menu

Overig / Televisie / Jensen

zoeken in:
Spartaan1986 schreef:
Misschien omdat ie nu iets meer 'normale' BN'ers te gast heeft en niet alleen maar hersenloze debielen.

Volgens mij is het grootste shemale model nu te gast...en hierna komt Dries Roelvink

melvddonk
Silvia Geersen is cool!

Ja, en Dries ook

Zat Roelvink weer op de bank? Die vent is zó fout. Stamgast daar lijkt 't wel, net als Joling en Brard.

Skycrawler
De ene vervelende vent bij de ander op bezoek.

Hoog gastenniveau gisteren inderdaad. Een of ander model waar ik nog nooit van gehoord had en goeie ouwe Dries.

Even terug gezien, ouderwets platte aflevering weer, prachtig Nicolette Kluiver was wel leuk, en Gary die er trots op lijkt te zijn dat ie diverse keren was gearresteerd en houdt van mensen slaan

melvddonk
Iemand een idee wie er vandaag op de bank zaten?

Irene Moors. Ik vind de TV Kantine ruk, maar ze is wel echt een grappige vrouw. Verder nog Kim Holland en Meesteres Noir. Weer een hoop platte grappen die je van mijlenver ziet aankomen, prachtig dus.

Lekker platte show weer Maar goed, ik ben de enige die dit kijkt blijkbaar

Wie waren er nu weer bij dan? Joling, Kelly of Patty, want die zitten er elke week wel.

3 meiden van dat Modemeisjes programma. Drie keer raden waar het voortdurend over ging dus. Verder nog Dean Saunders en die leider van de SP

Wat een schokkend verhaal zeg. Wat bestaan er toch een achterlijke idioten in deze wereld

Don_Rubens schreef:
Wat een schokkend verhaal zeg. Wat bestaan er toch een achterlijke idioten in deze wereld

Nou echt.. zit het nu even te kijken maar dit is echt.. Doodschoppen die kerel.

Dat vind ik positief nieuws.

Ik ook, kan meestal wel lachen om Jensen. Al was 5 afleveringen per week eerst wel een overkill. Mooi dat ze het dan nu maar bij 2 houden.

Werd tijd, al zal het bij Veronica nog wel minder kijkers scoren dan bij RTL5.
Wel jammer dat Jan Paparazzi er dit keer niet bij is. Die 2 zijn toch onlosmakelijk met elkaar verbonden.

kos
Ach ja.. het is niet alsof er toch nog iets van niveau op de commerciele tv is dus kan dit er ook nog wel bij.

Misschien na een paar jaren rust en -een zo op het oog volgens een krantenartikel- minder flauw uitgangspunt kan van dit een geslaagde comeback maken.

Iemand de eerste aflevering gekeken? Ik niet, maar wil hem wel even terug kijken. Ben stiekem best benieuwd naar zijn programma. Of is het net zo plat als destijds?

Jensen was een stuk serieuzer. Dus voor de humor hoef je niet te kijken. Wel een aardig gesprek met Moszkowicz, al wilde hij ook niet veel kwijt en was Jensen ook niet echt kritisch.

Hmm, al zit ik nou niet te wachten op Moszkowicz...moet je daar dan een half uur naar kijken?

TomPSV schreef:
Jensen was een stuk serieuzer. Dus voor de humor hoef je niet te kijken. Wel een aardig gesprek met Moszkowicz, al wilde hij ook niet veel kwijt en was Jensen ook niet echt kritisch.

Jammer. Als Jensen serieus wordt dan is zijn kracht ook weg. Hij moet een middenweg vinden tussen humor en verhaal, maar het moet niet te serieus worden, net zoals het ook niet meer zo plat moet worden. Maar we hebben al genoeg serieuze praatprogramma's.

Nou las ik al dat oa Ali B ( ) en Patty Brard 1 dezer weken ook langs komen. Tsja.

Nodig dan ook eens een heel seizoen goede gasten uit. Vroeger had hij toch wel erg goede interviews met oa Pim Fortuin. Want hij kan toch best goed interviewen, net zoals zijn Engels ook erg sterk is. Hij had enkele zeer grote wereldsterren bij hem daar zitten.

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Jammer. Als Jensen serieus wordt dan is zijn kracht ook weg. Hij moet een middenweg vinden tussen humor en verhaal, maar het moet niet te serieus worden, net zoals het ook niet meer zo plat moet worden. Maar we hebben al genoeg serieuze praatprogramma's.

Nou las ik al dat oa Ali B ( ) en Patty Brard 1 dezer weken ook langs komen. Tsja.

Nodig dan ook eens een heel seizoen goede gasten uit. Vroeger had hij toch wel erg goede interviews met oa Pim Fortuin. Want hij kan toch best goed interviewen, net zoals zijn Engels ook erg sterk is. Hij had enkele zeer grote wereldsterren bij hem daar zitten.

Ben het met je eens. Gister kwam het nog niet echt goed uit de verf, maar het is pas weer zijn eerste show en het ligt ook een beetje aan de gasten. Het verhaal van Moszkowicz kennen we nu onderhand wel, dus het was ook lastig om er een interessant gesprek van te maken. Toch kan ik Jensen wel waarderen, daarom zal ik ook nog wel een tijdje blijven kijken. Al zit ik ook niet te wachten op Ali B en Patty Brard nee.

Het is nu heel anders, veel serieuzer inderdaad. Zelfs de befaamde lachband lijkt op een laag pitje te zijn gezet

Erg goed interview met Peter Jan Rens. Als ik terug denk aan "Geef nooit op" uit de 90's krijg ik het al weer warm van binnen. Is wel apart om te zien hoe zo'n grootse televisieman, die destijds zoveel macht uit kon oefenen, nu zo zwart gemaakt wordt in de media. Hij was ontzettend kalm in de uitzending en legde alles duidelijk uit. Alleen vond ik hem op het einde iets te zelfverzekerd, toen hij vertelde dat hij sowieso weer geld binnen zou gaan slepen. Hij gaat een nieuw roddelblad oprichten en muziek maken met weet ik veel wie. Hij was al in gesprek met grote bedrijven etc. Kwam nogal megalomaan over.

Je trapt er met ogen open in, jumpstylemovie. Ik heb een aantal maanden met die mafkees samengewerkt en als er een schoolvoorbeeld van een oplichter rondloopt in Nederland is hij het wel. Zo te zien heeft ie nog steeds dezelfde praatjes (veel plannen, in gesprek met zus en zo, etc).

Waar heb jij met hem samen gewerkt dan?

Jongen, wie denk je dat "Geef nooit op" heeft verzonnen en geregiseerd?

Maar nee, even serieus. Ik heb met hem samengewerkt bij een entertainment bedrijf, dieper ga ik er niet op in (alleen via PM). Hij heeft altijd erg mooie praatjes en overtuigingskracht (en wie gelooft zo'n kinderidool nou niet?!), vandaar waarschijnlijk dat ie zoveel mensen kan oplichten.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:36 uur

geplaatst: vandaag om 15:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.