• 15.980 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.185 stemmen

Films op Belgische commerciële stations

zoeken in:

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Al een geluk precies da 'k Missing Gun ben vergeten op te nemen, aan jullie stemmen te zien toch...

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

doodah schreef:

Al een geluk precies da 'k Missing Gun ben vergeten op te nemen, aan jullie stemmen te zien toch...

Je hebt niks gemist Doodah! Ik heb het met veel moeite tot het einde volgehouden.

Straks zal ik m'n filmavondje beginnen met een filmpje van op m'n dvdrecorder.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ik ga een dvd'tje zien vanavond. Welke weet ik nog niet, maar 'k heb nog tijd hè .

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Zal rechtstreeks zien naar Gotti op één ( The Panic in Needle Park zal ik opnemen ) en naar Crimes of Passion op Vijftv. En daartussen naar een dvd of een opgenomen film.

Eerder op de avond zal ik Speed2 opnemen en Dead Calm.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ik ben van plan er maar eentje te zien.

Veel kijkplezier!

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Merci! Jij ook e Doodah.

Zeker 2 filmpjes vanavond misschien 3 zal zien. Heb nog eens nood aan een goeie film want de laatste films dat ik gezien heb waren maar matig tot slecht.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ik heb er gisteren anders ook wel een goede gezien: Hooligans.

Voor vanavond wordt het wederom een dvd'tje denk ik. Er is weer niks dat me aanspreekt. Ik denk dat het een oude western wordt.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ieperman schreef:

Merci! Jij ook e Doodah.

Zeker 2 filmpjes vanavond misschien 3 zal zien. Heb nog eens nood aan een goeie film want de laatste films dat ik gezien heb waren maar matig tot slecht.

Je zit nog steeds met die nood zeker. Aan je stemmen te zien zat er geen echt goede bij gisteren.

'k leef met je mee, man

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Gotti is een aanrader.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ja, maar het is al zondag.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb geen besef van tijd meer.

Maarja, ik heb momenteel ook vakantie, daar zal het wel aan liggen.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ja, dat zal het geweest zijn

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

doodah schreef:

(quote)

Je zit nog steeds met die nood zeker. Aan je stemmen te zien zat er geen echt goede bij gisteren.

'k leef met je mee, man

Bwa, Dead Calm was een goeie film hoor. De andere 2, Gotti en Crimes of passion, waren films die wel eens leuk zijn om tezien maar die ik de eerste jaren niet hoef terug tezien.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

doodah schreef:

Ik heb er gisteren anders ook wel een goede gezien: Hooligans.

Voor vanavond wordt het wederom een dvd'tje denk ik. Er is weer niks dat me aanspreekt. Ik denk dat het een oude western wordt.

Vanavond één filmpje maar wordt er ééntje vanop de dvdrecorder.

Een oude western zie ik ook héél graag, welk één wordt het Doodah?

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ik denk Once Upon A Time In The West. Verder heb ik ook nog A Fistful of Dollars en For a Few Dollars More liggen. Allemaal erg bekende titels, maar je moet ergens beginnen hè.

Welke ben jij van plan te zien?

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Weet nog niet welk één het wordt Doodah. Eén van de 6 titels die op m'n dvdrecorder staan.

Once Upon a Time in the West is een meesterwerk wat mij betreft. De prachtige muziek, die grimassen, de landschappen, de dialogen... krijg zelf al weer zin om hem te zien. Is dan ook één van de twee films die ik het maximum van 5 sterren heb gegeven. Is het de eerste maal dat je die film gaat zien?

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Jep, de eerste keer.

'k heb hem gisteren niet kunnen uitzien, 'k was er nogal laat mee begonnen. Dus vanavond het vervolg .

5 sterren gaat die bij mij niet halen, maar goed vond ik het tot hier toe in elk geval.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Voor vanavond wordt het weer een filmpje vanop de dvdrecorder.

De andere twee titels die je liggen hebt zijn ook goeie westerns Doodah. Al vind ik For a Few Dollars More beter dan A Fistfull of Dollars. Die laatste moet ook nog eens dringend herzien is al een hele poos geleden. Zodat ik punten kan geven.

Maar in tegenstelling tot jou heb ik hem niet liggen. Kunnen ze die eens niet tonen op tv in plaats van de zoveelste keer Lethal Weapon ofzo.

Wel vreemd Doodah dat je The Good, The Bad and The Ugly niet liggen hebt.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ja, die moet ik nog eens aanschaffen. Komt er wel eens van.

Lethal Weapon vind ik anders niet slecht hoor.

Bossy3

• 42 berichten
  • 1216 stemmen

Voor liefhebbers van natuurdocumentaires is het vandaag op één om 16u45 de eerste van vijf afleveringen van de bbc documentaire Life in Cold Blood die gaat over de koelbloedige dieren.

Ik ga deze documentaire zeker bekijken. Ik weet alleen niet zeker of deze documentaire mag toegevoegd worden op moviemeter. Kan iemand mij daar uitsluitsel over geven?

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

doodah schreef:

Ja, die moet ik nog eens aanschaffen. Komt er wel eens van.

Lethal Weapon vind ik anders niet slecht hoor.

Nee is geen slechte reeks Doodah. Heb Lethal Waepon 4 zelf een 4 gegeven. Maar moeten die nu echt om de drie weken op tv komen?

Liever dan eens films die minder op tv komen laten zien zoals de Godfather trilogy, Acocalypse Now, Platoon, A Fistfull of Dynamite,...

Het ziet ernaar uit dat ik deze films zal moeten huren want die komen niet aan bod op tv.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Bossy3 schreef:

Ik ga deze documentaire zeker bekijken. Ik weet alleen niet zeker of deze documentaire mag toegevoegd worden op moviemeter. Kan iemand mij daar uitsluitsel over geven?

Ik denk het niet. Maar je kan misschien beter je vraag herhalen in dit topic De Site >> Algemeen >> Het grote opmerkingen / feedback topic.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ieperman schreef:

(quote)

Nee is geen slechte reeks Doodah. Heb Lethal Waepon 4 zelf een 4 gegeven. Maar moeten die nu echt om de drie weken op tv komen?

Liever dan eens films die minder op tv komen laten zien zoals de Godfather trilogy, Acocalypse Now, Platoon, A Fistfull of Dynamite,...

Het ziet ernaar uit dat ik deze films zal moeten huren want die komen niet aan bod op tv.

da's waar

Ik heb de Once Upon a Time in the West gisteren weer niet kunner verderzien. Het was theater in het park. (Iets van ATV)

Vanavond dan maar.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Vanavond zal ik zien naar een filmpje vanop m'n dvdrecorder want het is er gisteren niet van gekomen.

Bossy3

• 42 berichten
  • 1216 stemmen

Vanavond ga ik kijken naar het tweede deel van The Triangle.

Evelyn en Super Size Me (beide op Canvas) zal ik opnemen.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ik ga ook kijken naar het vervolg van the Triangle. Misschien neem ik ook iets op.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Ik zal vanavond zien naar Slums of Beverly Hills op 2BE.

@ Doodah, een 4 voor Once Upon a Time in The West. Geen mis cijfer maar waar verliest hij de kans op een volle score voor jou?

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Net gekeken naar Slums of Beverly Hills, een redelijke film voor een keer op een weg.

Voor vanavond zal ik Murder in the First opnemen en rechtstreeks zien naar The Adventures of the Ford Fairlane.

doodah

• 1538 berichten
  • 1236 stemmen

Ieperman schreef:

Ik zal vanavond zien naar Slums of Beverly Hills op 2BE.

@ Doodah, een 4 voor Once Upon a Time in The West. Geen mis cijfer maar waar verliest hij de kans op een volle score voor jou?

Waar kan ik nogal moeilijk zeggen, maar bij momenten vond ik hem toch ietwat te traag. De close-ups op de gezichten deden het ook bij mij, buiten als het het gezicht was van Jill. Er hadden ook een paar muziekjes meer in gezeten mogen hebben. Nu werd hetzelfde melodietje voor verschillende emoties gebruikt.

Begrijp me hiermee niet verkeerd, het was prachtige muziek, chapeau Ennio, maar gebruikt in te veel verschillende omstandigheden.

Dit zijn nu enkele minpuntjes, maar er zaten ook een paar echte kippenvelmomenten in. Bv. Het moment waarop Frank met zijn bende uit de bosjes komt na de familie neergeschoten te hebben.

En ook het eindduel is er een voorbeeld van. De muziek, het bekendste deuntje uit de film, pastte wel schitterend bij beide scènes en zorgde er mede voor dat het kippenvelmomenten werden.

Voor vanavond staat er bij mij Murder in the First op het programma.

Ieperman

• 527 berichten
  • 1937 stemmen

Merci voor je toelichting Doodah

Het is hier wel kalm tegenwoordig we zullen zelf eens filmoverzicht moeten maken geloof ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.