menu

Overig / Televisie / Jensen

zoeken in:
lowhusky
Wouter schreef:
Wie is Herman?

Dat was een deelnemer aan Idols 2 & 3 die in beide edities in de eerste ronde eruit vloog, maar door die "grappige" optredens populair werd.

Iemand die expres zo debiel mogelijk doet om zo de aandacht te trekken. Net zoals die gast bij Paul de Leeuw.

(afbeelding)
Herman.

lowhusky
Quentin schreef:
(afbeelding)

. irritant mannetje inderdaad.

Quentin schreef:
(afbeelding)

Echt verschrikkelijk!!

wat een lelijkerd

kos
Ziet er wel uit als iemand waar zelfs Jensen grappig mee kan doen.

ja hij maakt hem ook bespottelijk enzo wat zullen die ouders van die herman wel niet denken...

kArIzMa_TuRk
vond die aflevering van net erg leuk met 'Frans Bauer'.. Jensen zegt ''er is echt een bloedmooie vrouw die nummer 1 fan van jou'' is tegen bauer.. zegt tie ''hier is Nel'' hahaha

V
Tsja, heb het ook zitten kijken, maar vond er geen ruk aan. Fransie, de doodnormale jongen, die zo lekker normaal en nuchter uit de hoek komt. Hij lacht ook zo lekker hard om zichzelf, leuk hoor.

Mijn vriendin vond het echter hilarisch. Als Bauer zijn scheur open trok, lag zij al in een deuk. ,,Hoe hij praat en lacht, dat is het gewoon." Ik zie dat niet, maar goed.

Jensen is verder vrij middelmatig. Bij tijd en wijlen komt hij scherp uit de hoek, maar vaak, heel vaak, is hij onnoemelijk flauw en simplistisch.

kos
V schreef:

Mijn vriendin vond het echter hilarisch. Als Bauer zijn scheur open trok, lag zij al in een deuk. ,,Hoe hij praat en lacht, dat is het gewoon."

.
Moet jij eens zo gaan praten en lachen als je bij haar ouders bent, kijken of ze dat nog steeds zo leuk vindt .

V
Zou me niets verbazen als zij dat nog leuk vindt ook.

Vanavond de roulette met Grad Damen, De Gebroeders Ko en Jannes.

En dat durft zich nog een talkshowhost te noemen. Mijn god...

gotti schreef:
En dat durft zich nog een talkshowhost te noemen. Mijn god...

Leg uit....

Erg spontaan lachje heeft de beste man ook...

Redlop schreef:
Erg spontaan lachje heeft de beste man ook...

Typisch Amerikaans is het.
Daar lachen ze ook om een poep en een scheet.

Spartaan1986 schreef:
(quote)

Leg uit....

Jij zou je durven te vertonen als talkshowhost met gasten als Grad Damen, De Gebroeders Ko en Jannes. Poep- en plas humor idd. Vreselijk...

gotti schreef:
(quote)

Jij zou je durven te vertonen als talkshowhost met gasten als Grad Damen, De Gebroeders Ko en Jannes. Poep- en plas humor idd. Vreselijk...

Ach ja op Vrijdagavond heeft ie altijd zulke gasten.
Van een nog lager niveau zijn Kelly, Transgenderist Claudia, De man met de grootste lul en een omgebouwde Michael Jackson.

Filemon is de beste gast. Hij is echt grappig

Neem de man gewoon niet al te serieus, zet je verstand op nul en er valt nog wat te lachen bij Jensen. Niet alle humor hoeft intelligente humor te zijn.
Heb het niet vaak op staan maar als ik er langs zap kijk ik er nog wel naar. Onderbroekenlol is erg leuk op zijn tijd.

dutchtuga schreef:
Neem de man gewoon niet al te serieus, zet je verstand op nul en er valt nog wat te lachen bij Jensen. Niet alle humor hoeft intelligente humor te zijn.
Heb het niet vaak op staan maar als ik er langs zap kijk ik er nog wel naar. Onderbroekenlol is erg leuk op zijn tijd.

Mee eens

kArIzMa_TuRk
die aflevering van gisteravond was wel leuk met 'Meat Loaf' en mister universal 'Nezet' de bodybuilder kwam + een 81 jarige bodybuilder

Top 3 gasten:

1. Herman
2. Kelly
3. Bonnie St.Clair

kArIzMa_TuRk schreef:
die aflevering van gisteravond was wel leuk met 'Meat Loaf'

Vond het nummer wat hij zong geweldig. Mooier dan celine Dion hem zong.

kArIzMa_TuRk schreef:
die aflevering van gisteravond was wel leuk met 'Meat Loaf' en mister universal 'Nezet' de bodybuilder kwam + een 81 jarige bodybuilder

Die Bodybuilder was echt te gek wat een spieren niet normaal. En die ouwe knakker goed ze best doen maar bij hem kwam er niet echt veel meer uit.

Borat is er nu. Heb helaas maar 5 minuten gezien, maar wel non-stop gelachen Morgen zeker even de herhaling kijken.

Ai, dat was niet best. Voor een one-man-show zonder tegenspeler met sterke overtuigingen is hij wel heel erg beperkt.

Ik hoor borat alleen maar steeds dezelfde grappen maken ....

Net als Jensen dus ...

Gast
geplaatst: vandaag om 10:11 uur

geplaatst: vandaag om 10:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.