bla bla nog in onderzoek"

Laat die Scandinavische beweegopdringerigheid gewoon daar blijven als wij willen zitten en niksen

NIemand hier nog de geweldige acteerprestatie en voice over van Virgil van Dijk genoemd (die reclame waar hij in een koelkast zit) weet even niet welk merk

starbright boy (moderator films)

• 22394 berichten
  • 5066 stemmen

Specsavers, met echt de meest oubollige pogingen tot grappig zijn die ik de laatste tijd zag.

Baggerman

• 10839 berichten
  • 8277 stemmen

Unibet, waar een stel gokverslaafde losers aan je worden voorgesteld als gasten waar je graag je tijd mee door zou willen brengen...

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

https://ibb.co/7XGGF9N

De geblondeerde vijftiger en bakker in de ABN AMRO reclame op internet die je toespreekt over financiële zaken, met zijn hoofd gericht op de bakoven, waar ze de camera in hebben geplaatst.

Het ziet er zo Klokhuis tv uit. Misschien omdat hij ook echt in Klokhuis speelde, dat weet ik niet zeker.

Onbedoeld komisch.

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

Die domme reclame van SNS met dat stel dat de voordeur niet haalt door een lopende band, omdat ze zogenaamd geen hypotheek krijgen. Wie bedenkt zoiets.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

De Gooische R van de voice-over is wel irritant.

c.dragon

• 57 berichten
  • 259 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

(quote)

Die zijn toch al veel minder of zelfs in z'n geheel verdwenen, los van dat dit een whataboutism is (een vreselijke Engelse term maar het kan even niet anders).

Het Nederlandse woord is volgens mij een jij-bak.

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

en daar zijn de reclames van DAB weer.

Dvd's huren werd streamen.

Op kantoor werken werd thuiswerken.

De strippenkaart werd de ov chipkaart.

Kan mij dat schelen, ik hoor alleen radio omdat ie op het werk aan staat, vraag me af of er echt mensen denken-ik moet aan de DAB door zulke infantiele reclames, radio is allang niet meer de impact van wat het ooit misschien was.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Zo fout dat 'ie stiekem wel weer leuk is.

Richardus

• 2128 berichten
  • 1196 stemmen

Ergerlijk hoe reclames je door de strot gedouwd worden, vooral gehoorapparaat- en brillenboeren kunnen er wat van. Eerst al dat kwijlmensch in dat koor en nu dat robokind met haar "omiiiie" aaaargh

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Kennen jullie de advertenties van de Appointment Twins op YouTube? Zo fout dat het camp wordt.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik snap deze reclame niet helemaal. Wie heeft er nou überhaupt helium in huis, laat staan zulke grote tanks.

Toch ook niet iets wat je je kinderen gaat geven.

Als je zo'n speelkasteel huurt, dan is het toch wel erg vergezocht dat een verhuurder of iemand anders (ongevraagd?) jouw helium tanks uit de garage gaat halen om het speelkasteel daarmee te vullen. Zeker als het met koeieletters er op staat, niet te missen.

Of moet dit een seniele oom voorstellen.

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

De tenenkrommende WK reclame van AH met die irritante Flemming

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Curry schreef:

De tenenkrommende WK reclame van AH met die irritante Flemming

Nog niet gezien. Wie is Flemming?

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

kappeuter schreef:

(quote)

Nog niet gezien. Wie is Flemming?

En Typhoon en een handvol voetballers.

Flemming is dat babyface zangertje van Automatisch

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Curry

Ja het is wel irritante reclame. Nietszeggende muziek.

Ik zie Randy Fokke liever in Sluipschutters.

sinterklaas

• 11811 berichten
  • 3315 stemmen

De winter was eenzaam voor Yeti....

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

die onzin van Specsavers is soms wel grappig maar die blonde muts:

"Ik gebruik mijn ogen altijd"

Ik niet, ik laat ze soms op het nachtkastje een dag liggen

Wie verzint deze onzin??????????

Graaf Machine

• 9786 berichten
  • 1412 stemmen

Curry schreef:

die onzin van Specsavers is soms wel grappig maar die blonde muts:

"Ik gebruik mijn ogen altijd"

Ik niet, ik laat ze soms op het nachtkastje een dag liggen

Wie verzint deze onzin??????????

Ik ken die reclame niet, maar ik heb toch vaak wel dat ik gewoon lekker op de bank lig muziek of radio te luisteren, met mijn ogen dicht. Of met mijn ogen open maar onbewust van wat er te kijken valt. Dat ik helemaal wegzink in gedachten ofzo.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

Sunweb met dat afgrijslijke '(streetwise) spoken word' verhaaltje. van Roosmalen had gelijk toen hij zei dat spoken word echt een mega irritant genre begint te worden. Je hebt ook die kale positivo van een zorgverzekering, die super irri is.

depri83

• 6802 berichten
  • 1490 stemmen

De abn-amro reclame.

Oudere man weet allemaal niet zo goed meer hoe eea te regelen, belt de abn: "ik heb hulp nodig!"

De bank: "Ja, daar gaan we natuurlijk niet mee helpen, hier heb je de app, red jezelf!"

Hoe je f*ck de klant verkoopt als service.

Splinters

• 2619 berichten
  • 1390 stemmen

Opvallend dat er niet 1 gokreclame in dit topic wordt genoemd.

Curry

• 313 berichten
  • 112 stemmen

Splinters schreef:

Opvallend dat er niet 1 gokreclame in dit topic wordt genoemd.

wat een makkie

ZAP!

• 5448 berichten
  • 3621 stemmen

Mr. Marvis: "Look dressed, feel relaxed", oftewel: "Zie eruit alsof je kleren aan hebt, en zijt op uw gemak"

Zelf zie ik er dan weer liever uit alsof in m'n blote kont sta en dat ik me daar dan maar lekker ongemakkelijk bij voel, maar dat zal voor een ieder weer anders zijn natuurlijk.

sinterklaas

• 11811 berichten
  • 3315 stemmen

Ik denk nu in een half uur tijd al iets van 50 keer die Belsimpel-spot op Youtube gezien te hebben...

Graaf Machine

• 9786 berichten
  • 1412 stemmen

sinterklaas schreef:

Ik denk nu in een half uur tijd al iets van 50 keer die Belsimpel-spot op Youtube gezien te hebben...

Ik kende het niet, Belsimpel, maar die reclame is blijkbaar effectief genoeg om mij via moviemeter als nog kennis te laten nemen van dat merk.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.