menu

Overig / Televisie / Jensen

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
ik vond die aflevering met Borat wel leuk, eigenlijk en die aflevering van vorige week vrijdag was ook niet mis.. 4mooie dames aan de roulette oké dan

kappeuter (crew)
IQ -100.

Ik vond die dames zeker niet mooi. Meer het soort types van 'Kijk ik ben 40 en doe net of ik een sexy meid van 20 ben'.

Borat is ziek in zijn hoofd.

Die Borat is zo over the top. Ik Hoorde inderdaad ook veel dezelfde grappen zoals "My wife, she's Dead"...

U-96 schreef:
Borat is ziek in zijn hoofd.

Huh?

arkadi
kArIzMa_TuRk schreef:
ik vond die aflevering met Borat wel leuk, eigenlijk en die aflevering van vorige week vrijdag was ook niet mis.. 4mooie dames aan de roulette oké dan

Mooie dames???? wel ......ieder zijn smaak

kArIzMa_TuRk
die Marcelina was eigenlijk alleen mooi maarja als ik dat niet had gezegd was het lullig geweest voor de andere 3 dames.. weetu

die aflevering van gister met Lucille Werner, ze heeft ervoor gezorgd dat Jensen en Jan op Lingo gaat komen dat moet ik zien

Het is natuurlijk nog maar de vraag of ze op komen dagen.

Dan hoop ik wel dat ze een gelijkwaardig team tegenkrijgen. Big Brother Kelly en Georgina Verbaan om maar eens wat te noemen.

Borat was geweldig vond ik. Enorm overdreven natuurlijk, maar dat hoort erbij, dat is nu eenmaal het typetje.

moviefreak#1 schreef:
Dan hoop ik wel dat ze een gelijkwaardig team tegenkrijgen. Big Brother Kelly en Georgina Verbaan om maar eens wat te noemen.

Jensen en Jan zijn laag maar zo laag ook weer niet

Wat is daarmee
Hij is veel grappiger dan Jensen zelf

MXO
tukkerstein schreef:
Borat was geweldig vond ik. Enorm overdreven natuurlijk, maar dat hoort erbij, dat is nu eenmaal het typetje.

Ik vond borat verre van leuk. Ik vond het irritant, flauw en ontzettend gespeeld. Jensen lachte om elke grap die niet eens leuk was. Daarbij zaten er een paar maloten 'Borat, Borat' te roepen wat ook nog eens zwaar irritant was. Ik vind Borat een leuk typetje als hij spontaan overkomt, hier was het geforceerd en saai. Ook sommige grappen waren gewoon te grof, onder andere de grappen over de joden. Ik denk dat dat te ver gaat. Ik was benieuwd naar de film maar deze promotie viel zwaar tegen en ik ga de film zeker niet meer in de bioscoop kijken.

Ik vind Jensen vaak een enorm flauw programma, kan er vaak ook niet om lachen.
Heel af en toe heeft hij wel eens leuke dingen, maar ook dat gedoe met Herman is ook uit te kotsen, net zoals die meiden die zich opgaven!

Ook sommige grappen waren gewoon te grof, onder andere de grappen over de joden. Ik denk dat dat te ver gaat.

Als je Sacha Baron Cohen heet mag je daar grove grappen over maken.

Borat was wel grappig, maar inderdaad alles ingestudeerd en al vaker gedaan. Jensen zal zich ook wel aan een draaiboek moeten hebben houden want hij interviewde belabberd.

BoordAppel schreef:
(quote)

Als je Sacha Baron Cohen heet mag je daar grove grappen over maken.

Borat was wel grappig, maar inderdaad alles ingestudeerd en al vaker gedaan. Jensen zal zich ook wel aan een draaiboek moeten hebben houden want hij interviewde belabberd.

Hij kwam er niet aan te pas. Borat lulde de oren van zijn kop.
Is wel eens goed voor Jensen normaal lult hij altijd door andere mensen heen.

Erg leuk interview met Henk-Jan Smits daarnet.
Een man die net als Jensen zegt wat hij denkt en hij heeft nog humor ook.
1 van de leukste interviews in tijden

Spartaan1986 schreef:
Erg leuk interview met Henk-Jan Smits daarnet.
Een man die net als Jensen zegt wat hij denkt en hij heeft nog humor ook.
1 van de leukste interviews in tijden

Is de eerste keer in maanden dat ik Jenssen zag. Zelden zo'n a -sociale man gezien als die Henk Jan Smits. Hoe die die man er op het einde neerzette was echt te dieptriest voor woorden. Maar ja ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.

timbo_ schreef:
(quote)

Is de eerste keer in maanden dat ik Jenssen zag. Zelden zo'n a -sociale man gezien als die Henk Jan Smits. Hoe die die man er op het einde neerzette was echt te dieptriest voor woorden. Maar ja ieder zijn smaak zullen we maar zeggen.

Kijk dan kan je er gewoon beter niet naar kijken.
Henk-Jan Smits is net als Jensen heel direct en dus zijn er ook mensen die hem wel mogen en die hem niet mogen.
Ik hou wel van dat directe, alleen zit er wel een grens aan.
Henk-Jan zei gewoon de waarheid, wat mij betreft ging het op dat moment niet te ver.

heeft iemand jan en jensen bij lingo gezien?

sanny74 schreef:
heeft iemand jan en jensen bij lingo gezien?

Dat was de reden dat ik gisteravond maar weer eens een keer Jenssen keek. Kwam met zappen langs lingo en zag die twee daar staan. Heb me in ieder geval erg goed vermaakt met die lingo aflevering. En ik zag op kijkonderzoek dat ze 200.000 kijkers meer hadden dan de twee dagen ervoor. Dus succesvol was het ook nog.

kos
Het was alleen wel grappig dat de presentatrice als tegenprestatie sexy gekleed moest.

(afbeelding)

LOL. Dat had ik moeten zien ...

Check uitzendinggemist.nl

Uiteraard moest Jensen meteen t-i-e-t-e-n even spellen..

Net ff gecheckt. Jensen maakte het programma niet veel beter.

kArIzMa_TuRk
kArIzMa_TuRk schreef:
die aflevering van gisteravond was wel leuk met 'Meat Loaf'
CAPIpsv schreef:
Vond het nummer wat hij zong geweldig. Mooier dan celine Dion hem zong.
Hij zong hem weer hé, afgelopen vrijdag.. prachtig..

Nooit geweten dat er op MovieMeter een topic over het televisie programma Jensen is. Maar goed, leuk dat die er is. Ik kijk Jensen namelijk vrijwel altijd. Ik heb zo'n beetje elke aflevering wel gezien en ik vind het geweldig. Heerlijke simpele humor met wat beroemdheden of andere vage figuren. Ik lig vaak dubbel van het lachen.

De uitzending met Meatloaf was laatst wel erg gaaf. En ja, zoals kArIzMa_TuRk en CAPIpsv hierboven al aangeven; het nummer It's All Coming Back To Me Now is geweldig. Prachtig optreden. Jammer genoeg alleen niet live.

Laatst was het ook leuk om te zien dat Jensen eindelijk eens op een uitnodiging van een gast in ging. Ik heb het natuurlijk over het verzoek van Lingo presentatrice Lucile Werner. Uiteraard heb ik ook meteen de Lingo aflevering bekeken en Jensen maakte het spelletje er een stuk leuker op.

Kortom, ik vind Jensen gewoon een heerlijk programma met simpele humor. Het is echt niet alleen maar poep en plas grappen. Bij lange na niet.

Jensen

timbo_ schreef:
(quote)

Je kan er ook een heel verhaal omheen hangen. Maar die mensen komen daar om te horen of ze goed zijn of niet. En het was gewoon slecht. Dus zegt hij dat.

Het valt me trouwens op dat mensen die kritiek hebben op Jensen vaak zelf nogal asociaal taalgebruik hebben. (Hoewel ik hem ook vaak veel te hard om grappen van anderen en om zn eigen grappen vind lachen, is ie soms best grappig).

Gast
geplaatst: vandaag om 19:08 uur

geplaatst: vandaag om 19:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.