- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Films op Belgische commerciële stations
Films op Belgische commerciële stations
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1937 stemmen
The great escape zou ik ook eens moeten zien. Apocalypse now vond ik (in tegenstelling tot vele mede-users
)een dikke tegenvaller, hopelijk vind jij hem wel goed
Je hebt gelijk Kr!kke. Apocalypse Now was een tegenvaller wat was ik blij dat hij afgelopen was. Ben blijven kijken tot het einde maar het was niet gemakkelijk. Hopelijk wordt de Great Escape beter, weet nog niet wanneer ik die ga bekijken.
Voor vanavond wordt het een filmpje vanop de dvdrecorder.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Ben ik ook van plan, Ik denk dat ik Thunderball ga zien (Bond-film)
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
Ik ook, al zal het geen bond-film worden.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Ik ook, al zal het geen bond-film worden.
ja ik kijk de laatste dagen veel naar Bondfilms zodat ik ze binnenkort eindelijk eens allemaal gezien heb.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
'k Heb er eigenlijk nog maar zeer weinig gezien. Ben er ook niet zo'n fan van.
Maar geniet ervan! 
gillette
-
- 314 berichten
- 575 stemmen
Op VT4 Mercery Rising ofzo zeer mooie film.
Aanrader wie hem nog niet gezien heeft.
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1937 stemmen
Zal vanavond End Game opnemen op 2BE. Weet nog niet of ik anders nog een filmpje zal bekijken vanavond. Want zal gaan zien naar een optreden hier in het centrum van Les Truttes.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Zal vanavond End Game opnemen op 2BE. Weet nog niet of ik anders nog een filmpje zal bekijken vanavond. Want zal gaan zien naar een optreden hier in het centrum van Les Truttes.
amuseer je 
Ik ga ook End Game opnemen (of misschien ineens zien)
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1937 stemmen
amuseer je
Dank u Kr!kke! Het was goed maar de vorige keer dat ik ze zag in Ieper een jaar of 5, 6 geleden was het nog beter.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
voor mij hetzelfde!
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1937 stemmen
Zal vanavond Stir Of Echoes opnemen en rechtstreeks kijken naar Fear op VT4.
Bossy3
-
- 42 berichten
- 1216 stemmen
Ik ga beide films opnemen en daarnaast ook nog School of Rock als hij het haalt want het is een keuzefilm (maar met The Glimmer Man als tegenstand moet dit wel lukken).
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Ik ga ook naar Fear kijken, lijkt me een deftige film...
powerman
-
- 1226 berichten
- 3230 stemmen
Vanavond Reservoir Dogs op 2BE, zeker de moeite waard.
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
Heb ik al gezien, en zo goed vond ik hem nu ook weer niet.
Vanavond ga ik voortkijken naar Mystery Men.
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
Heb ik al gezien, en zo goed vond ik hem nu ook weer niet.
Vanavond ga ik voortkijken naar Mystery Men.
Is dat de versie uit '99 met Ben Stiller? Moet ik anders ook maar eens opnemen, lijkt me wel grappig..
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Is dat de versie uit '99 met Ben Stiller? Moet ik anders ook maar eens opnemen, lijkt me wel grappig..
Hij was vorige week al op TV, doodah zal hem opgenomen hebben en nog een deel moeten bekijken...
Geen filmpje voor mij vanavond, Reservoir dogs is idd een aanrader en voor de rest spreekt niets me aan.
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
Hij was vorige week al op TV, doodah zal hem opgenomen hebben en nog een deel moeten bekijken...
Ik weet het, ik las het net in de tv-gids, blijkbaar heb ik de post van doodah niet goed gelezen.. 
Bij mij word het een paar dvd's..
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1937 stemmen
Net gekeken naar Stir Of Echoes dat ik donderdag heb opgenomen. En ik moet zeggen de film heeft me aangenaam verrast!
Voor vanavond neem ik Murder by Numbers op van VT4. Zal ik proberen te kijken naar The Great Escape en zal ik zeker rechtstreeks zien naar The Birds op Vijftv.
Bossy3
-
- 42 berichten
- 1216 stemmen
Goed dat je het zegt Ieperman dat The Birds op Vijftv is want die film wil ik zeker zien. Daarnaast zal ik Sunshine en Resurrection (beide op 2BE) opnemen.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
The Birds is een redelijk goede film (je moet wel in je achterhoofd houden dat het al een oude film is)
Vanavond ga ik geen film zien, maar ik ga Murder By Numbers opnemen.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Vanavond Reservoir Dogs op 2BE, zeker de moeite waard.
't zal wel zijn. 
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Enkele tips voor vandaag ZONDAG 16 AUGUSTUS
14:00u.-Eén- The Children's Hour ****
De meisjeskostschool die Karen Wright en Martha Dobie samen hebben gesticht, draait goed. Maar dan begint een wraakzuchtige leerlinge roddels te verspreiden... Nr. 236 in de tip 250
14:40u.-VTM- Steel Magnolias ***
21:20u.-VTM- Flodder ***
Voor de fans..
19:30u.-2Be- Vet Hard ***
Is het soms oranje power vandaag? Ook voor de fans trouwens deze film.
23:20u.-Nederland 2- The Last Picture Show ****
Ik denk dat ik er nog niet meteen ga invliegen, eerst nog wat bekomen van de vakantie. Waar is dat filmpaard trouwens gebleven? 
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
I'm back.
Zelf ook een week vakantie achter de rug gehad en voorbije week wou ik er terug invlieg met verbindingsproblemen thuis. Denk dat m'n modem oud begint te worden. Vandaag m'n verjaardag, dus komt het er weer niet van. Ik probeer de draad weer op te pikken, maar met deze zomer zit ik vrij veel buitenshuis natuurlijk. 
Maar welkomt terug Reservoir dogs.
Ieperman
-
- 527 berichten
- 1937 stemmen
Vanavond en de eerst komende dagen niks speciaals op tv. Het wordt wachten tot donderdag voor me. Dan staat de recorder geprogrameerd voor Final Destination 2 en Reindeer Games.
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
MAANDAG 17 AUGUSTUS
20:40u.-VT4- Matchstick Men ***,5
De enige aanrader voor vanavond.
MNV2
-
- 6932 berichten
- 1901 stemmen
Wel een uitstekende film van een top regisseur (Ridley Scott) met een top acteur (Nicolas Cage). Zeker de moeite om wel eens te zien als je die nog nooit gezien hebt. Bij mij zal het deze avond geen film worden vrees ik, nog teveel werk met de herexamens..
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Voor de nachtraven is er nog een interessante film.
3:35u.-VIJFTV- Buried Alive
Debuutfilm van Frank Darabont, de succesregisseur van The Shawshank Redemption en The Green Mile.
JDSsmetje
-
- 6568 berichten
- 2319 stemmen
i'm back too (sinds eergisteren). Matchstick Men is inderdaad een aanrader van een van mijn lievelingsregisseurds. Maar ik heb hem al gezien en dat tamelijk recent dus kijk ik maar naar een van mijn gekochte dvd'tjes. Dresden of Pathology. Voor morgen is er de grote aanrader Die Hard : With A Vengeance. Ga niet kijken want dan is het al de derde keer dat ik hem zie binnen het jaar en dat gaat vervelen. Als ik op IMDB leden moet afgaan is Swept From Te Sea om 22h35 op Vijftv ook niet mis.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Ik ga waarschijnlijk naar Vet Hard kijken vanavond (gisteren opgenomen). Matchstick Men is inderdaad een goede film, maar heb ik niet zo lang geleden gezien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.