• 12.704 nieuwsartikelen
  • 168.076 films
  • 10.918 series
  • 31.307 seizoenen
  • 626.461 acteurs
  • 195.702 gebruikers
  • 9.162.971 stemmen

Tv zender veronica

zoeken in:

606

• 23817 berichten
  • 11966 stemmen

zo te zien heeft veronica geen topic

ik ben een fan van de zender veronica

de meeste films die ik zie zijn van veronica net als elke maand een speciale maand is.

james bond films heb ik er nu ook veel van gezien.

nu komt er een meimaand een speciale maand met van alles wat.

dat vind ik erg leuk.

wat jullie

by_the_way

• 3792 berichten
  • 504 stemmen

Vind dit totaal geen goede zender. Alleen maar oversekste reclame's en de enige presentatrice die ze hebben is dat mens van 'De grote beurt'. Ze maken volgens mij weinig programma's zelf, buiten Temtation Island en dat soort .....Vrijwel alles komt regelrecht uit de VS

Er komen dan wel weer veel films..Niet altijd goede, meestal actie.

606

• 23817 berichten
  • 11966 stemmen

by_the_way schreef:

Vind dit totaal geen goede zender. Alleen maar oversekste reclame's en de enige presentatrice die ze hebben is dat mens van 'De grote beurt'. Ze maken volgens mij weinig programma's zelf, buiten Temtation Island en dat soort .....Vrijwel alles komt regelrecht uit de VS

Er komen dan wel weer veel films..Niet altijd goede, meestal actie.

ok duidelijk maar ik kijk er ook alleen films op

en elke maand een thema vind ik juist zo leuk eraan dat hebben andere zenders niet

Knisper

• 13014 berichten
  • 1261 stemmen

Ze hebben wel elk jaar dezelfde thema's (en dan ook nog eens dezelfde films!)

606

• 23817 berichten
  • 11966 stemmen

Knisper schreef:

Ze hebben wel elk jaar dezelfde thema's (en dan ook nog eens dezelfde films!)

ok wist ik niet maar verder wat vind je ervan

Martijnnn

• 2214 berichten
  • 2270 stemmen

ze zijn erg goed in het verkrachen van filmeindes

tommykonijn

• 5006 berichten
  • 2258 stemmen

Zendt betere films uit dan SBS 6 maar er zitten soms ook minpuntjes bij.

Kikopuz

• 60 berichten
  • 0 stemmen

Doet SBS6 trouwens nog aan dat 'Hart van Nederland' (of hoe dat ook heet) tijdens de film door? Ik kijk sinds een jaar geen SBS6 meer, omdat ze elke film halverwege (laat op de avond!) onderbreken. Ik kon nooit een film afkijken door die kl**tz*kk*n.

Veronica is naar mijn mening wel 1 van de beste zenders. RTL 7 doet het ook redelijk goed . Toch kijk ik het vaakst naar de publieke omroep Ned1,2,3.

Mijn top 5:

1.) Nederland (1, 2 en 3)

2.) Discovery Channel

3.) National Geographic Channel

4.) Veronica

5.) RTL 7

En RTV Drenthe, waar ik gister ontslag heb genomen (omdat ik moet verhuizen naar Utrecht ), hoort natuurlijk ook in m'n top 5. Een gedeelde nummer 1 dan maar.

En de zenders die ik niet mag:

SBS6 (vanwege m'n HvNL trauma's)

Net5 (vanwege alle vrouwenseries vrouwendrama)

Achmed

• 550 berichten
  • 0 stemmen

Kikopuz schreef:

Net5 (vanwege alle vrouwenseries vrouwendrama)

Net5 is ook een dames zender.

NET 5 (gericht op jongere vrouwen)

SBS 6 (amusements- en sportzender)

Veronica TV (mannelijke doelgroep)

vallen allemaal onder de SBS Broadcasting BV

tommykonijn

• 5006 berichten
  • 2258 stemmen

Kikopuz schreef:

Doet SBS6 trouwens nog aan dat 'Hart van Nederland' (of hoe dat ook heet) tijdens de film door?

Yep .

matthijs_013

• 3627 berichten
  • 5374 stemmen

Het is eigenlijk de zender die ik het minst graag zie. Alles is zo gefocust op seks (die Veronicareclames met die strandmensen bijv. of series over wie de lekkerste is) en oppervlakkigheid.

Er komt zelden iets interessants, op een aantal komedieseries (Friends!) na. En de films die er komen zijn meestal van die luchtige en slechte actiefilms zonder énige inhoud.

tukkerstein

• 2175 berichten
  • 3164 stemmen

In mijn ogen is het ook een van de betere tv-zenders. Zeer veel films uit het komedie- en actiegenre. Vrijwel nooit hoogstaande films, maar vaak wel vermakelijk. Daarnaast relatief weinig reclame viel mij op.

Ik meende trouwens gelezen te hebben dat Veronica de "lekkere wijven"-stijl uit de deur ging gooien.

Ewing Oil

• 146 berichten
  • 49 stemmen

Veronica is voor mij niet meer de zender die hij was, nadat Veronica Yorin werd was voor mij de bekende oude Veronica helemaal weg.

WalterB

• 77 berichten
  • 138 stemmen

Vind eigenlijk alle zenders die onder de SBS broadcasting vallen zeer goed, en inderdaad wat Achmed zegt klopt, ze hebben voor elke doelgroep een zender. Alle series die ik kijk zijn toevallig op deze zenders (NCIS en House) en ook veel flims worden door mij gekeken op deze zenders. Daarnaast vind ik ook RTL 7 een goede zender, altijd leuke programma's zoals Politie Op Je Hielen, Cops etc.

Kikopuz

• 60 berichten
  • 0 stemmen

Achmed schreef:

Net5 is ook een dames zender.

NET 5 (gericht op jongere vrouwen)

Oh vandaar

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.