menu

Overig / Televisie / Invasion

zoeken in:
606
het zal geweldig zijn als 2 de seizoen komt.

606
gister weer gezien wordt telkens steeds spannender
en er wordt behoorlijk goed geacteerd.

nu komt zaterdag weer nieuwe serie Stargate Atlantis op veronica.

Zekers een goeie serie! En ook best leuk dat ze er 2 achter elkaar doen.
Maar hoe kan er nou een 2e seizoen hier van komen, zo'n serie zoals deze die moet eigenlijk naar een paar keer echt opeglost worden, net zoals prisonbreak ook daar had geen 2e seizoen van gemaakt moeten worden.
Maar goed we zullen het wel weer zien.

606
x_Roxanne_x schreef:
Zekers een goeie serie! En ook best leuk dat ze er 2 achter elkaar doen.
Maar hoe kan er nou een 2e seizoen hier van komen, zo'n serie zoals deze die moet eigenlijk naar een paar keer echt opeglost worden, net zoals prisonbreak ook daar had geen 2e seizoen van gemaakt moeten worden.
Maar goed we zullen het wel weer zien.

leuk dat je op mijn topic reageert en ja de serie is superleuk.

nu ook Stargate atlantis is ook nier slecht

Net de laatste aflevering gezien en het is een behoorlijk open einde zeg! Deze serie schijnt stop gezet te zijn, maar ik zou het echt super jammer vinden als ze hier niet alsnog een tweede seizoen aan vast plakken, want er moet nog wel het een en ander duidelijk worden.

Snap eerlijk gezegd ook niet waarom ze de serie hebben gestopt, want het is een serie die weer eens anders is dan vele series die we al kennen.
Ik geloof dat de maker nog wel een tweede seizoen wilde maken, maar dat NBC (dacht ik, kan ook andere maatschappij in de VS zijn) de voorkeur gaf aan andere series om uit te zenden! Erg jammer! Houd nog wel hoop dat ze het misschien alsnog zullen gaan maken, maar dat is waarschijnlijk tegen beter weten in.

Eigenlijk heb ik de serie sinds kort op dvd, en ben nu al bijna klaar met kijken van het eerste seizoen.

Echt een geweldige serie, ik ben er gelijk verslaafd aan, en vanaf het begin vond ik het ook al spannend en moest en zou ik verder kijken.
Acteurs en actrices in de film vind ik leuk, vooral het verhaallijn in de gezinnen is interessant.
Ben erg benieuwd hoe het zich verder ontwikkeld, alleen echt ontzettend jammer dat het hier bij blijft, en hopelijk komen ze snel met een geweldig einde voor deze serie, niet dat het open blijft of dat het een slap in elkaar gezet einde is.
We zullen inderdaad zien, maar zeker weten een goede serie

Invasion was mijn favoriete serie van 2006. Echt vond hem zo leuk, zoveel actie en zoveel sf. Maar goed, ik zal hem nog wel 10 keer willen zien, jammer nog geen vervolg of zo weinig afleveringen.

606
Chattingforum schreef:
Invasion was mijn favoriete serie van 2006. Echt vond hem zo leuk, zoveel actie en zoveel sf. Maar goed, ik zal hem nog wel 10 keer willen zien, jammer nog geen vervolg of zo weinig afleveringen.

ben het er volledig mee eens

Gast
geplaatst: vandaag om 01:36 uur

geplaatst: vandaag om 01:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.