Overig / Televisie / Jensen
zoeken in:

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 24 september 2006, 14:05 uur
hele lachen gast is die Robert Jensen, komt elke maandag tot en met vrijdag op RTL5.. elke dag nieuwe gasten, heel leuk.. sommige mensen hier op MM zeggen dat hij homo is maar dat is absoluut niet waar..
Zijn er nog fans hiero..
Zijn er nog fans hiero..

0
starbright boy (moderator)
geplaatst: 24 september 2006, 14:07 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
sommige mensen hier op MM zeggen dat hij homo is maar dat is absoluut niet waar..
sommige mensen hier op MM zeggen dat hij homo is maar dat is absoluut niet waar..
In zijn slaapkamer wezen kijken?

0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 24 september 2006, 14:12 uur
hahaha
nee,
heb gehoord dat hij een vrouw had en dat hij absoluut hetero was..

0
geplaatst: 24 september 2006, 14:33 uur
Ik kijk er altijd wel graag naar. Erg leuk, hoe hij met zijn gasten om gaat. Ook als Herman langs komt is het altijd wel lachen.

0
lowhusky
geplaatst: 24 september 2006, 14:36 uur
Ik kijk het niet. Jensen is irritant met zijn zogenaamde grappen. En Karizma-Turk, het is hier geen chatbox.
0
geplaatst: 24 september 2006, 15:29 uur
IcU schreef:
Ik kijk er altijd wel graag naar. Erg leuk, hoe hij met zijn gasten om gaat. Ook als Herman langs komt is het altijd wel lachen.
lol idd erg grappig. Aflevering gezien met Marijke Helwegen? Kwamen er foto's langs met mensen die plastisch chirurgie zouden kunnen gebruiken. Opeens een foto van Herman met zijn allerergste blik en zelfs zij was sprakeloos. Zat iedereen Herman uit te bokken... ik rolde over de grond van het lachen.

0
geplaatst: 24 september 2006, 15:34 uur
Jensen is echt de de op 3 na zieligste vent van Televiesmakend Nederland. Het feit dat Kim Holland, Patty Brard, Kelly en die sneue Herman 1x in de weken daar zitten is wel een redelijk graadmeter voor het niveau van de show.

0
us_raider
geplaatst: 24 september 2006, 15:34 uur
Mijn lerares Engels heeft een uitnodiging gekregen voor dit programma naar aanleiding van haar rol in het RTL 5-programma 'Dat zal ze leren'. Ze is hier niet op ingegaan... 
Even ter belangrijke info.

Even ter belangrijke info.
0
geplaatst: 24 september 2006, 16:25 uur
Meneer Jensen is erg dom, en wil iets te veel grappig zijn. Toch is hij af en toe wel grappig. Zn programma is soms ook wel vermakelijk.
0
starbright boy (moderator)
geplaatst: 24 september 2006, 20:29 uur
kArIzMa_TuRk schreef:
Ik hoorde hele andere dingen, kortom, je weet het niet zeker.

0
joyce.b
geplaatst: 25 september 2006, 02:12 uur
starbright boy schreef:
(quote)
wat boeit het nu wat hij is, al is hij driedubbel homo, en in zn vrije tijd dwars hetero, en heeft ie ook nog drie kinderen bij zn vierde vrouw.
het gaat om zijn programma,en zn flauwe- net- veel- te -gemaakte grappen.
hij is goed,slaat aan bij een groot publiek,maar denk maar niet dat hij prive ook zo irritant is.
hij heeft echt wel kennis van `media`,en hoe zieltjes-kijkers te bespelen.
dat is namelijk ZIJN talent.
0
geplaatst: 25 september 2006, 10:36 uur
Zijn 'talent' is vooral 'humor' door mensen belachelijk te maken en quasi-grof uit de hoek te komen.
Typisch humor die in nederland gewaardeerd wordt dus.
Tevens sneue bagger te noemen.
Typisch humor die in nederland gewaardeerd wordt dus.
Tevens sneue bagger te noemen.
0
geplaatst: 25 september 2006, 11:37 uur
Ik weet niet hoe ik dat precies moet beschrijven, maar Jensen heeft nog echt een overduidelijke mediatraining stijl.
Het komt zo geforceerd over alsof hij op zijn cue wacht om 'het' te zeggen.
'Het' is dan de leuke of grove opmerking. Het heeft niet de losse, nonchalante timing die andere lolbroeken wel hebben.
Plus dat hij die opmerking zo brengt dat het gelach van het publiek elk mogelijk verweer of relativering overstemt. Want de volgende cue staat alweer klaar.
Het komt zo geforceerd over alsof hij op zijn cue wacht om 'het' te zeggen.
'Het' is dan de leuke of grove opmerking. Het heeft niet de losse, nonchalante timing die andere lolbroeken wel hebben.
Plus dat hij die opmerking zo brengt dat het gelach van het publiek elk mogelijk verweer of relativering overstemt. Want de volgende cue staat alweer klaar.
0
geplaatst: 25 september 2006, 11:38 uur
Volledig eens met kos. Die man is walgelijk maar tegelijkertijd ook precies wat Nederland wil. Erg jammer.
0
kappeuter (crew)
geplaatst: 25 september 2006, 11:43 uur
Elk land heeft dubieuze tv-presentatoren. Bovendien heeft hij het concept bijna 1-op-1 gekopieerd van Letterman.
Theo Maassen!
Theo Maassen!
0
geplaatst: 25 september 2006, 11:45 uur

Kwam hem laatst tegen bij de Intersport. Hij vond dat hij 90% korting moest krijgen omdat hij een bekende komiek was

0
geplaatst: 25 september 2006, 11:54 uur
kappeuter schreef:
Elk land heeft dubieuze tv-presentatoren. Bovendien heeft hij het concept bijna 1-op-1 gekopieerd van Letterman.
Met het concept is niet zoveel mis, meer met de uitwerking.Elk land heeft dubieuze tv-presentatoren. Bovendien heeft hij het concept bijna 1-op-1 gekopieerd van Letterman.

0
basketballerke
geplaatst: 25 september 2006, 12:48 uur
Walgelijk slecht programma, totaal niet lachwekkend.
0
geplaatst: 25 september 2006, 13:17 uur
kappeuter schreef:
En dat "kinderen van bekende Nederlanders"-onderdeel is weer schaamteloos van Conan gejat

ben blij dat ik sinds kort weer NBC heb, kan ik lekker Jay en Conan kijken ipv deze meuk
0
geplaatst: 25 september 2006, 13:24 uur
ik vind Conan echt koning, op een doordeweekse dag moet ik eigenlijk om 12 uur toch echt richting bed van mezelf, maar ik kan het meestal niet helpen om toch op z'n minst even het begin mee te pakken 

0
geplaatst: 25 september 2006, 13:32 uur
Op RTL zaten ze op een gegeven moment gewoon 1 dag na de Amerikaanse uitzending, dat was echt perfect.
0
geplaatst: 25 september 2006, 15:22 uur
NBC moet weer terug op de kabel. Ik keek ook altijd naar Conan en Leno 

0
geplaatst: 25 september 2006, 15:25 uur
Vindt zijn programma meestal nog wel gaaf. Vindt wel dat hij sinds hem er wat van is gezegt minder beledigend is en wat minder erge grappen maakt. Hij al wel op zijn donder hebben gehad. Ook wordt ik er wel een beetje flauw van dat die Herman om de week weer op komt duiken, hij blijft niet grappig.
0
geplaatst: 25 september 2006, 16:57 uur
CAPIpsv schreef:
Vindt zijn programma meestal nog wel gaaf. Vindt wel dat hij sinds hem er wat van is gezegt minder beledigend is en wat minder erge grappen maakt. Hij al wel op zijn donder hebben gehad.
Vindt zijn programma meestal nog wel gaaf. Vindt wel dat hij sinds hem er wat van is gezegt minder beledigend is en wat minder erge grappen maakt. Hij al wel op zijn donder hebben gehad.
En terecht. Bovendien: anders had hij niemand meer kunnen krijgen in zijn show.
0
geplaatst: 25 september 2006, 17:03 uur
Nog steeds wil er geen hond komen aangezien hij Herman inmiddels al 9x heeft gehad.
* denotes required fields.