menu

Overig / Televisie / Jensen

zoeken in:
JEEJ, Ruben Nicolai! Toch wel blij dat ik het heb laten staan na Tirol, Ruben is natuurlijk super.

melvddonk
Elineloves schreef:
Ben gezapt naar Jensen nu, zijn die 3 meiden niet o.a. van Take Me Out? Die Britt ken ik wel in ieder geval, die heeft het IQ van een stoeptegel.

Edit: Ah, Amanda van De Gouden Kooi, had haar niet herkent.

Die Britt is van Take me out idd, Amanda van De Gouden Kooi en die Anna is van de eerste aflevering van Dames in de dop. Ik ga het programma denk ik wel kijken, geweldig gekozen meiden, die echt dommer dan dom zijn. Barbie had er van mij nog wel bij gemogen.

Ah daar kende ik Anna van, ze had wel een bekend hoofd, dus dacht dat ze ook van TMO was ofzo.

Anna was ook al eens eerder te gast geweest. Heb de uitzending net terug gezien, was wel lachen. Ik kende Britt ook nog niet, maar vind haar toch wel een leuke, enthousiaste gast. Beetje dom, net als de rest, maar dat moet om in de show te komen

Wat een gigantisch dom wijf was dat gisteren zeg bij jensen, britt geloof ik. Aan de andere kant ook wel weer lache natuurlijk. Zijn inderdaad van die meiden die dommer dan dom zijn.

IcU
Heb er ook wel weer mee kunnen lachen. Vond Jensen zijn vorige seizoen ronduit slecht, maar nu weet het weer een glimlach op mij gezicht te brengen, hoewel het natuurlijk nogsteeds van een bedroevend niveau is.

Wat me stoort aan Jensen is dat hij zichzelf altijd ontzettend grappig vindt, terwijl hij dat lang niet altijd is. En wat doet die kerel met die strik eigenlijk altijd op de bank? Hij zegt praktisch niks. Maar buiten dat is het opzich wel geinig om te kijken.

Het mooie is nog wel dat Jan het brein achter de show is

Niet veel soeps dus.

Hehe maar dat zou je niet verwachten van iemand die nooit wat zegt. Hij deed ook al die Telefoonterreur (Youtube) wat dan wel weer erg briljant was

Ik dacht in het begin altijd dat Jensen en Jan een relatie hadden. Nu nog soms trouwens al heeft Jan gewoon een gezin.

Skycrawler
Het zou me niks verbazen als Jensen een homosexueel blijkt te zijn.

Wordt veel over gespeculeerd op het i-net in ieder geval. Hij ontkent het en zegt graag vrijgezel te zijn of zo.

Nooit zo overnagedacht, maar het zou me niks verbazen als het zo blijkt te zijn.

Skycrawler
Hij lijkt mij echt een type man die 's avonds in het park te vinden is voor homosex met jonge sportschooljongens. En Jan Paparazzi filmt alles voor de privéverzameling.

Hij speelt teveel de hetero man in zijn show. Dan krijg ik juist altijd mijn bedenkingen.

Jan is een leraar had ik niet verwacht, maar het schijnt zo te zijn.

Oh mijn god. Hij is gewoon die kerel op hyves, die je automatisch krijgt als je geen profielfoto heb . Wist ik helemaal niet.

Nee joh, Jensen is helemaal geen homo. Die is zo hetero als Jacques d'Ancona.

kos
Ik wil helemaal niet nadenken over de seksualiteit van Jensen. .

Nu doe je het toch.

Denk dat je er heel de avond over na gaat denken nu.

Ik vind Jensen leuker geworden de afgelopen 3 afleveringen. Misschien omdat ie nu iets meer 'normale' BN'ers te gast heeft en niet alleen maar hersenloze debielen. Gaat de goede kant op (geld ook voor zijn kijkcijfers)

Altijd lachen met Joling Mooi dat Jensen flink werd uitgebokt en even niet wist wat ie moest zeggen toen Joling vroeg of ie in de kast zat.

Spartaan1986 schreef:
Ik vind Jensen leuker geworden de afgelopen 3 afleveringen. Misschien omdat ie nu iets meer 'normale' BN'ers te gast heeft en niet alleen maar hersenloze debielen. Gaat de goede kant op (geld ook voor zijn kijkcijfers)

Hij laat nu ook de ongein van het Breaking News weg heb ik gemerkt. Dat vond ik altijd wel grappig maar bracht idd. niet heel veel niveau naar de show. Nu oogt het ook wat professioneler.

catdog schreef:
(quote)

Hij laat nu ook de ongein van het Breaking News weg heb ik gemerkt. Dat vond ik altijd wel grappig maar bracht idd. niet heel veel niveau naar de show. Nu oogt het ook wat professioneler.

En Snafu niet te vergeten. Was in het begin wel grappig, maar het oogde best amateuristisch.

Als hij nou een beetje begint met zoiets als Tosh.O zou ik het nog wel een aanvulling vinden.
De filmpjes waar hij altijd mee kwam kenden we allemaal al.

Erg flauw en achterhaald programma is dat ja. Oeroude YouTube filmpjes als nieuw presenteren.

FillumGek schreef:
Het mooie is nog wel dat Jan het brein achter de show is

volgens mij zit er weinig brein achter deze show

met z'n dikke plofkop

JulesTMNT schreef:
Erg flauw en achterhaald programma is dat ja. Oeroude YouTube filmpjes als nieuw presenteren.

Moet er stiekem nog steeds om lachen. Veel is flauw natuurlijk, maar een half uurtje dom vermaak kan best leuk zijn op zijn tijd.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:34 uur

geplaatst: vandaag om 15:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.