Ik kijk er zeker naar. Ik zit al vanaf het begin op Jeroen. Ben benieuwd of mijn verwachting uit zal komen. 50% kans nu.
Beetje een matige finale, niet? Hoewel ik de mol dit jaar wel leuk vond hoopte ik toch op een twist. Valt me wel steeds meer op dat het Belgische toch beter is.
Valt me wel steeds meer op dat het Belgische toch beter is.
Belgische is inderdaad véél beter, maar binnen de kaders van de Nederlandse was deze toch erg leuk. Geen grote verrassingen, maar toch... Fijn vermaak en eigenlijk wel de Mol die ik hoopte maar waarvan ik toch elke keer weer twijfelde.
tot nu toe best leuk seizoen.
Voorspelling na de helft:
Mol: Renee of Charlotte
Winnaar: Marije
Verliezer:: Splinter
Gelukkig dat die Joshua eruit is. Maar er zit altijd minimaal 1 mega irritant persoon in helaas.
Moet zeggen dat de laatste paar jaar toch meevalt al zou ik willen dat ze met onbekende mensen doorgaan.
Seizoen 16 was het dieptepunt en dat jaar in IJsland nog altijd
Wát een openingsaflevering, om je vingertjes weer bij af te likken! Van de spectaculaire openingsbattle tot de ultieme mindfuck aan het eind, schitterend! Lottiepoes, tijgerprintjes, het mysterie Noah en het ontregelende gedrag van Sven, alles erop en eraan!
Mol na afl. 1: Sven
Vond het ook weer geweldig. Aflevering 2 ook trouwens.
Mol na afl. 1: Dami
Mol na afl. 2: Annelotte (60%) of Katrien (40%)
Na weer twee afleveringen, snap ik écht niet dat ze in NL blijven hangen in bekende Nederlanders gebruiken. Zoveel meer diversiteit/verwachtingen/genot bij burgers dan bij BN'ers..
Eerste twee afleveringen inderdaad weer geweldig.
Mol na afl. 1: Annelotte
Mol na afl. 2: Annelotte
Mol na afl 1 Annelotte vooral, Philip een beetje
Mol na afl 2 Philip vooral, Annelotte een beetje
Mol na afl. 1: Dami
Mol na afl. 2: Annelotte (60%) of Katrien (40%)
Mol na afl. 3: Annelotte (60%) of Jasmien (40%)
Wat een gedoe dat er opeens meerdere Moltopics op Moviemeter zijn...
Mol na afl. 1: Sven
Mol na afl. 2: Jasmien
Mol na afl. 3: Sven
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
© 2021 MovieMeter B.V.