menu

Mijn Updates +
Overig / Televisie / Films op Belgische commerciële stations

zoeken in:
Vanavond spelen ze Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) , lijkt me een aanrader...

Kr!kke schreef:

En btw, Vlaams is nog altijd Belgisch...

Spijtiggenoeg wel nog ja.
Maar Canvas is niet commercieel

En anderzijds is er hier een ander topic: "films op de Vlaamse TV"

Omvat dus de commerciële en niet commerciële zenders. Vraag me nog af waar dit topic dan voor dient?
De Site >> Algemeen >> films op de Vlaamse tv

Hier kan dus een slotje op. Tenzij iemand ambitie heeft om alles van RTBF en RTL hier te gaan aankondigen?

Kr!kke schreef:
Vanavond spelen ze Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) , lijkt me een aanrader...

Is niet echt m'n genre eens goed voor een keer op een weg maar niet meer. Als je films als Snatch en Revolver graag ziet zal deze film je ook wel bevallen.

AGE-411 schreef:
(quote)

En anderzijds is er hier een ander topic: "films op de Vlaamse TV"

Omvat dus de commerciële en niet commerciële zenders. Vraag me nog af waar dit topic dan voor dient?
De Site >> Algemeen >> films op de Vlaamse tv

Ahzow, dat is de eerste keer dat ik van dat topic hoor...

Tja, dit topic bestaat al zo lang... Maar eigenlijk heb je gelijk, het kan evengoed gesloten worden. (niet dat het hoeft voor mij hoor, ik ben een die-hard die hier berichten zal blijven posten )

starbright boy (moderator)
Met de nieuwe sitefunctie is dit inderdaad een wat overbodig topic. Erg bedankt aan iedereen die het topic in de loop der tijd bijgehouden heeft.

Slotje.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:37 uur

geplaatst: vandaag om 17:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.