- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Gouden Kooi
De Gouden Kooi

gotti
-
- 14006 berichten
- 5520 stemmen
En ik ben van mening dat Jaap één van de weinigen was die het spel goed doorhad en het vooral enorm goed speelde.
Heerlijk ook, hoe hij bij Knevel & vdBrink zijn verhaal doet en zich gelukkig niet laat kennen door de walgelijk flauwe aantijgingen van de twee moraalridders.
http://player.omroep.nl/?aflID=7070082&md5=bdb869a37d19d90c891bb6240c3ac3ce

Goodfella_90
-
- 10393 berichten
- 2441 stemmen
Oh mijn God, wat een naieve overbezorgde kereltjes zijn dat..

film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
Een wonder dat dit progamma is goedgekeurd als je het mij vraagt. Dit is werkelijk vragen om ruzie, problemen en kritiek. Is dit werkelijk wat Nederland op de tv wil? Nee nee nee, het kan veel beter.

Quentin
-
- 10172 berichten
- 8303 stemmen
Goedgekeurd? Zit je dan te wachten op een Kulturkammer?

Wouter
-
- 18568 berichten
- 2957 stemmen
Dat zijn smileys...
Maar volgen doe ik ze niet.

gotti
-
- 14006 berichten
- 5520 stemmen
Dat verwacht ook niemand meer Wouter, zeker niet op jouw leeftijd...

film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
Goedgekeurd? Zit je dan te wachten op een Kulturkammer?
Tuurlijk, hoe meer hoe beter
In dit geval lijkt het me een goed idee.

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Absoluut niet, we zijn toch allemaal volwassen mensen? Ik houdt er niet van, wanneer andere bepalen wat ik wel en niet mag zien. Ik bibber eigenlijk al bij de gedachte. Mensen moeten altijd de vrijheid krijgen te kijken wat ze willen (mits het om strafbare feiten gaat), bovendien zou het nogal een beperking van de vrijheid zijn.
Overigens blijft de Gouden Kooi het grootste baggerprogramma ooit, maar dat terzijde.

Rhythm & Poetry
-
- 31 berichten
- 0 stemmen
Dit is dus een 'reallife' soap die ik graag mocht volgen. Heb me suf kunnen lachen om Jaap en die ruziende twee (Brian en Huub). Een histerische Natasia en de manier waarop Dennis (die geweldige zanger, u kent hem wel) afviel waren voor mij andere hoogtepunten. Elke avond rond 23.30 kon ik dit totaal zorgeloos kijken en ik vind het dan ook jammer dat het zo onverwacht snel is afgelopen. Het vervolg Can't Buy Me Love lijkt mij dan weer een stuk minder interessant. Maar dat ga ik wel een kans geven.