- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Filmprogramma Yorin
Filmprogramma Yorin

kos
-
- 45931 berichten
- 8380 stemmen
Vanavond de eerste aflevering van een nieuw filmprogramma op Yorin. Gepresenteerd door Isa Hoes (...Aaaargh) met verder onder meer René Mioch. Pikant detail is dat er weer (net zoals vroeger bij Mioch en ook op de BRT) films worden gewaardeerd met sterren!
Ik moet er niet aan denken dat ze de term 'Moviemeter' of zo gaan herintroduceren.
P.S. kwam Jordy niet door de screentest of zo?

Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik moet er niet aan denken dat ze de term 'Moviemeter' of zo gaan herintroduceren.
ja dan moeten we Mioch maar gaan sue-en
(ehm hoe kwam ik ook al weer op de naam van deze site...)

Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3606 stemmen
OOOOOO wat was dit een slecht programma zeg, haal het maar van de buis YORIN, Isha Hoes is erg vervelend, leuke vrouw hoor maar het is beter als ze haar mond houd Mioch (schrijf je dat zo
) is nog het meest te pruimen, en de gast, zat er ook maar bij met een hoofd van wat doe ik hier
En die andere man aan die tafel met die enge tanden, had ook weinig zinnigs te vertellen.
En het einde, dat was toch erg,
Enge tanden man: Hij is toch een dokter.
Mioch: een hele tijd gelden ja in ER blablabla bla bla bla
Zo gaat het nog even door te triest gewoon
Enige leuke was het stukje van, Van God Los zag er wel stoer uit.

kos
-
- 45931 berichten
- 8380 stemmen
Had het niet beter kunnen verwoorden dan Mac

Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vond de opzet van het proggramma wel aardig, gewoon wat over de nieuwe films ouwehoeren, ze hebben alleen de verkeerde mensen gekozen. Die Isa Hoes die weet er dus duidelijk niets van (had ze zich wel voorbereid?) en Rene Mioch heb ik altijd al een hekel aan gehad. Over de golden globes zei hij "dat is het leukste feestje van Hollywood", dat is dus blijkbaar het enige wat hem interesseert, die feestjes. Jammer, want het had dus best een aardig programma kunnen zijn, met andere mensen.

Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3606 stemmen
Ja dat is ook zo dom, gaan ze het hebben over de kleding van de filmsterren
Maar daar ben ik het met je eens Zavo, lullen over films vind ik niet erg, maar heb het dan wel over de film en niet over de kleding en de feestjes
Het beste filmprogramma vind ik nog altijd, Filmspot op AT5, hij verteld gewoon zijn mening bij de films en laat een paar stukjes zien, zo hoort het
Moet wel zeggen dat dit volgens mij de enige 2 filmprogramma’s zijn in Nederland, of niet?

Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Helemaal mee eens, Filmspot kijk ik bijna elke week (gelukkig wordt het vaak herhaald op AT5), Jacques Goderie is lekker cynisch, zegt gewoon wat hij vindt en ik ben het vaak met hem eens. En hij behandelt niet alleen de grote films, maar ook kleinere.
Jacques for president!

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3126 stemmen
Gelukkig komt filmspot ook op omroep brabant.

EmDee
-
- 7193 berichten
- 1417 stemmen
Gelukkig komt filmspot ook op omroep brabant.

Agony
-
- 1993 berichten
- 1256 stemmen
Zojuist Café Hollywood zitten kijken. Wat een draak van een programma is dat zeg. Mioch en Hoes zijn heel irritant. We houden het voortaan maar weer gewoon bij Filmspot!

Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ja elke keer dat je denkt dat die Mioch nu eindelijk opgerot is van de Ned. tv komt hij toch weer met een programma

Padd0
-
- 804 berichten
- 3074 stemmen
Idd die kerel zouden ze gewoon van een brug af moeten gooien.
En dan meteen dat vervelende mens van een isa hoes en dat vervelende blonde kereltje er ook bij.
Zo weer even mijn frustraties geuit.

Hobbes
-
- 2911 berichten
- 1195 stemmen
Mioch had laatst een stukje over de daredevil film? en daar zat een daredevil comic 'fan'?
die vent had dus blijkbaar gezegd dat ie vroeger altijd het teken van bullseye met glaasjes na probeerde te doen (bullseye heeft ja dat teken in z'n harses gedrukt)?
NEE LUL, in de comic heeft bullseye een KOSTUUM aan...en geen indruk op z'n voorhoofd. walgelijk gewoon.
die Mioch moet ik niet een keer voor de auto krijgen (dat geld trouwens ook voor de rest van de wereldbevolking...ik heb namelijk nog geen rijbewijs maar jullie snappen wat ik bedoel)