• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.433 stemmen

Films op Belgische commerciële stations

zoeken in:

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Zal misschien nog eens een poging doen om te zien naar Jackie Brown. Heb hem al eens gezien een tijdje geleden en vond het niet echt goed dan. Misschien dat hij me nu beter bevalt.

Wat wel al vast staat is dat ik morgen ga kijken naar de Replacement Killers op 2be.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Vanavond wss een filmpje van de recorder.

@ doodah: ben vandaag naar de cinema geweest en The Taking of Pelham 1 2 3 is een echte topper!

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Zie nu net al zappend dat The Hunted op VT4 met Tommy Lee Jones is en niet die met Christofer Lambert. Zoals vermeld stond in de kranten en op teletekst. Jammer! Had hem graag eens gezien.

Tja, VT4 en hun programmatie

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

@Doodah hoe heb je het gesteld in de cinema gisteren? Goeie film Public Enemies?

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ieperman schreef:

Zie nu net al zappend dat The Hunted op VT4 met Tommy Lee Jones is en niet die met Christofer Lambert. Zoals vermeld stond in de kranten en op teletekst. Jammer! Had hem graag eens gezien.

Tja, VT4 en hun programmatie

op de site van VT4 stond het gisteren wel goed aangegeven, al was de affiche die ze gebruikten wel die van de verkeerde "The Hunted ":p

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ik hoop vanavond op Jackie Brown, ik ben vanavond weg en ga mijn recorder programmeren in de hoop dat er goed gestemd is

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ieperman schreef:

@Doodah hoe heb je het gesteld in de cinema gisteren? Goeie film Public Enemies?

Ja, hij was wel de moeite waard. Er waren wel wat minpuntjes (o.a. de handcamera) maar veel meer positieve zaken.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ik heb via de site van VT4 nog gestemd op Jackie Brown, omdat ik hem graag wou zien, maar 'k ben hem vergeten te programmeren. We waren een ijsje gaan eten (in de Trommelhoeve, moest je het kennen, Kr!kke) en pas thuis om half tien...

Dus ik heb het eerste uur niet opgenomen. Stom!

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Vanavond niks speciaals op tv van film. Dus dat wordt een dvdtje of een film vanop de recorder.

Bossy3

• 42 berichten
  • 1216 stemmen

Op canvas wel Lost in Translation (nr. 244 in top 250) voor diegenen die hem nog niet hebben gezien.

Vanavond zal ik ook Woodstock (1970) opnemen op canvas, destijds bekroond met een oscar voor beste documentaire en ook een hoge score op moviemeter.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

doodah schreef:

Ik heb via de site van VT4 nog gestemd op Jackie Brown, omdat ik hem graag wou zien, maar 'k ben hem vergeten te programmeren. We waren een ijsje gaan eten (in de Trommelhoeve, moest je het kennen, Kr!kke) en pas thuis om half tien...

Dus ik heb het eerste uur niet opgenomen. Stom!

ai, das wel jammer!

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Voor vanavond wordt het 9 Lives en I Still Know What You Did Last Summer.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ieperman schreef:

Voor vanavond wordt het 9 Lives en I Still Know What You Did Last Summer.

9 lives ga ik ook zeker opnemen. Als je I Know What You Did Last Summer een goede vond (moest je hem al gezien hebben), zal je deze ook wel deftig vinden.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ik ga Mystery Men opnemen; Ben Stiller is altijd wel amusant. Of ik ook een film ga zien weet ik nog niet.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Kr!kke schreef:

Als je I Know What You Did Last Summer een goede vond (moest je hem al gezien hebben), zal je deze ook wel deftig vinden.

Zal hem vanavond bekijken samen met Zig Zag dat ik ook onlangs heb opgenomen. I Know What You Did Last Summer vond ik een goeie film al is dat ook alweer een poos geleden dat ik die film nog heb gezien.

Voor vanavond staat de dvdrecorder geprogrammeerd voor Unbreakable.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ieperman schreef:

(quote)

Voor vanavond staat de dvdrecorder geprogrammeerd voor Unbreakable.

Die ga ik ook opnemen.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ik ga die zien en The Last of the Mohicans opnemen.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Voor vandaag: Crank en Narrow Margin opnemen en rechtstreeks zien naar The General's Daughter en In the Company of Darkness.

Zal dan ook eens moeten tijd maken om de twee films die ik aan het huren ben (The Great Escape en Apocalypse Now) te bekijken. Ze duren vrij lang, om en bij de drie uur. Gelukkig mag je hier in de bibliotheek de dvd's een maand houden. Want als je dan straks opnieuw moet gaan werken...

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ieperman schreef:

Zal dan ook eens moeten tijd maken om de twee films die ik aan het huren ben (The Great Escape en Apocalypse Now) te bekijken. Ze duren vrij lang, om en bij de drie uur. Gelukkig mag je hier in de bibliotheek de dvd's een maand houden. Want als je dan straks opnieuw moet gaan werken...

The great escape zou ik ook eens moeten zien. Apocalypse now vond ik (in tegenstelling tot vele mede-users )een dikke tegenvaller, hopelijk vind jij hem wel goed

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Kr!kke schreef:

The great escape zou ik ook eens moeten zien. Apocalypse now vond ik (in tegenstelling tot vele mede-users )een dikke tegenvaller, hopelijk vind jij hem wel goed

Van mede-users gesproken. Heb gisteren gekeken naar Speed2 wat een redelijke film is voor een keer op een weg. En die haalt hier met moeite 2 sterren dat is wel heel weinig. En als ik het commentaar lees heeft hij zelf nog een tijdje gestaan in de flophonderdlijst.

Er zijn toch nog slechtere films dan deze zoals The Adventures of Ford Fairlane. Man wat was dat zwak maar die haalt hier dan meer dan 2,5 sterren.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Vanavond niks speciaals op tv dus dat wordt zien naar Apocalypse Now of The Great Escape.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Om 14.00 eens naar The Spirit of St. Louis kijken. Combinatie Billy Wilder en James Stewart lijkt me best wel interessant.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Voor mij vanavond ook maar een dvd'tje, ofwel een opgenomen film.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

doodah schreef:

Voor mij vanavond ook maar een dvd'tje, ofwel een opgenomen film.

voor mij hetzelfde, waarschijnlijk The Last Of The Mohicans.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Die heb ik ook opgenomen, dus misschien wordt het die wel.

gillette

• 314 berichten
  • 575 stemmen

Vanavond nog eens The Lost World kijken, had em gisteren opgenomen.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

gillette schreef:

Vanavond nog eens The Lost World kijken, had em gisteren opgenomen.

zeker geen slechte film, al was de eerste wel beter...

gillette

• 314 berichten
  • 575 stemmen

Kr!kke schreef:

(quote)

zeker geen slechte film, al was de eerste wel beter...

Ja, I know.

Ken die films vanbuiten.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

gillette schreef:

(quote)

Ja, I know.

Ken die films vanbuiten.

ja ik heb ze ook al alledrie een pak te veel gezien , het blijven leuke films om te zien.

gillette

• 314 berichten
  • 575 stemmen

Vanavond Cheaper by the dozen 2 op vtm.

Kga nu Lost World kijken en ik ga dan denk ik als ik nog zin heb naar deze kijken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.