• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.276 gebruikers
  • 9.390.350 stemmen

Films op Belgische commerciële stations

zoeken in:

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Graag gedaan.

Een recensietje volgt nog wel.

Het filmoverzicht: Maak jij er een of doe ik het. Voor mij is het eender, 'k ben toch heel de dag thuis. En we hebben een tv-boekje liggen.

Bossy3

• 42 berichten
  • 1216 stemmen

Ik ga ook kijken naar Murder in the First en Don't Say a Word met Michael Douglas zal ik opnemen (als hij het haalt want het is 1 van de keuzefilmen op VT4).

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

doodah schreef:

Het filmoverzicht: Maak jij er een of doe ik het. Voor mij is het eender, 'k ben toch heel de dag thuis. En we hebben een tv-boekje liggen.

Ohja, ik zou er niet teveel achter lopen Doodah. Ik liet het maar vallen om aan te tonen dat het hier erg kalm is momenteel. Maar ik vermoed als de vakantie voorbij is zullen ze het tv-overzicht wel terug plaatsen.

Voor vanavond staat Open Range op het programma en zal ik Dante's Peak opnemen. Hard Target is wel een aanrader! Vind ik persoonlijk één van de beste films met Van Damme. Al is Wrong Bet ook een goeie film met hem. Maar het is al enkele jaren geleden dat ik die nog heb gezien. En heb er dan ook niet z'on goed beeld niet meer over hoe die film juist ging. Maar herinnerde me toch dat ik dat een hele goeie film vond.

Al heb ik me ook al betrapt met ouder worden dat m'n filmsmaak er wel wat is op veranderd. Films die ik vroeger goed vond, vind ik nu maar redelijk en omgekeerd.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Hard Target ben ik inderdaad van plan op te nemen. Het is al lang geleden dat ik een Van Damme heb gezien, altijd wel amusant.

En ik denk dat ik vanavond Liar Liar ga zien. Na het toch wel aangrijpende Murder in the First van gisterenavond, kan een komedietje geen kwaad.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Een goeie film ja, Murder in the First? Zal hem dit weekend proberen te bekijken.

Volgende week heb ik een weekje vrij en zal dan enkele films gaan huren in de bibliotheek. Je weet wel Doodah van die films die weinig op tv komen.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ja, echt een goede film, vond ik toch. Dat het verhaal waargebeurd is, maakt het alleen nog maar aangrijpender.

Nee, ik snap niet echt goed waarover je het hebt, leg eens uit.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

doodah schreef:

Ja, echt een goede film, vond ik toch. Dat het verhaal waargebeurd is, maakt het alleen nog maar aangrijpender.

Je hebt hem een 4 gegeven wat toch een hele mooie score is. Ik ben benieuwd!

Bossy3

• 42 berichten
  • 1216 stemmen

Murder in the First was idd echt goede film, heb hem ook een 4 gegeven. Vooral het acteerwerk van Kevin Bacon was geweldig.

Voor vanavond ga ik ook zien naar Liar Liar en Open Range zal ik opnemen.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Gaat er niemand kijken naar Shanghai Nights?

Bossy3

• 42 berichten
  • 1216 stemmen

Nee ik heb Shanghai Noon gezien en die vond ik niet zo goed, dus ik laat het vervolg aan mij voorbijgaan.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Terug in het land

Jammer dat ik gisteren Open Range heb gemist

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

Ik ben ook terug in eigen land. Reservoir Dogs is momenteel nog op vakantie. Vandaar dat het zo stil is de laatste tijd. Echt speciaal zijn de films helaas ook niet altijd op tv. Zelfs daar veel herhalingen.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Welkom terug jongens!

Zal vanavond Jurassic Park opnemen zodat ik die film ook eens punten kan geven. En zal dan nog zien ernaar of naar een andere film vanop m'n de dvdrecorder.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ieperman schreef:

Welkom terug jongens!

Zal vanavond Jurassic Park opnemen zodat ik die film ook eens punten kan geven. .

Groot gelijk! Is een echte topper (of je moest een anti-dinosaurus man zijn )

Bossy3

• 42 berichten
  • 1216 stemmen

Vanavond zal ik The Illusionist opnemen, een film waar ik echt naar uit kijk.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ha, Kr!kke en Film Pegasus zijn terug.

The Illusionist is echt een goede film. Zeker kijken als je hem nog niet gezien hebt.

Zelf weet ik nog niet echt goed wat ik ga zien. In Jurassic Park heb ik niet echt veel zin, maar ik neem hem zeker op.

Film Pegasus (moderator films)

• 31163 berichten
  • 5455 stemmen

The Illusionist is een echte aanrader. Kwam zowat uit met de gelijkaardige Prestige (ook met illusionisten), maar is in mijn ogen veel beter.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Film Pegasus schreef:

The Illusionist is een echte aanrader. .

mja ik weet het niet goed, het verhaal spreekt me totaal niet aan...

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Kijk toch maar

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Film Pegasus schreef:

The Illusionist is een echte aanrader. Kwam zowat uit met de gelijkaardige Prestige (ook met illusionisten), maar is in mijn ogen veel beter.

Ik vond The Prestige beter. Maar het zijn beide goede films.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Voor vandaag: zal de oorlogsfilm, The Dam Busters, op één opnemen en rechtstreeks zien naar Johnny English.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Johnny English is best wel amusant. Het grote pluspunt is, volgens mij toch, dat Rowan Atkinson hier deftig kan spreken.

Zelf denk ik dat ik ga kijken naar Ace Ventura. Altijd wel eens amusant.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ik ga Ace Ventura opnemen in de hoop dat ik hem beter ga vinden dan de tweede. Johnny English ga ik ook nog eens bekijken.

@ Ieperman: ik heb The Dam Busters na een halfuur afgezet, ik vond er echt niets aan... Ben benieuwd wat jij er van gaat vinden.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Kr!kke schreef:

Ik ga Ace Ventura opnemen in de hoop dat ik hem beter ga vinden dan de tweede. Johnny English ga ik ook nog eens bekijken.

Het tweede deel van Ace Ventura vond ik beter dan het eerste.

Kr!kke schreef:

@ Ieperman: ik heb The Dam Busters na een halfuur afgezet, ik vond er echt niets aan... Ben benieuwd wat jij er van gaat vinden.

Ik ga vanavond, na Johnny English, kijken naar The Dam Busters. We zullen zien wat het wordt. Ik heb gezien dat je nog geen score hebt gegeven Kr!kke. Ben je nog aan het twijfelen, tussen een 4 of een 5?

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Ieperman schreef:

(quote)

Ik ga vanavond, na Johnny English, kijken naar The Dam Busters. We zullen zien wat het wordt. Ik heb gezien dat je nog geen score hebt gegeven Kr!kke. Ben je nog aan het twijfelen, tussen een 4 of een 5?

Ik ga hem geen stem geven omdat ik maar een vierde van de film heb gezien

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Kr!kke schreef:

Ik ga hem geen stem geven omdat ik maar een vierde van de film heb gezien

Goeie redenering, doe ik ook!

Maar tegenwoordig minder en minder omdat al is er een film niet echt boeiend ik toch tot het einde blijf kijken. Zo kan ik punten geven en zo weet ik ook dat ik die film al heb gezien.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Voor vandaag: zal Red Dust opnemen op Nederland3 haalt een hoge score en zou zich vooral afspelen in de rechtzaal en rechtzaalfilms zie ik nog wel graag. Daarna misschien nog een film vanop de dvdrecorder of één van de dvd's die ik deze namiddag ga gaan halen naar de bibliotheek.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Vanavond geen film van tv, of van de recorder, nee vanavond naar de cinema met wat vrienden. Welke film weten we nog niet echt. Maar ik vermoed dat het Public Enemies zal worden.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

doodah schreef:

Vanavond geen film van tv, of van de recorder, nee vanavond naar de cinema met wat vrienden. Welke film weten we nog niet echt. Maar ik vermoed dat het Public Enemies zal worden.

Public Enemies is een film die me ook aanspreekt. Maar zal wachten tot hij op dvd uitkomt. Het amusement he Doodah!

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Bedankt!

Welke film willen jullie morgen het liefst zien? Ik ga voor Jackie Brown (Chris Tucker ), alhoewel dat Be Cool wel amusant is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.