menu

Overig / Televisie / Jensen

zoeken in:
kArIzMa_TuRk
hele lachen gast is die Robert Jensen, komt elke maandag tot en met vrijdag op RTL5.. elke dag nieuwe gasten, heel leuk.. sommige mensen hier op MM zeggen dat hij homo is maar dat is absoluut niet waar..

Zijn er nog fans hiero..

starbright boy (moderator)
kArIzMa_TuRk schreef:
sommige mensen hier op MM zeggen dat hij homo is maar dat is absoluut niet waar..

In zijn slaapkamer wezen kijken?

kArIzMa_TuRk
hahaha nee, heb gehoord dat hij een vrouw had en dat hij absoluut hetero was..

Ja ik vind zijn show altijd hilarisch!

IcU
Ik kijk er altijd wel graag naar. Erg leuk, hoe hij met zijn gasten om gaat. Ook als Herman langs komt is het altijd wel lachen.

lowhusky
Ik kijk het niet. Jensen is irritant met zijn zogenaamde grappen. En Karizma-Turk, het is hier geen chatbox.

IcU schreef:
Ik kijk er altijd wel graag naar. Erg leuk, hoe hij met zijn gasten om gaat. Ook als Herman langs komt is het altijd wel lachen.

lol idd erg grappig. Aflevering gezien met Marijke Helwegen? Kwamen er foto's langs met mensen die plastisch chirurgie zouden kunnen gebruiken. Opeens een foto van Herman met zijn allerergste blik en zelfs zij was sprakeloos. Zat iedereen Herman uit te bokken... ik rolde over de grond van het lachen.

Jensen is echt de de op 3 na zieligste vent van Televiesmakend Nederland. Het feit dat Kim Holland, Patty Brard, Kelly en die sneue Herman 1x in de weken daar zitten is wel een redelijk graadmeter voor het niveau van de show.

us_raider
Mijn lerares Engels heeft een uitnodiging gekregen voor dit programma naar aanleiding van haar rol in het RTL 5-programma 'Dat zal ze leren'. Ze is hier niet op ingegaan...

Even ter belangrijke info.

Meneer Jensen is erg dom, en wil iets te veel grappig zijn. Toch is hij af en toe wel grappig. Zn programma is soms ook wel vermakelijk.

starbright boy (moderator)
kArIzMa_TuRk schreef:
heb gehoord dat hij een vrouw had en dat hij absoluut hetero was..

Ik hoorde hele andere dingen, kortom, je weet het niet zeker.

joyce.b
starbright boy schreef:
(quote)

Ik hoorde hele andere dingen, kortom, je weet het niet zeker.

wat boeit het nu wat hij is, al is hij driedubbel homo, en in zn vrije tijd dwars hetero, en heeft ie ook nog drie kinderen bij zn vierde vrouw.

het gaat om zijn programma,en zn flauwe- net- veel- te -gemaakte grappen.

hij is goed,slaat aan bij een groot publiek,maar denk maar niet dat hij prive ook zo irritant is.

hij heeft echt wel kennis van `media`,en hoe zieltjes-kijkers te bespelen.

dat is namelijk ZIJN talent.

kos
Zijn 'talent' is vooral 'humor' door mensen belachelijk te maken en quasi-grof uit de hoek te komen.

Typisch humor die in nederland gewaardeerd wordt dus.
Tevens sneue bagger te noemen.

Ik weet niet hoe ik dat precies moet beschrijven, maar Jensen heeft nog echt een overduidelijke mediatraining stijl.
Het komt zo geforceerd over alsof hij op zijn cue wacht om 'het' te zeggen.
'Het' is dan de leuke of grove opmerking. Het heeft niet de losse, nonchalante timing die andere lolbroeken wel hebben.

Plus dat hij die opmerking zo brengt dat het gelach van het publiek elk mogelijk verweer of relativering overstemt. Want de volgende cue staat alweer klaar.

Volledig eens met kos. Die man is walgelijk maar tegelijkertijd ook precies wat Nederland wil. Erg jammer.

kos
Elk land krijgt de komieken die het verdient .

kappeuter (crew)
Elk land heeft dubieuze tv-presentatoren. Bovendien heeft hij het concept bijna 1-op-1 gekopieerd van Letterman.

kos schreef:
Elk land krijgt de komieken die het verdient .

Theo Maassen!

Theo

Kwam hem laatst tegen bij de Intersport. Hij vond dat hij 90% korting moest krijgen omdat hij een bekende komiek was

kos
kappeuter schreef:
Elk land heeft dubieuze tv-presentatoren. Bovendien heeft hij het concept bijna 1-op-1 gekopieerd van Letterman.

Met het concept is niet zoveel mis, meer met de uitwerking.

basketballerke
Walgelijk slecht programma, totaal niet lachwekkend.

kappeuter schreef:

En dat "kinderen van bekende Nederlanders"-onderdeel is weer schaamteloos van Conan gejat

(afbeelding)

ben blij dat ik sinds kort weer NBC heb, kan ik lekker Jay en Conan kijken ipv deze meuk

kos
Conan vind ik ook niet zo leuk, liever Jay en Letterman.

ik vind Conan echt koning, op een doordeweekse dag moet ik eigenlijk om 12 uur toch echt richting bed van mezelf, maar ik kan het meestal niet helpen om toch op z'n minst even het begin mee te pakken

Letterman heb ik alleen vroeger op RTL5 kunnen kijken

kos
Op RTL zaten ze op een gegeven moment gewoon 1 dag na de Amerikaanse uitzending, dat was echt perfect.

NBC moet weer terug op de kabel. Ik keek ook altijd naar Conan en Leno

Vindt zijn programma meestal nog wel gaaf. Vindt wel dat hij sinds hem er wat van is gezegt minder beledigend is en wat minder erge grappen maakt. Hij al wel op zijn donder hebben gehad. Ook wordt ik er wel een beetje flauw van dat die Herman om de week weer op komt duiken, hij blijft niet grappig.

CAPIpsv schreef:
Vindt zijn programma meestal nog wel gaaf. Vindt wel dat hij sinds hem er wat van is gezegt minder beledigend is en wat minder erge grappen maakt. Hij al wel op zijn donder hebben gehad.

En terecht. Bovendien: anders had hij niemand meer kunnen krijgen in zijn show.

Nog steeds wil er geen hond komen aangezien hij Herman inmiddels al 9x heeft gehad.

Wie is Herman?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:49 uur

geplaatst: vandaag om 18:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.