- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Westenwind
Westenwind
emmiej
-
- 10 berichten
- 3 stemmen
Niethie,niet goed opgelet.
Anton komt wel degelijk terug.
Hij komt Sam halen in een aflevering,die ik niet helemaal gezien heb,maar dat is hoe Sam de serie uitgaat.
En op het moment dat Emma zelfmoord pleegt,komt haar hoed bovendrijven,Anton pakt de hoed uit het water en zegt: what the fuck granny of zoiets.
Hij kijkt dan uit over de haven,over het water waar Emma dood in ligt onder water.
Ook niet goed opgelet:
Anton komt Sam niet halen, Sam neemt contact op en Anton zorgt ervoor met zijn 'mannetjes' dat Sam weer bij hem terug komt.
En in de laatste aflevering is hij inderdaad ook terug. Hij pakt de hoed van Emma uit het water en zegt: 'the easy way hè granny, fuck'.
De rol van anton was de leukste uit de hele serie!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Dat is een leuke serie met goed acteerwerk. Staat heel ver boven GTST.
NielsG60
-
- 18 berichten
- 161 stemmen
Een van de brijanste serie's ooit! Ik geniet er nog steeds van wanneer ik het weer opnieuw bekijk!
Zandadder
-
- 2562 berichten
- 2936 stemmen
Ik ben fan van het eerste uur. Ik weet nog dat ik destijds, toen de serie uitkwam met een gebroken been met mijn moeder meekeek, maar al snel niet kon wachten tot de volgende aflevering kwam.
De eerste drie seizoenen heb ik gevolgd, daarna niet meer.
Een aantal weken terug heb ik de serie helemaal opgekocht op dvd en herzien.
Hoe goed de serie begint, zo slecht eindigt deze.
Al met al vind ik dit de beste Nederlandse serie.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Abdullah... ja, ik had een crush op 'm vroeger. Mijn vriendinnen waren into Marco, ik into hem. Heb hem daarna ook nog in ONM gezien. Schrok wel van het nieuws dat hij dood was.
Wist ook niet dat hij homo was, dacht dat hij al jaren een vaste vriendin had.
Sad.
Youssef Idilbi overleden...helemaal niet meegekregen. Maar hij was woest aantrekkelijk in Wenstenwind. Ik word helemaal nostalgisch als ik aan WW denk.
En ja Sam de Graaf*
*met dank aan Eline